Bölüm 46: Solo Kontrbas - Alınan

575 30 43
                                    


***

Kwon Taekjoo'nun deliği gerginlikle daraldı. Bu sadece aletinin daha da sert zonklamasına neden oldu. Zhenya sanki onu rahatlamaya zorlamak istermiş gibi şiş kalçasına tekrar tekrar tokat attı. Yakıcı yanık karşısında kasları şaşkınlıkla seğirdi. Acıyla bacaklarını tekmeledi.

"Lanet olsun, acıyor..."

Zhenya, yalnız bıraktığında bile seğiren kalçasını avuç dolusu yakaladı. Kwon Taekjoo sertçe yutkundu ve irkildi. Dişlerini gıcırdattığında bile dudaklarından bir inleme kaçtı. Biraz ıslak görünüyordu.

Zhenya'nın ağzının kenarları yukarı doğru seğirdi ve alt yarısını itti. Gömülü penis duvarların bir köşesini kürek gibi sıyırdı. Kwon Taekjoo'nun beli de heyecanlanmaya başladı. Aynı anda Zhenya penisini çıkardı ve tekrar içeri soktu ve Kwon Taekjoo'ya çarptı. Nüfuz etme hızı arttı, sonra yavaşladı, sonra kekeledi.

Her çıkarıldığında güçlü bir dışkı hissi duyuluyordu. Pas rengindeki duvarlar penisin dışına yapışmış ve sanki emilmiş gibi görünüyordu. Aslında, Zhenya'nın penisi her çıkarıldığında, olgun açıklığın yakınındaki bazı duvarlar da onunla birlikte geliyordu. Kwon Taekjoo'nun dizleri tamamen altından düşeceği korkusuyla büküldü. Midesi dengesiz bir şekilde kasıldı.

*Kusmama ramak kaldı. Bu arada birkaç bölümdür 'duvar' kelimesi geçiyor bazen saçma gibi gelse de Taekjoo'nun kalçasından bahsediliyor.

Zhenya, Kwon Taekjoo'nun kalçalarını biraz daha açarak içeri girdi. Aniden Kwon Taekjoo'nun omuzları sanki alev alıyormuş gibi çırpındı.

"Hah...!"

Dudağını ısırsa da inlemesinin kaçmasını engelleyemedi. Onun tepkisine Zhenya'dan daha çok şaşırmıştı. Geri çekilmeye çalıştı ama deliği penisi daha sert sıktı, sanki elektrik çarpmış gibi titriyordu. Bu köklü değişime aşina olmayan Zhenya gülümsedi.

Kaygı Kwon Taekjoo'yu sardı. Ancak Zhenya, Kwon Taekjoo'nun mücadele eden kollarını bastırdı ve daha önce olduğu gibi penisini hareket ettirdi. Kwon Taekjoo'nun beli şiddetle büküldü.

"Ahhh...!"

Bütün vücudu kasıldı. Sonrasında Zhenya'nın göğsüne bastırılan kalçalar bile irkildi. Ayak parmakları kıvrıldı ve geniş açık göz kapakları şokla titredi.

Zhenya onu izlerken aniden vücudunun üst kısmını Kwon Taekjoo'ya doğru eğdi. Penetrasyon derinleştikçe parlak yüzü ortaya çıktı. Kwon Taekjoo'nun midesi, Zhenya'nın doğal kıvrımlı gözleriyle karşılaştığında çalkalandı. Onun önsezi duygusu çok uzakta değildi.

"Siktir git... ahhh!"

Zonklayan penis aynı yere vurmaya devam etti. Öfkeli Kwon Taekjoo'yu ikiye bölerken, Zhenya bir köşeyi acımasızca ezerek karıncalanma, yanma hissi yarattı. Kwon Taekjoo'nun leğen kemiğinden başına, ayak parmaklarının ucuna kadar uyarım yükseldi. Dudağını ısırarak tutmaya çalıştı ama içinden çıkan inlemeleri durduramadı.

"Hah, ngh, ahh... hah, ah! Ah...!"

Başını çılgınca salladı, gözleri önünde bir görüntü belirdi. Böyle devam ederse delireceğini hissediyordu. Şiddetli sarsıntılardan kurtulmaya çalıştı. Zhenya, tüm ağırlığını ona vererek Kwon Taekjoo'nun nafile girişimlerini yarıda kesti. Kwon Taekjoo yere sabitlenmişti ve Zhenya'nın penisi aşağıya doğru sıkışıp duvarlar daralırken bile hareket edemiyordu. Ağzından kaynayan tükürük örümcek ağı gibi uzanıyordu.

Kwon Taekjoo'ya işkence yaparken Zhenya'nın çenesinde boncuk boncuk terler oluştu. Kaşları tatlı bir ıstırapla buruştu ama dudakları hâlâ uzun bir kavis çiziyordu.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin