***
Taek-joo kahvaltı yaptı. En ufak bir hareketle midesi şişiyor ve geri akmaya başlıyordu. Bütün öğleden sonra yemeğin sindirilmesini bekleyerek hareketsiz kalmak zorunda kaldı ama bu aynı zamanda Taek-joo için de zor bir işti. Bu Zhenya'dan gelen yeni bir işkence türü mü?
Taek-joo'nun ruh hali aniden sakinleşti. Burada bulunduğu süre boyunca rahatsızlığının sebebini öğrenmiş gibiydi. Çünkü her zaman Zhenya tarafından kontrol ediliyordu. Taek-joo'nun ne yiyeceği, ne yapacağı, nerede uyuyacağı ya da nasıl uyuyacağı konusunda hiçbir seçeneği yoktu. Tuvalete gidişi bile onun tarafından izleniyordu. Üstelik belinde ona bağlı olma anlamına gelen bir dövme de vardı.
"Ah..."
Taek-joo durumuna dönüp baktığında kahkaha attı. Bir zamanlar bunu inkar etse de onun yetiştirdiği bir köpekten ya da domuzdan hiçbir farkı yoktu ve onunla seks yapmak da farklı değildi. O direndikçe Zhenya bundan daha çok keyif aldı. Taek-joo onun gözlerinde vahşi bir hayvanı evcilleştirmenin mutluluğunu görebiliyordu.
"Tek başına ne yapıyorsun?"
Olga'nın sesi aniden çınladı.
"Ne yaptığımı sanıyorsun?"
"Ölü taklidi mi yapıyorsun?"
"Yaklaştın."
Taek-joo kayıtsızca cevap verdi ve kendini kaldırdı. Olga'ya oturmasını bile söylemedi ama o, yanındaki sandalyeye oturdu.
"Çok sıkılmış olmalısın. Bu günlerde nasılsın?"
"Yalan, otur, yemek ye, yıkan, uyu..."
"...Kitabımı ödünç almana izin vereceğim. Oku. Eşi benzeri görülmemiş bir başyapıt."
Şefkatli bir anlatımla sunulan kitap, ilk bakışta bir aşk romanı gibiydi. Budist kutsal yazılarını okumak daha ilginç olurdu. Taek-joo dalgın bir şekilde sayfayı çevirdi.
"Ana karakter biraz bilgisiz, parası yok ve nasıl oynayacağını bilmiyor ama çocukluğundan beri yakıcı bir hayali var. Onun avantajı, inancı ve çabası varsa dürüst ve olumlu bir şekilde inanması. O hayalini gerçekte de gerçekleştirecektir, bu da bir dezavantajdır ve kısa süre sonra onu mağlup eder. Küçük bir yerde bir adamla tanışır ve kayıtsız şartsız sever.Daha sonra adamın ünlü sporculardan biri, avukat olduğunu öğrendik. ve ikinci nesil bir işkolik olduğu için hayatı boyunca hiçbir şeye ilgi duymamış, ancak ana karakterin masum ve saf görünümüne hayran kalmış ve hayatının sonuna kadar sadece onu sevmiştir. O adamın desteğiyle ana karakterin hayali gerçek oldu, değil mi?"
Olga'nın gözleri kocaman açıldı.
"Bunu okudun mu?"
"Okumasam bile hâlâ okuyormuşum gibi hissediyorum."
Taek-joo kitabı şaşkın bir yüzle geri verdi. Çok ilginç görünüyordu çünkü Olga sanki kitaba dalmış gibi yeniden okumaya dalmıştı.
"...Hayvan yetiştirmeyi seviyor mu?"
"Elbette. Kuşları, köpekleri ve kedileri severim."
"...Hayır, sen değil."
"Ben değilsem kim..."
Olga başını kaldırdı. Gözleri şaşkınlıkla doluydu.
"Ah onu mu kastediyorsun?"
"Hmm."
"Onun bir bitki yetiştirdiğini bile görmedim."
Olga, Taek-joo'nun omzunun üzerinden bakarken homurdandı. Başını çevirdi ve Zhenya'nın koridorda yürüdüğünü gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Codename Anastasia
Fiksi Umumgyuhwooll'den değerli anastasia'lara "Kwon Taekjoo, Rusya'ya git ve 'Anastasia'yı bul." Milli İstihbarat Teşkilatı'nın yıldızı 'Kwon Taekjoo', Rusya ile Kuzey Kore (namı diğer DPRK) arasındaki gizli ortaklıkta yaratılmış ölümcül bir silah olan 'Anas...