Bölüm 18: Nükleer Adam(6)

103 11 0
                                    


***

Beklenmedik bir durum muydu, yoksa hazırlıksız mı yakalandı? Boris söylenmemiş bir soruyla kaşlarını kaldırdı.

"Anastasya mı? Bunu bana neden sorduğunu bilmiyorum."

'SS-29'un 'Anastasia' olduğuna dair hiçbir kanıt yoktu. Ayrıca Kwon Taekjoo zaten işlerin kolay başlamasını beklemiyordu.

"O zaman 'SS-29' mu demeliyim? O silah hakkında bilmek istediğim birkaç şey var."

"Siz farelerin neden tuzağa düştüğünüzü merak ediyordum, ama hepsi bunun için mi? Cesur musun yoksa saf mısın bilmiyorum. Sana kolay bir cevap vereceğimi düşünmüyorsun değil mi?"

"O zaman başka seçeneğim yok sanırım. Kelimeler işe yaramadığı zaman bedeninizle iletişim kurmalısınız."

Cümlesini tamamlayamadan bir silah sesi duyuldu. Bir yığın inşaat malzemesinin altına daldı. Kurşun yağmuru hızla bir toz bulutu oluşturdu. Görüşü bulanıklaştı, kulakları çınladı. Ancak silah sesleri aralıksız devam etti.

Karşı saldırı için doğru anı bekleyerek depoya bir sis bombası attı. Siyah duman kısa sürede bölgeyi sardı. Bu anı depodaki floresan ışıklara ateş etmek için kullandı. Camın ayırt edici kırılma sesiyle birlikte, floresan ışık parçaları yere yağdı. İçerisi bir karmaşaydı. Orada burada aralıklı silah sesleri duyuldu ve biri çığlık attı. Parçalanan vücut parçalarının canlı sesi vardı.

Zheyna ortalıkta yoktu ama Kwon Taekjoo onun için endişelenmiyordu. Ne olursa olsun hayatta kalacaktı. Endişelenmesi gereken tek şey kendi güvenliğiydi.

Bir çift özel gözlük çıkardı ve taktı. Hareket sensörleri devreye girerek gangsterlerin hareketlerini tespit etti. Dostla düşmanı ayırt edemediğinden ayaklarını sürüyen cesetlerin arasından geçti ve tetiği üstüne çekti.

"Keuhak!"

"Heuook!"

Silüetler tek tek çığlıklarla gözlerinin önünde çöktü. Kwon Taekjoo Boris'in sandalyesinin önüne doğru ilerledi.

Ama Boris orada değildi. Kwon Taekjoo her yerde onu aradı ama gölgesi hiçbir yerde görünmüyordu. Aynı şey Zhenya için de geçerliydi.

Gözleri yavaşça bölgeyi taradı. Ne kadar ileri gittiler? Aniden başının arkasının gerginleştiğini hissetti. Arkasını döndüğünde bir kişinin gölgesi ona doğru atıldı. Refleks olarak kaçtı ama koluna keskin bir acı saplandı. Kolu sanki bir silahla kesilmiş gibi ıslanmaya başladı. Rakibinin kafasını hedef alarak aceleyle geriye çekildi. Tetiği çekmedi çünkü eğer Boris olsaydı bu kadar yolu gelmenin bir anlamı olmazdı.

Tereddüt ettiğinde rakibi silahıyla ona saldırdı. Saldırı tam olarak boğazını hedef alıyordu. Kwon Taekjoo keskin bıçaktan kaçınmak için vücudunun üst kısmına eğildi. Bunu yaparken kapının yanında bir gölge gözüne çarptı.

İki metre boyunda, kolları kibirli bir şekilde çaprazlanmış, belli bir açıyla eğilmiş. Ortağının boynuna birkaç santim yaklaşan bir bıçağı izlerken kayıtsız bir tavır takındı. Zhenya olmalıydı. Ayaklarının dibinde muhtemelen mafya üyelerinin olduğu bir yığın siluet vardı. Açıkçası her şeyin gerçekleştiğini görmüştü ama uduh hâlâ yardıma gelmemişti.

Göz açıp kapayıncaya kadar bıçak Kwon Taekjoo'nun karnına geldi. Tabancasının namlusuyla vurarak tetiği rakibinin dizine çekti.

"...Keuk!"

Net bir atışla diğer adam yere düştü. İnlemesi Boris'e benziyordu. Kwon Taekjoo nefes aldı ve gözlüğünü çıkardı. Kolundan akan kan parmak uçlarına damlayıp yere düştü. Saniyeler geçtikçe akış arttı. Kanamayı bir an önce durdurması gerekiyordu.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin