Yan Hikaye 16

435 14 1
                                    

***

"...?"

Zhenya arkasını döndü ve belli belirsiz uyandı çünkü yüzünün üzerinde bir gölge vardı. Yatağın yanında biri oturuyor gibi görünüyordu. Davetsiz misafirin aniden ortaya çıkmasına rağmen, bedeni henüz savaşmaya hazır değildi. Aksine, hâlâ nazikçe dinleniyordu. Karanlıkta bile o siluet hâlâ tanıdık geliyordu.

Göz kapaklarını kaldırdığında, bu Kwon Taek Joo'ydu. Zhenya hiçbir zaman derin uyumazdı ve özellikle hassas olduğu için hemen uyanırdı ama bugün Zhenya onun burada olduğunu bile hissetmemişti. Bunun nedeni kendi alanında olmaya tamamen adapte olması mıydı yoksa içgüdüsel olarak durumun kesinlikle güvenli olduğunu mu fark etmişti bilemiyordu.

Kwon Taek Joo yatağın yanındaki sandalyeye oturdu ve Zhenya'yı gözlemledi. Sanki evden gelmiş gibi kapüşonlu bir kıyafet giymişti. Kapüşonu başının üzerine çekmiş ve iki elini de ön ceplerine sokmuştu. Zhenya ne kadar zamandır ve neden o pozisyonda olduğunu bilmiyordu.

"Biri açıkça yatak odana girdi ama hala uyanmadın. Ya bir suikastçı olsaydım?"

"O boyutta farkı anlayabilirim."

"Bu gerçekten komik."

Homurdandı sonra aniden ayağa kalktı ve ellerinin üzerinde doğrulup yatağa tırmandı. Zhenya Kwon Taek Joo'nun kalçalarının arkasını okşarken bir yandan da sessizce onun üzerine tırmanmasını izledi.

"Ya Rusya'daki görevim hâlâ devam ediyor ve 'Anastasia' arayışı sadece bir oyunsa ve asıl hedef sensen?"

"O zaman ölelim."

Zhenya gülümseyerek cevap verdi. Kwon Taek Joo'nun kalçasına uzanan elinin ne zaman güç kazandığını ve sert kalçasını sıkıca kavradığını bilmiyordu.

"Taek Joo, harekete geç."

Zhenya yumuşak bir sesle konuştuktan sonra Kwon Taek Joo'nun kolunu nazikçe çekti. Soğuk kulağını örtmek için elini başlığın altına soktu ve onu öptü. Kwon Taek Joo da öpücüğe karşılık vermekte tereddüt etmedi.

Zhenya sadece dolgun alt dudağını emdi, sonra bıraktı, sonra ısırdı ve tekrar emdi, ama yumuşak bir dil hafifçe dışarı çıktı. Bunun bir yanılsama olduğunu düşündü ama dil içeri itilmişti. Zhenya dilinin ucuyla dokunmaya çalıştı ama diğer dil sanki uzun zamandır bekliyormuş gibi hızla dilinin etrafını sardı, öpücüğün sesi ağzının yavaş yavaş ısınmasına neden oldu.

Zhenya bir an için dudaklarını çekti ve sonra sordu.

"Sorun ne?"

Merakla Kwon Taek Joo'ya baktı. O yokken bir şey mi olmuştu? Neden bugün aniden fiziksel dokunuşa karşı bu nadir pozitifliği göstermişti?

Zhenya tekrar dudaklarını tekrar onunkilere bastırdı ve sonra birçok kez geri çekti. Ne bariz vücut ısısı ne de yakın dokunuşlar bir rüyaydı.

"Neden annenle evde kalmak zorunda olduğunu söylüyorsun?"

Zhenya alay etti ve süt içmeye mi geldiğini sordu. Normal bir durum olsaydı kaşlarını çatar ya da ciddi bir yüz ifadesi takınırdı ama bugünkü Kwon Taek Joo böyle bir tepki vermedi. Kesinlikle diğer günlerden farklı bir şeyler vardı.

Durumu anlamak için yavaşça gözlerini kırpıştırdı. Uzun kirpikleri şeffaf gözlerinde dalgalanıyordu. Kwon Taek Joo ona baktı ve sonra yavaşça yüzünü indirdi. Zhenya gözlerini kapatıp öpücük bekledi ama Kwon Taek Joo dudaklarını değil burnunun ucunu ısırdı.

Zhenya aptalca güldü.

"Taek Joo?"

"Evet?"

"Sorun ne? Birdenbire bir çocuğu parçalamak istiyormuş gibi davranıyorsun."

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin