***Kwon Taekjoo hemen kartı fırlattı ve kapıya doğru koştu. Durumu değerlendirecek zaman yoktu. Dişlerini gıcırdatarak öne doğru sıçradı, parmak uçları kapı koluna dokundu.
Hava anında muazzam bir patlamayla şişti. Vücudu iradesi dışında uçtu ve yanındaki duvara çarptı. Bir süre sonra üzerinde durduğu zemin ayaklarının altına çöktü. Patlamanın şiddetiyle odanın ön camları kırıldı ve tüm mobilyalar paramparça oldu. Tavan sarsılırken otelin her yerinde tiz bir alarm yankılanmaya başladı.
Oteldeki herkes dondu. Etrafı tarayarak durumu anlamaya çalıştılar.
"AAAAAAAA!!"
"AAAAAAAA!!"
Aynı anda herkes 'terörizm'i düşündü. Bir sonraki an hepsi panik içinde kaçmak için çabaladılar. Müşterileri sakinleştirmeye çalışan otel personelinin sesleri, her yönden gelen çığlıklarla tamamen bastırıldı. Herkes dar çıkışa doğru koşarken itişmeler ve çarpışmalar yaşandı. Kimse ilk önce çıkmak için diğerlerini itmekten veya devirmekten çekinmedi. Merdivenlerden kaçan bir adam düştü ve arkasındakiler onun üzerinden atladı ya da üzerine bastı. Eğer dünyada cehennem diye bir yer olsaydı burası olurdu; aşırı terörün tüm mantığı felce uğrattığı yer.
İtfaiye gelene kadar her şey sakinleşmedi. Yangının söndürülmesinin ardından tam donanımlı patlayıcı imha ekibi çağrıldı. Kazayı bildirmek için olay yerine koşan muhabirlerin sesleri heyecanla yükseldi. Patlamanın büyüklüğüne göre yaralı sayısı oldukça fazla. Yaraların çoğu doğrudan travmadan ziyade tahliye sırasında oluştu. Olay yerine gelen ambulanslar, hastaları aralıksız taşıdı.
Kaosun ortasında bir adam sağlık görevlisiyle boğuşuyordu. Ağır yaralanan adam Kwon Taekjoo'dan başkası değildi.
"Şu anda şoktasın ve acıyı hissedemiyorsun. Aklınız başına geldiğinde pişman olacaksınız. Kafanı çarptığın için seni hemen tomografi çektirmek için hastaneye götürmemiz gerekiyor. Lütfen uzanın."
Sağlık görevlisi sedyeyi işaret edip sesini yükseltmeye devam etti. Kaç kere reddetse de faydası olmadı. Kwon Taekjoo bıkkınlıkla içini çekti.
"Evet, bununla kendim başa çıkabilirim. Şimdi diğer hastalarla ilgilenmelisiniz."
"Senin gibi inatçı bir piçin bu yanına kâr kalmasına izin vermeyi çok isterdim ama ilkelerim buna izin vermiyor. Bir şeyler ters giderse ve maaşım kesilirse sorumluluğu üstlenecek misin?"
"Sadece kanamam olduğu için ciddi bir yaralanma gibi görünüyor."
"Bu tıbbi personelin karar vereceği bir şey."
Kwon Taekjoo delirmeye başlamıştı. İyi olduğunu söylerken yalan söylemiyordu, sadece alnında kanayan küçük bir kesik vardı. Biraz dezenfeksiyon ve bandaj yeterliydi. Kanamasını önlemek için dikiş atılması gerekebilirdi ama en fazla birkaç tane. Tedaviyi geciktirmenin başını belaya sokmasının hiçbir yolu yoktu, ancak önündeki sağlık görevlisi istifa etmeyecekti. Şimdi kim inatçıydı ki?
Saçları darmadağınıktı ve yüzünde hayal kırıklığı dolu bir ifade vardı. Sol çenesi doğal olmayan bir şekilde içe doğru kıvrılmıştı. Patlamanın gücü o bölgedeki yapay deriyi soymuştu. Sağlık görevlisinin dikkatinden kaçmadı.
"Yaralandın mı? Bakacağım."
Kwon Taekjoo yaklaşırken sağlık görevlisinin elini tokatladı. Sağlık görevlisinin gözleri onun öfkeli tepkisi üzerine genişledi. Ona kızmamıştı ve yüzü daha da ciddileşti. Artık kazanın yarattığı şokun Kwon Taekjoo'nun zihinsel durumunu bozduğuna ikna olmuştu. Anladığını ifade ederek başını salladı ve nazikçe Kwon Taekjoo'nun sırtına hafifçe vurdu, ardından meslektaşına işaret etti. Bir süredir ikiliyi izleyen bir sağlık görevlisi koşarak yanımıza geldi. Kollarını iki yanından tutup sedyeye yatmasını söylediler. Kwon Taekjoo'nun ağzından küfürler akıyordu. Sabah kendisine bomba hediye edilmesi yeterince sinir bozucuydu, bu kadarı da fazlaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Codename Anastasia
Fiction généralegyuhwooll'den değerli anastasia'lara "Kwon Taekjoo, Rusya'ya git ve 'Anastasia'yı bul." Milli İstihbarat Teşkilatı'nın yıldızı 'Kwon Taekjoo', Rusya ile Kuzey Kore (namı diğer DPRK) arasındaki gizli ortaklıkta yaratılmış ölümcül bir silah olan 'Anas...