Yan Hikaye 5

174 9 0
                                    

***

Zhenya ile bağlantıyı kaybedeli iki hafta olmuştu. Kwon Taek Joo, Las Vegas'ta ona veda etti ve ertesi sabah uçakla Kore'ye döndü. Havaalanına varır varmaz telefonunu kontrol etti ama Zhenya'dan mesaj yoktu. Uzun zaman önce Moskova'ya gelmeliydi. O tarihten bugüne kadar hiçbir haber alamadı.

Elbette diğer insanların durumunda Zhenya'nın sağlığı hakkında endişelenmenin faydası yoktu. Ama hiç bu kadar uzun süre uzakta olmamıştı bu yüzden Kwon Taek Joo umursamadan edemedi. Belki de görevi tamamladıktan sonra düzenlenen lona tatili sıkıcıydı bu yüzden Kwon Taek Joo'nun bunu düşünecek çok zamanı vardı.

İki günde bir aranan Yoon Jong Woo, son dönemde popüler bir oyunun tanıtımını yaptı. Kwon Taek Joo, bir haftadan kısa bir sürede bu konuda ustalaştıktan sonra ilgisini kaybetti. Yoon Jong Woo ondan kendisiyle başka bir oyuna katılmasını istedi. Ancak sorun şu ki, gerçek hayatta veya oyunda grup kurmak onun çıkarlarına hiç uymuyordu. Jong Woo, Kwon Taek Joo'nun bu tatil sırasında neden film veya video izlemek hatta kitap okumak istemediğini anlamıyordu.

Telefonu tekrar eline aldı ve tek yönlü aramalar listesine baktı.

Herhangi bir yeri yaralı mı? Yoksa ani bir kaza mı oldu ya da acil bir ameliyat mı oldu? Bu gibi kaçınılmaz durumlar nedeniyle benimle iletişime geçemez misin veya kısa sürede geri gelemez misin?

Kwon Taek Joo bazı durumları düşündü ve bir süre sonra başını salladı. Zhenya'nın başına böyle şeylerin geleceğini hayal edemiyordu.

Bu adam her zaman demir adam değildi çünkü sadece bir yıl birlikte yaşadık ve hastalandığı zamanlar da oldu.

Zhenya özellikle Kore sıcağıyla mücadele etti. Küresel ısınmanın etkisiyle Moskova'da zaman zaman 30 dereceye varan ısınma ve düşüşler kaydedilmişti ancak bunun Zhenya ile hiçbir ilgisi yoktu. Hava ısınırsa Zhenya Ajinoki Adası'na gidecekti.

Adam günde birkaç kez soğuk duş aldıktan sonra sonunda küvete buz döktü. Daha sonra küvete soğuk suyla doldurup oturdu. O dönemde Zhenya'ya yakın olmak bile soğuk bir atmosfer hissetmeye yetiyordu.

"Ne yapıyorsun?"

"Bilmiyor musun?"

"Eğer öyleyse, hipotermiye* maruz kalacaksın ve muhtemelen kalp krizi nedeniyle doğrudan cehenneme gideceksin."

*vücudun uzun bir süre boyunca üretebileceğinden daha daha fazla miktarda ısı kaybetmesi

"Şimdi de cehennem değil mi? Korkunç. Bütün ülke kaynayacak kadar sıcak."

"Bu kapsamda ne yapabilirsin?"

Zhenya'ya dışarı çıkması ve üşüteceğini söylemesi için ısrar etmenin bir anlamı yoktu. Ve eğer Kwon Taek Joo onu bir daha durdurursa durum daha da sıkıntılı olurdu çünkü Zhenya'nın önünde oyalanmaya devam ederse küvete de sürüklenebilirdi. Kwon Taek Joo onu yalnız bırakmak zorunda kaldı. Bir dakika sonra Zhenya banyodan çıktı; porselen beyazı yüzünde bir damla bile kan yoktu.

"Bir kağıt parçası kadar beyazsın. Dudakların da soluk."

Dilini şaklatan Kwon Taek Joo, Zhenya'nın saçını kurutmak için bir havlu kullandı. İtaatkar bir şekilde bedenini Kwon Taek Joo'ya emanet eden çocuk aniden soğuk bir bedenle ona doğru yaklaştı. Vücudu o kadar soğuktu ki bunun insan vücut sıcaklığı olup olmadığını bilmiyordu, sadece Zhenya'ya dokunmak tüm vücudunun tüylerinin diken diken olmasına neden oluyordu. Kwon Taek Joo ısıtıcıyı açtı ama Zhenya hâlâ ısınamadı.

Bunun böyle olacağını biliyordum.

Kwon Taek Joo içini çekti ve yapışkan çocuğa sarıldı. O gün Zhenya, vücudu tekrar ısınana kadar Kwon Taek Joo'yu bırakmadı. Sevişmeye başladığında Zhenya, bu kadar donmuş bir halde terlemek tehlikeli olmasına rağmen genellikle nasıl duracağını bilmiyordu. Ve ertesi gün Zhenya hastalandı.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin