Bölüm 52: Solo Kontrbas - Hayatın İçin Koş

384 20 49
                                    


***

Kwon Taek-joo'nun sıkıntıyla çenesini iten eli bir gümbürtüyle yatağa düştü. Hareket etmeyi bıraktı ve Zhenya onun darmadağınık yüzüne baktı. Islak gözlerinde kurumuş gözyaşı lekeleri vardı. Alnında derin kırışıklıklar vardı ve hatta kalın bir damar bile orada dikiliyordu. Kuru, büzüşmüş dudakları hafifçe aralandı ve sığ bir nefes verdi. Zhenya boğazındaki tutuşu gevşetti. Sonra terden parıldayan göğsü gürültülü, yavaş bir nefesle yükselip alçaldı. Çarpık yüzü biraz rahatladı.

Yavaş yavaş vücudunun üst kısmını Kwon Taek-joo'ya doğru eğdi. Saldırı derinleştikçe Kwon Taek-joo'nun vücudu hafifçe ürperdi. Göğüsleri ve omuzları birbirine sıkıca bastırılmıştı ve birbirlerine dokunan etten birbirlerinin vücut ısısını ve kalp atışını hissedebiliyorlardı.

Zhenya bir an ona baktı ve sonra ıslak gözlerindeki yaşları yaladı. Dilini koyu kirpiklerinin üzerinde gezdirdi. Tadı tuzluydu. Tadını çıkararak alt dudağını tekrar yaladı.

Neden?

Bu soruyu defalarca kendine sormuştu ama cevabını hala bilmiyordu. Bunun bilinmeyene duyulan ilgiden, öngörülemeyen bir şeye duyulan hayranlıktan başka bir şey olmadığını düşünüyordu. Bunu yaparsa ne olacağını veya bunu yaparsa ne olacağını görmek istemeye dair yüzeysel bir merak. Kwon Taek-joo sadece onun kötü niyetli merakının hedefiydi. İlgisini kaybettiği anda ondan hemen kurtulmaktan çekinmezdi.

Şu ana kadar sadece Kwon Taek-joo ile ilgilenmiş değildi. İlgilendiği şeyler her zaman geçiciydi, çabuk sönüyordu ama başka bir şeye olan ilgisi hızla yeniden ortaya çıkıyordu. Tıpkı kadınlarla olan ilişkilerinde olduğu gibi, hiçbir zaman aynı şeyle birden fazla ilgilenmemişti.

Ancak Kwon Taek-joo yeniden ortaya çıktığı anda bir istisna haline geldi.

"Anastasia" nın ellerine uçtuğu çağrısını alır almaz tüyleri diken diken oldu. Başından kontrol edilemeyen bir ürperti patladı ve tüm vücuduna yayıldı. Yaramazlığının peşine düşme düşüncesine güldü.

Yine de avının kaçmasına asla izin vermedi. Acımasızca onları takip etti ve yavaş yavaş hayatlarını tüketti. Her zaman ilgisini çeken her şeyi fethetmişti ve boyun eğmediği takdirde onu ortadan kaldırmaktan asla çekinmemişti.

O böyleydi.

Ama Kwon Taek-joo hâlâ hayattaydı. Şimdiye kadar en az üç kez ölmesi gerekirdi. Neden ona karşı bu kadar hoşgörülü davranıyordu?

Hayatta kalması biraz zahmetliydi ama o kadar da kötü değildi. Kaçmaya çalışır ama tekrar yakalayınca bir süre sakin kalırdı. Getirdiği yemeği gayet güzel yiyordu hatta bazen güzel şeyler söylemeyi bile biliyordu. En büyük avantajı o kadar sağlam ki, istediği kadar zorlasa bile kırılmayacaktı. Son derece kızgın olsa ve sırf gururundan dolayı pes etmese bile, her zaman üstünlük sağlamak eğlenceliydi. İğnenin geçmesine izin vermeyecekmiş gibi görünen vücudunun nasıl yumuşadığını görmek de oldukça ilginçti.

Bir tür evcil hayvana sahip olmak gibi miydi? Evet, onun gibi bir şeydi. Kolayca evcilleştiremeyeceğiniz vahşi bir hayvanı yetiştirmek gibi. Sadece kesinlikle kaçınılmaz olduğunda dışarı çıkmak, eve gittikçe daha hızlı dönmek ve hatta hiç ilgilenmediğiniz marketlere gitmek bile bunun bir parçasıydı. Sonuçta, günlük yaşamınızda giderek daha fazla görmeye başladığınız bir şeye kendinizi bağlı hissetmekten kendinizi alıkoyamazsınız. Buradaki haber, Zhenya'nın kendisinin daha önce hiçbir şeyi gündeme getirmediğiydi.

Bu düşünceyi bir kenara bıraktı ve kalçalarını sallamaya geri döndü. Kwon Taek-joo'nun vücudu kendisinin yanında sallandı. Güçlü, keskin çenesi, çıkık adem elması, düz köprücük kemikleri ve bunların altındaki iri göğüs kasları, hatta her nefeste seğiren karın kasları. Onda erkeksi olmayan hiçbir şey yoktu ama yine de ağzı sebepsiz yere sulanmıştı.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin