Bölüm 24-25: Trans-Sibirya Treni(6-7)

162 12 0
                                    


***

"Ah?"

Zhenya ona şaşkın bir bakış attı ve sonra kenara çekildi. Louise kızarmış bir yüzle Kwon Taekjoo'ya baktı. İlk kez iki erkekle aynı anda seksyapıyordu. Fiziksel özellikleri ortalamanın çok üzerinde, kişilikleri birbirinden tamamen farklı iki yakışıklı adamla bir daha asla karşılaşma fırsatı bulamayacaktı. Onunla ne kadar flört etse de asık suratlı kalan Kwon Taekjoo'nun neden birdenbire bu teklifi kabul ettiğini bilmiyordu ama bu küstah adamın sonunda teslim olduğunu düşünmek onu heyecanlandırıyordu.

Gömleğini çıkardığında Louise sanki bekliyormuş gibi kollarını onun boynuna doladı. Kwon Taekjoo onu kucağına aldı ve yatağına taşıdı. Kitap yığınını yere iterek Louise'i yavaşça yere bıraktı. Zhenya kollarını kavuşturmuş halde karşılarına oturmuş izliyordu.

Louise, Kwon Taekjoo'nun kulağını öptü ve güçlü omzunu okşadı. Parmaklarını düzgün kavisli köprücük kemiğine ve göğsüne doğru kaydırdı.Vücudunun hiçbir yerinde yağ yoktu ama uzuvları uzun ve inceydi.

Kwon Taekjoo'ya bakan Louise aniden boynuna dokundu. Dudaklarından tatlı bir nefes çıktı. Kwon Taekjoo bir süre burnunun ucundaki tatlı kokuyu kokladı, sonra kollarını Louise'in beline dolayarak onu kendisine yakınlaştırdı. Saçının bir tutamını kulağının arkasına sıkıştırdı ve yumuşak kulak memesini hafifçe ısırdı. Louise çoktan yarı yarıya erimiş tatlı bir inilti çıkardı. Dudaklarını onun ısınan kulağına bastırdı ve yavaşça fısıldadı.

"Beni bu işe sürüklediğine pişman olacaksın. Yatak odasında kötü davranışlarım var."

"...Ah!"

Louise'in ısınan vücudu bir anda ters döndü. Yüzü kabarık yastığa gömülmüş, vücudunun alt kısmı yukarı kalkmıştı. Kwon Taekjoo sertleşmişpenisini alttaki yumuşaklığa sürttü. Her zaman mastürbasyonla tatmin olan penisi, gerçek seksin tadıyla gözle görülür şekilde uyarılmıştı. Louise'in omurgası kavisliydi. Gergin bir beklentiyle Kwon Taekjoo'nun kalçalarını kavradı.

"Bekle, ah..."

Ama o bir şey söyleyemeden sert penis ona çarptı ve onu altından ezdi. Louise, çok az ön sevişmeyle, acımasız giriş karşısında nefesini tuttu. Kalınsap onun titreyen beyaz bedenine baskı yaparak köküne kadar ilerledi. Etin ete çarpma sesi odada yankılanıyordu.

Zhenya'nın dudakları yukarı doğru kıvrıldı. O bile bu kadar pervasız olmamıştı. Gerekirse kadının göğüslerini emer, onu gevşetir ve ıslanmasını beklerdi. Bu, takip edecek zevk için sabırdı. İnsan ilişkileri hayvanların çiftleşmesinden farklıydı.

Ancak Kwon Taekjoo tüm süreci atlayıp sadece eklemeye odaklanmıştı. Gündelik seks ile alışılmadık bir romantizm hayal eden kadın, hiçbir hazırlıkyapılmadan ezildi.

Zhenya içkisini yudumlayarak izledi. Bakışları Kwon Taekjoo'nun alt yarısına her basışında gerginleşen kıçını hiç terk etmedi. Güzel bir manzaraydı ve alkolün tadı da iyi gitti.

Taekjoo'nun dişleri gıcırdadı. Başı aşağı sarktı, kalçaları tekrar ve tekrar öne gidiyordu. Dudaklarını sıkıca ısırsa bile inlemelerini ya da düzensiz nefeslerini tutamadı. Sırılsıklam bedeni her itişte titriyor ve kasılıyor. Kaslarının en ufak bir titremesi bile görülüyordu. İlk bakışta seksten çok spora benziyordu. Belki de Zhenya'nın yarı yolda içkisini unutup önündeki gösteriye dalmasının nedeni buydu.

Kwon Taekjoo'nun eğik çenesinden koyu ter damlacıkları damlıyordu. Eğer onu yalayacak olsaydı, muhtemelen tadı oldukça tuzlu olurdu. Sonsuz derecede karanlık olan gözbebekleri ateşliydi. Gözlerinde bir kırmızılık vardı.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin