***
Bilinci yavaş yavaş geri geldi ama bedeni amansız rüzgara karşı gevşek kaldı ve gözlerini kapalı tuttu. Yumuşak yatağın onu kucaklama hissi rahatlatıcıydı. Hafif aralık pencereden hafif bir esinti içeri sızıyordu. Biraz serindi ama soğuk değildi. Aşağıya doğru süzülen güneş ışığının sıcaklığı her şeyi açıklıyordu.
Neredeyse hâlâ rüya gibi bir dinginlik içindeymiş gibi hissediyordu. Burada biraz daha yatmak iyi olurdu. Peluş yastığa rahatça başını koydu.
"...Evet."
O anda kapalı göz kapaklarının üzerinde bir gölge belirdi. Görmeden bile Zhenya'nın varlığını sesinden ve kokusundan tanıdı. Zhenya bir telefon görüşmesi yapıyormuş gibi görünüyordu. Zhenya'nın her duraklamasında diğer kişinin tepkilerini belli belirsiz duyabiliyordu.
Sanki onu inceleyen bir bakış vardı. Bu onun hayal gücünün bir ürünü değildi; Zhenya, uyuyan Kwon Tekjoo'nun yanında uzanırken sohbetine devam etti. Belki Zhenya da tamamen uyanmaya çabalıyordu. Zhenya'nın telefonundan çıkan ses her zamankinden daha sakinleştirici geliyordu.
"Bu oğlunuzla ilgili. Bu sefer gerçekten çok ileri gitti."
Zhenya sözleri üzerinde düşünerek sustu. Telefonun diğer ucunda karşı taraf yine bir şeyler mırıldandı. Nedense bu ses tanıdık geliyordu. Ama emin olamıyordu; doğrulamak için tamamen uyanık değildi.
Aniden yatak hareket etti. Zhenya'nın kokusu yoğunlaştı. Bakışları artık şüphe götürmez bir şekilde sabitlenmişti. Zhenya rahat bir ses tonuyla konuştu.
"Dün gecenin gerçekten farklı geçeceğini düşünmüştüm. Direnmeye devam etti, beni ısırdı ve bırakmadı. Neredeyse onu o dar deliğe zorlayacaktım. Buna inanabiliyor musunuz?"
Bu deli ne saçmalıyordu? Ve böyle kaba bir konuşmayla kimi eğlendiriyordu?
Bilinci keskinleştikçe gözlerini hemen açma dürtüsüne direndi. Zamanlama ve Zhenya'nın kiminle konuştuğunu anlamak çok önemliydi.
"Onunla nasıl baş edeceğimi bilmiyorum. Eğer ona bir kadın gibi davranırsam bu onun gururunu incitir. Ama sadece ona hizmet etmek çözüm değil. O bir köpek ya da at değil. Ya yine kaçarsa? Ben o zaman çok kızardım. Garip bir şekilde, onu öldürmek istemiyorum. Beni rahatsız etmeye devam ediyor, beni sinirlendiriyor ve onu ne kadar çok görürsem o kadar susuyorum. Sadece bu sinir bozucu duygudan kurtulmalıyım... Ama istemiyorum."
Yüzüne kalın bir gölge düştü. Zhenya'nın eli ona dokunmaya hazır görünüyordu. Bu durumda bile gözlerini kapalı tuttu. Başka birinin yüzünün önünde tepki vermek tuhaf olurdu.
Zhenya'nın eli nazikçe Kwon Taekjoo'nun gözlerini kapatarak onları göz kamaştırıcı güneş ışığından korudu. Sonra yumuşak bir ses kulağını okşamaya başladı.
"Nasıl onun gibi biriyle karşılaştım? Hm? Sen... Ona affedilmez bir şey yaptığını söyledi."
Neyse ki Zhenya'nın eli görüşünü engelliyordu. Aksi takdirde şimdiye kadar sessizce uyuyormuş gibi yapamazdı.
Kısa süre sonra Zhenya'nın görüşmesi sona erdi. Telefonun yatağın bir yerine yerleştirildiğini hissetti. Sonra Zhenya'nın vücut ısısı giderek yaklaşıyor gibiydi. Zhenya, Kwon Taekjoo'nun kulağına yavaşça fısıldadı.
"Annen selamlarını iletti."
Zhenya'nın gözlerini kapatan elini hızla silkti. Görüşü netleştiğinde Zhenya'nın sırıtan yüzüyle karşılaştı. Görünüşe göre Zhenya başından beri uyanık olduğunu biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Codename Anastasia
Genel Kurgugyuhwooll'den değerli anastasia'lara "Kwon Taekjoo, Rusya'ya git ve 'Anastasia'yı bul." Milli İstihbarat Teşkilatı'nın yıldızı 'Kwon Taekjoo', Rusya ile Kuzey Kore (namı diğer DPRK) arasındaki gizli ortaklıkta yaratılmış ölümcül bir silah olan 'Anas...