Yan Hikaye 9 - 2

160 6 0
                                    


zhenya yine yok bu yüzden işaretlerle yine uğraşmak istemedim:( her şey korece konuşuluyor

***

Yoon Jong Woo önce soju şişesini açtı ve Kwon Taek Joo'nun bardağını doldurdu.

"Dürüst olmak gerekirse, eğer kıdemliysen güvenlik şirketleri seni geri davet etmez miydi? Mavi Saray de çok olası."

"Böyle şeyler çok karmaşık ve kendi yöntemimle yapamam. Ayrıca dürüst olmak gerekirse, bu sadece bir atmosfer yaratmak için var, herhangi bir çaba sarf etmeye gerek yok."

"Neden çok çalışmak istediğini anlamıyorum. Eğer vücudunu böyle harcamak istiyorsan, yurtdışına git ve daha fazla para kazan."

"Sebebi para değil. Kendini daha az suçlu hissetmek için en azından vatansever olduğunu düşünmelisin. Para için başkalarına zarar veremezsin çünkü kendinden şüphe edersin."

"O zaman bir spor salonu aç ve yaşamak için egzersiz yap."

"Bu gerçekçi gelmiyor."

"Vay canına, bu gerçekten garip."

"Böyle kıdemliler annemi çok huzursuz ediyor. Bir gelin ya da torun sahibi olmak yerine, sanırım sadece kıdemlilerin yuva kurmasını istiyor."

"Eğer evlenirsek, hayatımız düzenli olabilir mi?"

"En azından vücudunu kullanırken başkalarını düşüneceksin. Senin bedenin olsa bile artık tamamen sana ait olmayacak, aile üyelerine de ait olacak. Aile tavşan gibidir, nasıl üzerine basabilirsin?"

Bir bakınca, Kwon Taek Joo bunu hiç düşünmemişti. Hayal bile edemezdi çünkü hiç yaşamamıştı. Eğer ailesi olursa, koruması gereken insanların sayısı artarsa, gerçekten hayatı değişir miydi? Sadece güvenlik peşinde koşan bir hayat karşı tarafı rahatsız etmez miydi?

Kwon Taek Joo bir an düşündü ve sonra kahkahayı bastı. Birden Zhenya'yı hatırladı. O piçin varlığı beyninin derinliklerine işlemişti ve dalgın düşüncelerini bile engelliyordu.

Doğru, benim hayalimdeki tema tavşanlar gibi bir aile.

Aptalca hareketleri yüzünden o çocuk tarafından yenmeden önce bu fikirden vazgeçse iyi olacaktı.

Yoon Jong Woo nedenini söyledi. Hiçbir şey olmamış gibi başını salladı.

"Ama annen hâlâ sağlıklı mı? Görüşmeyeli uzun zaman oldu. Eskiden kıdemliyi yemek için takip ederdim."

"Öyle olmasaydı annem zaten senden bahsederdi. Vaktin varsa seni eve götüreyim."

"Eh, ama neden bana söylemedin?"

"Ah... Annemin bugünlerde yakın bir arkadaşı var."

"Ne olmuş yani?"

"Eğer gelirsen, bundan* hoşlanmayacaktır. Muhtemelen çok rahat hissetmezsin, değil mi?"

*burada annesinin değil, yakın arkadaşının hoşlanmayacağını söylüyor

"Annenin en yakın arkadaşı neden benden hoşlanmasın? Ayrıca 'çok rahat etmezsin' de ne demek?

"Ah, öyle işte."

Kwon Taek Joo belli belirsiz cevap verdi. Soğuk erişte ve et tam zamanında getirilmişti. Yoon Jong Woo dikkatini hemen soğuk erişteye verdi. Kwon Taek Joo eti ızgaraya koydu ve kesti. Yoon Jong Woo yemeğe o kadar odaklanmıştı ki başka soru soramadı.

Eti ızgara yaptıktan sonra maşayı yere bıraktı. Yoon Jong Woo soğuk erişte yemeyi yeni bitirmişti ve hızlıca bardağını doldurdu.

"Sana bir soru sorabilir miyim?"

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin