Bölüm 35: Alacakaranlık(10)

173 16 5
                                    

***

Sergei'nin yatak odasında toplam üç kapı vardı. İlk kapı koridorun sonundaydı, ikinci kapı tablolarla kaplı uzun bir koridorun sonundaydı ve üçüncüsü ise uyku alanını oturma odasından ayıran bir çift sürgülü kapıydı. Her kapı parmak izi ve iris tanıma gerektiriyordu. Güvenlik kameraları her hareketi gözetlemek için birkaç metre aralıklarla yerleştirilmişti. Kwon Taekjoo bu dünyada neyin saklandığını merak etti.

Sergei her iki taraftaki son sürgülü kapıyı bizzat iterek açtı. İçerideki oda oldukça genişti. Ortadaki yuvarlak yatak on kişinin sığabileceği büyüklükteydi. Mor ipek çarşafların üzerine leopar derisi gerilmişti. Post yaklaşık dört metre uzunluğunda olmalı. Her santimi canlı görünüyordu. Sarı gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Altında böyle bir şey olan biri nasıl uyuyabilirdi ki? Belki de bu sadece zenginlerin zevkiydi.

Odanın geniş bir banyosu bile vardı. Yapısı Sergei'nin niyetini açıkça ortaya koyuyordu.

Kwon Taekjoo yatağın yanında duruyordu, arkasındaki gizli odanın farkındaydı. Kesitine göre oldukça geniş bir odaydı.

"Bir içki ister misin? Güzel bir İskoç viskim var."

Sergei ona bir içki ikram etti. Yatak odasına girdiklerinde ses tonu değişti. Kwon Taekjoo'ya bakışı daha belirgin hale geldi. Kwon Taekjoo itaatkar bir şekilde Sergei'nin uzattığı bardağı aldı. Erimemiş buz küplerinin etrafında beyaz toz görebiliyordu. Bariz planın farkında olduğundan sadece bir yudum alıyormuş gibi yaptı.

Sergei, Kwon Taekjoo'nun yanından geçip yatağına gitti. Oturdu, rahatladı ve Kwon Taekjoo'yu parça parça incelemeye başladı. Neredeyse bir vitrin gibiydi. Gözlerinin tepeden tırnağa oyalanması rahatsız ediciydi. Kwon Taekjoo bardağını yakındaki bir masaya koydu.

"Söz ettiğin şey nerede?"

"Sabırsız olma. Yavaşlamak için hiçbir zaman geç değildir, değil mi? Gece uzun."

Sergei'nin gözleri uğursuzca kısıldı. Bardağının yüzeyinden bir damla viski süzüldü ve o da onu kalın diliyle yudumladı. Kwon Taekjoo bu görüntüden rahatsız olarak başını çevirdi. Bu sırada Sergei içkisinin geri kalanını bitirip ayağa kalktı ve parça parça soyunmaya başlayarak Kwon Taekjoo'ya baktı.

Bir adım öne çıkıp gömleğini çıkardı, sonra bir adım daha atıp pantolonunu çıkardı. Çok geçmeden bir çift boxer dışında çıplaktı. Aralarındaki mesafe daralmıştı ve nefes nefese nefesi neredeyse Kwon Taekjoo'nun boynuna değiyordu.

Kwon Taekjoo sessizce dişlerini gıcırdattı ve dayandı. Sergei onun arkasından yürüdü, belini okşadı, sonra aniden onu sıkı bir kucaklamanın içine çekti. Kwon Taekjoo'nun belirgin göğsünü o kadar sıkı sıktı ki gömleğini yırtacakmış gibi yaptı, sonra bıraktı ve ellerini pürüzsüz karın kaslarına doğru kaydırdı.

Kwon Taekjoo uzaklara baktı ve nefesini tuttu. Bir kişinin üç kez cinayetten paçayı sıyırabileceği söyleniyordu. Tutunmaya çabalarken uyluğuna sert bir şey dokundu. Sıcaklığını kıyafetlerinden hissedebiliyordu.

Bir an kendini yere atılmış gibi hissetti. Çenesi kasıldı. Sergei farkında olmadan şişkin ön kısmını Kwon Taekjoo'nun kalçalarına sürttü ve düz boynunun ensesine sıcak havayı üfledi. Sanki damarlarında küçük solucanlar geziniyormuş gibi hissetti. Kızgın bir domuz nefes nefese, sırtına binmiş gibiydi.

Anlamsızca boşluğa bakan Kwon Taekjoo aniden konuştu.

"Yapamam...."

"Hah, hah, hah? Ne dedin?"

Artık tamamen çıplak olan Sergei, Kwon Taekjoo'ya sıkıca bastırdı ve nefes aldı. Şişman bir el böğrüne daldı ve kabaca kasıklarına doğru ilerledi. Kwon Taekjoo, Sergei'nin elini tuttu. Sergei bunu rıza zannetmiş olmalı çünkü dilini ensesinde gezdirdi. Bundan hemen sonraydı.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin