Yan Hikaye 2

189 6 0
                                    

***

Sonunda vardiya değiştirme zamanı geldi. Kwon Taek Joo hızla kıyafet değiştirdi. 'Philip' ve yakın arkadaşları şakalaşıyordu ama o diğer zamanlarda olduğu gibi takılamıyordu. Bir içki içmek için dışarı çıkma davetini reddetti ve aceleyle soyunma odasından ayrıldı.

O sırada kapıcı Annie ziyarete geldi. Kwon Taek Joo'ya kimden olduğu bilinmeyen bir zarf verdi ve bunun belirli bir müşteri tarafından 'Philip'e teslim edilen bir ürün olduğunu söyledi. Yakınlardaki ünlü bir otelin logosunun bulunduğu bir zarftı. İçinde oda anahtarı olduğu söylenen bir kart vardı. Açıkça bu Zhenya'dandı.

Kwon Taek Joo, sevgilisiyle buluşup buluşmayacağı konusunda kendisiyle dalga geçen meslektaşlarını geride bırakarak çalışanların otoparkına gitti. Kwon Taek Joo eski bir suv'u güvenli bir yere sürdü. Büyük bir mekanik araba yıkama yeriydi. Suv'u gelişigüzel park etti ve banyoya gitti. Yeniden ortaya çıktığında 'Philip' tamamen Kwon Taek Joo'ya dönüşmüştü.

Karşıdaki otoparka gitti ve yepyeni bir sedana bindi. Kwon Taek Joo hemen arabayı çalıştırdı ve yola çıktı, varış yeri zarfın üzerine logo basılmış lüks bir oteldi.

Bu otel Las Vegas'ın birinci sınıf bir konumunda yer almaktaydı. Buradaki 3.000 konuk odasının her yerinden Las Vegas'ın panoramik manzarasının keyfini çıkarabilirdiniz. Aynen öyleydi, sürekli arabalar ve insanlar girip çıkıyordu. Kwon Taek Joo da oradaydı, vale park yerinden çıkıp içeri girdi.

Konuk odaları için ayrılmış asansöre vardığında resepsiyon görevlisi Kwon Taek Joo'dan anahtar kartının anahtarını istedi. Daha önce kendisine verilen kart anahtarını itaatkar bir şekilde teslim etti. Çalışan daha sonra bir süre beklemesini istedi ve başka bir çalışanı aradı. Kısa süre sonra ortaya çıkan yeni çalışan onu sıcak bir şekilde karşıladı ve ardından Kwon Taek Joo'yu diğer tarafa götürdü.

Geldiği yer ayrı bir asansörün önüydü. Görünüşe göre sadece o taraf özellikle sessizdi ve sadece VIP odası için ayrılmıştı.

Kwon Taek Joo asansöre girip anahtar kartını taktığında üst katın butonunun ışığı yandı. Oraya vardığında ve dışarı baktığında koridorda sadece birkaç kapı vardı.

Çalışan, bir şeye ihtiyacı olursa istediği zaman arayabileceğinizi söyledi ve ardından sessizce geri çekildi. Kwon Taek Joo etrafına baktı ve misafir odasına yakından bakmadan hemen içeri girdi. Bir şişe viski ve bir bardak alıp oturma odasındaki kanepeye oturdu. Yorgun vücudunu en rahat şekilde desteklemek için koltuk minderleri nazikçe döndürdü.

Bardak viski dolduğu anda tek seferde boşaldı. Dolu mide hissi hemen ortadan kayboldu. Ancak biraz rahatlamanın ardından Kwon Taek Joo'nun aklında karmaşık şeyler belirdi. Bardağa viskiyi döktü ve içti, gözleri daima kapıya dönüktü.

Aslında Zhenya için öfkelenmediği tek bir gün bile yoktu. Zhenya'dan iş meselelerine karışmamasını istese bile dinlemezdi. Eğer öyleyse, keşke bana önceden bildirseydi. Ama bu adam her zaman ve her yerde Kwon Taek Joo'yu şaşırtıyordu. Zhenya'nın yardım etmeye mi çalıştığını yoksa yoluna çıkmaya mı çalıştığını bilmiyordu.

Bu adam bir diplomattı ama hiç dikkatli değildi. Bu yüzü bir kez gördüğünüzde unutamazdınız ama Kwon Taek Joo onu hiç kılık değiştirmiş halde görmemişti. Görünüşe göre Zhenya'nın kafasında kendisi için ortaya çıkabilecek hiçbir uluslararası sorun yoktu. Rusya'da da çok pervasız olduğunu bilen Kwon Taek Joo neden daha huzursuz olsun ki?

Zhenya'nın tüm sıkıntıları on parmak bile etmezdi.

O zamanlar Dubai'de mi çalışıyordu? Kwon Taek Joo tatillerde veya annesinin doğum gününde mümkün olduğunca evde kalmaya çalışırdı ancak o sırada merkezde acil bir durum vardı ve yapabileceği hiçbir şey yoktu. O sırada Kwon Taek Joo uzaktayken Zhenya evi ziyaret etti. Daha sonra annesinin ev yapımı pirinç keki çorbasını Dubai'ye getirdi. Korelilerin yeni yılın ilk gününde pirinç keki çorbası yemeleri gerektiğini mi duymuştu? Her ikisi de kendi anadillerinde konuşurken annesiyle o adamın nasıl birbirlerini anlayıp konuşabildiklerini anlamıyordu.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin