Bal Tuzağı 4

274 16 1
                                    


***

"Sonunda, bir kez daha..." diye mırıldandı teslimiyetle, pencerenin ötesindeki uzaklara bakarak.

Dışarıdaki manzara tanıdık ama bir o kadar da farklıydı. Malikâneyi çevreleyen beyaz kar yığınları yerine yemyeşil çimenler vardı ve bir zamanlar seyrek olan orman artık çalılarla doluydu. Daha önce kapalı olan gökyüzünde tek bir bulut bile bulamadı. Belli ki bu uzak adaya bahar tam anlamıyla gelmişti.

Manzaradaki değişiklik yeni bir bakış açısı getirdi. Aylardır boğucu bir hapishane gibi gelen yer artık daha çok bir çareye benziyordu. Zhenya'ya karşı değişen duygular, onu çevreleyen her şeyi değiştiriyor gibiydi. Sessiz, neredeyse ürkütücü sessizlik ve yükümlülüklerin olmayışı rahat ve hoş hissettiriyordu. Geçmişin korkunç günleri bir rüyadan başka bir şey değildi sanki.

Pencereden dışarı bakarken düşüncelere dalmışken aniden arkasında bir gölgenin belirdiğini hissetti. Belirgin bir koku olmasa bile Zhenya'nın yaklaştığını hissedebilirdi. Yine de Zhenya eğilip hızlı bir hareketle dişlerini Kwon Taekjoo'nun boynuna geçirirken kendini korumak için hiçbir harekette bulunmadı. Yan tarafıyla Kwon Taekjoo'nun karnını desteklemek için elini uzatıp onu sıkıca tuttu.

"Neden biraz nefes alıp bu konuya daha sonra geri dönmüyoruz?" yorgun bir şekilde yalvardı, sesi gergindi. Ama sanki hiçbir şey söylememiş gibiydi. Onu tamamen görmezden gelen Zhenya, boynunu ısırmaya devam etti ve yavaşça gömleğinin düğmelerini birer birer çözdü. Çok geçmeden ön kısmı gevşedi ve kaslı fiziğini ortaya çıkardı. Diğer eli göğsünün her iki yanına uzanıp sıkıca kavradı ve sanki yoğun bir hamur yığını oluşturuyormuşçasına sıktı.

Zhenya'nın çevik burnu boynundan aşağıya doğru ilerledikten sonra kulak memesinin altına dayandı ve aniden kolunu yakaladı. Dokunuşu neredeyse acil görünüyordu.

Daha sonra yatağa fırlatıldı, Zhenya onun üzerine dikildi ve vücudunu ona bastırdı. Gevşek bir şekilde örtülmüş olan gömlek geriye doğru itilmiş ve bir kedi gibi esneyerek yavaşça kıvranırken düzgün hatlara sahip vücudu ortaya çıkmıştı. Zhenya uzun parmaklarıyla yavaşça boynundan göğüs kemiğine ve göbek deliğine kadar ilerledi ve aniden tuhaf bir teklifte bulundu.

"Bunu yapmanın iki yolu var: ya tek seferde bitireceğiz ya da sen pes edene kadar devam edeceğiz. Seçimi sana bırakıyorum."

Sanki bir seçenek varmış gibiydi. Elbette sormaya bile gerek kalmadan eskisi olurdu. Kolayca bir adım geri çekilip biraz dinlenebilirdi.

Zhenya yanıt veremeden bir şart ekledi.

"Ama tek seferde bitireceksek, hareket işlemini kendin yapmalısın."

Ne? Zhenya ondan kalçasını hareket ettirmesini mi istiyordu? Şaşkın bir ifadeyle karşı karşıya kalan Zhenya kışkırtıcı bir şekilde sırıttı. Şimdiye kadar ne zaman kızışsa Zhenya'ya ev sahipliği yapmıştı. Efordan yorulduğu, hatta bayıldığı zamanlar olmuştu. Ancak onun ilk önce hevesle koştuğu bir zaman hiç olmamıştı.

Bir düşününce, bunca zamandır oldukça pasif davranmıştı. Elbette sorun onun dayanıklılığının normal seviyelerin çok üzerinde olmasıydı. Ancak yakın ilişkilerde bile kontrolü asla bırakmamıştı. Zhenya'nın başlatıcı olması nedeniyle işlerin farklı olması için hiçbir neden yoktu.

Yüzü seçtiği şeyi ortaya çıkardı ve tuhaf bir gülümseme taklidi yaptı.

"O halde benim koşullarımı da yerine getirmek zorundasın. Bu adil, değil mi?"

Beklenmedik seçim karşısında şaşırarak sessizce başını salladı. Daha sonra Kwon Taekjoo'yu aniden kaldırdı ve onu aceleyle kendi üzerine oturttu. Pürüzsüz ellerini beline doğru kaydırdı, göğsüne ulaşırken rotayı tersine çevirdi ve meme uçlarını nazikçe yoğurdu. Kwon Taekjoo elini tuttu ve kendisinden uzaklaştırdı.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin