***Kwon Taekjoo farklı sesler tespit etti. Konuşmada en az üç kişi var gibi görünüyordu. Sesler bir iletişim cihazı üzerinden geldiği için Psikh Bogdanov'un orada olup olmadığını söylemek zordu. Bir süre daha özel konuşmalarını dinlemeye karar verdi.
-SS-29 nasıl ilerliyor?
-Hâlâ Sonchev'den haber bekliyorum. SS-29'un kusurunu düzeltecek bir uzman aradıklarını söylüyorlar ve bu gece partide bile olmadıklarına bakılırsa bununla oldukça meşgul görünüyorlar. Yakında iletişime geçeceklerini söylediler, bu yüzden bekleyip görmemiz gerekecek.
-Kuzey Kore bu kusur hakkında ne söyleyecek?
-Beklenmeyen bir sorun olduğunu söylediler. Deneysel çalışmalarında böyle bir hataya rastlanmadı.
Kwon Taekjoo'nun yüzünde tanıdık bir gülümseme belirdi. Rusya'da 'SS numarası' tanımı öncelikle kıtalararası balistik füzelere veya ICBM'lere atıfta bulunmak için kullanıldı. Örneğin eski Sovyetler Birliği dönemindeki en güçlü ICBM olan 'Şeytan' resmi olarak 'SS-18' olarak biliniyordu. Bu nedenle tartıştıkları 'SS-29'un da aynı tür silah olması muhtemeldi.
Ayrıca sohbette adı geçen 'Sonçev' bir Slav mafya grubuydu. Görünüşe göre 'SS-29' silahı ajanlarının elindeydi. Bogdanov ailesiyle yakın bağları olmalı, yoksa bugün Bogdanov ailesinin malikanesinde böyle bir komplo yaşanmazdı. Ayrıca silahın geliştirilmesinde Kuzey Kore de yer aldı. 'SS-29' 'Anastasia' olabilir mi?
- Peki ya Amerikalılar?
-Hala sessizler. Eminim içeri giren fareden kurtulduğumuza göre kalpleri katılaşmıştır. Ama ne fark eder ki? Cenazesini bile gelip alamıyorlar.
İçeri giren fareden bahsederken ölü Morgan'ı mi kastetmişlerdi? Rusya gizlice nükleer silah geliştiriyor, Kuzey Kore işin içine giriyor, ABD gözetliyor, bir casus ortadan kaldırılıyor. Bütün parçalar uyuyor. Ancak bu hala sadece spekülasyondu ve somut bir kanıt yoktu.
Konuşma bir anlığına kesildi. Kwon Taekjoo bir dizi kapının açılıp kapandığını duydu. Başka biri mi girmiş? Neler olup bittiğine dair belirsiz bir fikri vardı ama Zhenya durumu aktardı.
-Bogdanov az önce odadan çıktı. Bir çağrı alıyor.
Kwon Taekjoo başını eğdi. Kulak misafiri olurken farkına varmadığı bir soru aniden aklına geldi. Psikh Bogdanov'a neler olduğunu bilmek için Zhenya şu anda neredeydi?
"Az önce ne yaptın?"
-Olga adında bir kadın daha önce bana konağı gezdirmeyi teklif etmişti. Reddetmek için hiçbir nedenim yoktu. Onu takip ederken, toplandıkları odanın anahtar deliğine bir böcek soktum.
'Olga', Vissarion Romanovich'in en küçük kızıydı. Olga Vissarionovna.
Bu noktada Kwon Taekjoo, Anastasia'nınkinden çok Zhenya'nın kimliğini merak ediyordu. Böyle bir partiye davet edilen ve Bogdanov ailesinin korunan malikanesinin koridorlarında dolaşmasına izin verilen kimdi acaba?
"Şu anda neredesin?"
-Yeraltı kontrol odasında.
"Orada ne yapıyorsun?"
-İzliyorum. Seni...
Zhenya durdu sonra devam etti.
-Üçüncü kattan neredeyse yüzüstü düşüyordun.
Sesinde bir kahkaha tınısı vardı. Kwon Taekjoo bir şey aramak için hemen başını çevirdi. Çok geçmeden dış duvarın köşesine monte edilmiş bir güvenlik kamerası gördü. Parlayan merceğin karşısında tereddüt etmeden orta parmağını kaldırdı. İletişim cihazının diğer ucundan gürültülü bir kahkaha yükseldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Codename Anastasia
Ficción Generalgyuhwooll'den değerli anastasia'lara "Kwon Taekjoo, Rusya'ya git ve 'Anastasia'yı bul." Milli İstihbarat Teşkilatı'nın yıldızı 'Kwon Taekjoo', Rusya ile Kuzey Kore (namı diğer DPRK) arasındaki gizli ortaklıkta yaratılmış ölümcül bir silah olan 'Anas...