***19:49 Busan Uluslararası Limanı.
Gece yavaş yavaş iskeleye çöküyordu. İhracata hazırlık çalışmaları da heyecanla gerçekleşmişti. 5.000 tonluk yardımcı feribot, sokak ışıklarının titreyen ışığı altında heybetini açıkça gösteriyordu. Bu, günde bir sefer yapan tarifeli bir trendi ve yarın sabah Japonya'nın Shimonoseki limanına varacaktı.
Biniş süresi bittikten sonra kapılar kapandı. Vinç malları yüklemeyi bitirdi ve sonunda sessizce geri çekildi. Beklendiği gibi istasyondaki ışıklar söndü. Etraf sessizdi, gecenin sessizliğine gömülmüştü; yalnızca halatına bağlı olan feribot hâlâ siyah, dalgalı denizin üzerinde yüzüyordu.
Ama içerideki atmosfer tamamen farklıydı. Bir adam önceden ayarlanan odaya girdi ve valizini bıraktı. Çevresindeki yolcular heyecanlı yüzlerle trende her yere bakmakla meşguldü. Herkes küçük gruplar halinde koridordaki içki masasında toplanırken, bazı kişiler de ellerindeki kameralarla her anı kayıt altına aldı.
Gürültülü kahkahalar her yerde yankılanıyordu; geminin soğuk, rüzgarlı güvertesi bile tipik bir heyecan atmosferiyle ve başlamak üzere olan yolculuğun beklentisiyle doluydu.
Kwon Taek Joo, o kalabalık yerdeydi. Normal bir takım elbise ve ceket giymişti, son derece depresif ifadesi dışında orada bulunan insanlardan hiçbir farkı yoktu. Bu kesinlikle en pahalı odada kalan birinin yüzündeki ifade değildi.
Saati kontrol etmek için ara sıra kolunu kaldırıyordu. Kwon Taek Joo saatin saniye ibresinin her hareketini takip etti. Tam olarak saat 8'di. Feribotun hareket ettiğini bildiren düdük gece denizini ikiye böldü. Kwon Taek Joo da onu takip etti ve balkona çıktı.
Aşağıdaki güverte onun görüşünde açıkça belirdi. Turistler hala fotoğraf çekmekle meşguldü. Bu karanlıkta düzgün bir fotoğraf çekmek zor olurdu ama deklanşöre basmaya devam ettiler. Sürekli hareketleri kayıtsızca gözlemlerken, aniden sol kulağından küçük bir mekanik ses geldi. Daha sonra birinin sesi duyuldu.
-Nasılsın? Gece denizinin romantik atmosferinin tadını çıkarıyor musun?
"Fena değil. Gürültülü ve aynı zamanda oldukça sıkıcı."
Kulağındaki iletişim cihazından hafif bir kahkaha geldi. Bu sırada Kwon Taek Joo'nun gözleri hala güverteye doğru yönelmişti. Geçen herkese dikkatle baktı ama kimse özellikle göze çarpmıyordu.
"Rapor ver."
- İrtibatla ilişkili Kim Young Hee ve Ulusal Güvenlik Ajansı yetkilisi Lee Cheol Jin'in uçağa bindikleri doğrulandı. Lee Cheol Jin, Çin vatandaşı kılığına giriyor. Muhtemelen Japonya'ya varır varmaz Çin'den ayrılacak ve Kim Young Hee yarın gece Shimonoseki'den kalkan bir feribot rezervasyonu yaptırdı.
"O halde gemi yanaşmadan önce onlara ulaşmam gerekecek."
Kwon Taek Joo kendi kendine mırıldandı ve hızla balkondan çıktı.
"Artık oyunculuğa başlayacak mısın?" diye sordu. Kwon Taek Joo odadan çıktı ve boş koridorda yürürken cevap verdi.
"Saklambaç oynarken iyi oyuncular risk almayı sevenlerdir."
Hedefler birbirleriyle temasa geçecekse, 2 gibi kaotik bir sahne en iyi zamandı, çünkü az sayıda insanın olduğu bir yerde buluşmak sadece daha fazla dikkat çekecekti.
Kwon Taek Joo iki spiral merdivenden aşağı atladı. 2. Kat restoranın önünde toplanmış bir grup insanın yanından geçti ve her bir yüzü tek tek inceledi. Bu sefer göze çarpan karakterler de yoktu. Kwon Taek Joo doğrudan birinci kat lobisine giden merdivenlerden aşağı indi kısa talimatlar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Codename Anastasia
Ficción Generalgyuhwooll'den değerli anastasia'lara "Kwon Taekjoo, Rusya'ya git ve 'Anastasia'yı bul." Milli İstihbarat Teşkilatı'nın yıldızı 'Kwon Taekjoo', Rusya ile Kuzey Kore (namı diğer DPRK) arasındaki gizli ortaklıkta yaratılmış ölümcül bir silah olan 'Anas...