"မင္းကို စိတ္မခ်လို႔... ေနာက္ကေန ေဖေဖလိုက္လာခဲ့တာ... ၿပီးေတာ့... မင္းကို ျပန္လႊတ္လိုက္တာကို... မွတ္မိတယ္မို႔လား"
ေပလမ္းေပၚမွာ ေသြးေတြႏွင့္ၿငိမ္သက္ေနသည့္ လူတစ္ေယာက္ေဘးမွာ သူကိုယ္တိုင္လည္း ေသြးပ်က္ေျခာက္ျခားေနခ်ိန္ ေဘးမွာ ထိုးရပ္လာသည့္ကားထဲက မစၥတာနခအိရဲ့ပံုရိပ္ကို ျပန္ျမင္ေယာင္ရင္း အသက္မရိွသူတစ္ေယာက္လို ဒိုင္ ေခါင္းညိတ္ျပလိုက္မိ၏။ 'မင္းစိတ္ေအးေအးထားၿပီး ျပန္လိုက္ေတာ့... ဒီကိစၥကို ေဖေဖရွင္းလိုက္မယ္' ဆိုၿပီး သူ႔ကိုေျပာခဲ့တာကိုလည္း အခုထိမေမ့ေသးပါ။
"အဲဒီတုန္းက... ေဆးရံုကို လွမ္းအေၾကာင္းၾကားၿပီး... ပို႔ေပးလိုက္တဲ့အခ်ိန္ကစၿပီး... အခုခ်ိန္ထိ... ရႊန္းစံကို ေဖေဖတို႔ကပဲ... ေစာင့္ေရွာက္ေပးလာခဲ့တာပါ... သားရယ္... မိဘေမတၲာဆိုတာ... သားသမီးနဲ႔ပတ္သက္လာရင္... ေပးဆပ္ပံုအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ေပးဆပ္ေနၾကတာပါပဲ... ဒါေတြကိုလည္း... မိဘျဖစ္မွပဲ... လုပ္ႏိုင္ၾကတာ... ရႊန္းစံအတြက္ကေတာ့... တရားခ်င္မွတရားလိမ့္မယ္... ဒါေပမဲ့... မင္းက ေဖေဖတို႔သားျဖစ္ေနတာနဲ႔ပဲ... က်န္တဲ့သူေတြအတြက္ကို... အတၲႀကီးလိုက္မိၾကတာ... ဒီကိစၥကို... သူ႔အေမလည္း... အားလံုးသိၿပီးသြားၿပီ... သားတို႔ႏွစ္ေယာက္စလံုး... နာက်င္ရလိမ့္မယ္... ဘယ္လိုမွမျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး... သား"
"ဟုတ္တယ္... သား... သားေဖေဖေျပာတာ အမွန္ေတြပဲ... ဒီအေၾကာင္းေတြကို... ဒီတစ္သက္ျပန္မေျပာရေတာ့ဘူးလို႔... ထင္ခဲ့တာပါကြယ္... အဲ့ဒီအခ်ိန္တုန္းက... သားကို ႏိုင္ငံျခားလႊတ္လိုက္ၿပီး... ေမေမကပဲ... အရူးမီးဝိုင္းသလိုျဖစ္ေနတဲ့... ရႊန္းစံရဲ့အေမဆီမွာ... ျဖစ္စဉ္ေတြကို ေျပာျပၿပီး... ဒူးေထာက္ေတာင္းပန္ခဲ့မိတယ္... သူ႔သားေၾကာင့္ရတဲ့... ေသာကေတြၾကားထဲကေန... ေမေမ့မ်က္ရည္ေတြကိုျမင္ၿပီး... ေမေမေတာင္းပန္တာကို... လက္ခံေပးေပမဲ့... သားကိုေတာ့... ဒီကိုလံုးဝျပန္မလာပါေစနဲ႔ဆိုတဲ့... ကတိကိုလည္း... ေမေမေပးခဲ့ရတယ္... အခုလိုမ်ိဳးေတျြဖစ္မယ္မွန္းသိရင္... သားျပန္လာမယ္ဆိုတာကို... ေမေမတို႔... တားခဲ့မိမွာ... ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္... အခုလည္း... ေနာက္မက်ေသးတာမို႔... သားဘက္က လက္ေလ်ွာ့လိုက္ပါေတာ့"
YOU ARE READING
SOULMATE
Fanfictionလူသားတွေအတွက် ကြမ္မာရေစက်ဆိုတာကို ဘယ်လောက်အထိ ယုံကြည်ထားလို့ရမလဲ။ တွေ့ဆုံခြင်းတွေ မလှပခဲ့တာနဲ့ပဲ နောက်ထပ်ရလာမဲ့ ရေစက်ကောင်းတွေကိုရော တစ်ခါတည်း စွန့်လွှတ်ပစ်လိုက်ရမှာလား။ မုန်တိုင်းဆိုတိုင်း မထန်တတ်ပါဘူး။ တစ်ခါတလေမှာ အကြင်နာတရားကင်းမဲ့ခြင်းမှသည် စိတ်...