Vrahové!

256 18 0
                                    

Dojdu za Christopherem do jeho komnaty. Sluhové potichu zavřou dveře. Christopher ke mě stojí zády. Přejdu k němu a položím mu ruku na rameno. Ucukne.,,Christophere snad tomu nevěříš?''zeptám se šokovaně. Otočí se na mě. Má úplně kamennou tvář.,,Nevím čemu mám věřit. Vím,že ta služebná je tvá služebná a že si ji poslala tajně s mou matkou.'' Udělám krok dozadu.,,Ano. Je to má služebná. A ano,poslala jsem ji s Victorií,ale ne tajně. Já přece nemůžu za to,že si tvá matka všímá jen sama sebe. Francoise jsem poslala za Mary Elise,protože si byly blízké a mě napadlo,že ji Mary Elise ráda uvidí. To je vše.'' Christopher se na mě podívá a potom se zase ke mě otočí zády.,,Když jsi tam poslala z tohoto důvodu proč jsi o tom neinformovala mou matku?''zeptá se odměřeně.,,Nepřišlo mi to důležité. Navíc sám víš,že tvá matka mě v lásce zrovna dvakrát nemá. Vlastně bych se nedivila kdyby to bylo nějaké spiknutí proti mě z její strany.'' Christopher se nečekaně otočí.,,Jak můžeš něco takového říct? Obvinit mou matku,když viná jsi ty!''zařve. Šokovaně na něj hledím. Ustoupím od něj.,,Tak viná? Takže už jsi mě odsoudil? Víš vůbec co říkáš? Uvědomuješ si to?''Do očí mi vstoupí slzy.,,Já sama před pár měsíci přišla o syna. Málem jsem to nepřežila. Ty nejlíp víš jak jsem na tom byla. Já bych nikdy..nikdy..nezabila něčí dítě a už vůbec ne syna Mary Elise. Tohle je jen velká pomluva. Chtějí mě očernit v tvých očích a v očích ostatních. Chtějí mě zničit a jak vidím tak se jim to podařilo.'' Slza mi steče po tváři. Utřu si ji.,,Myslela jsem,že mě znáš za těch sedm let ,ale jak vidím,tak ty mě neznáš vůbec.'' Nadechnu se a ukloním.,,Můj králi.'' Otočím se a odcházím. Christopher mi nic neřekne a ani za mnou nejde. Sama nevím jestli bych o to stála.
Když příjdu do své komnaty,zjistím,že v ní je Jonathan a Francoise,která sedí v křesle. Kývnu na sluhu,aby zavřel dveře. Jonathan se na mě podívá. Poznám,že je nervózní.,,Jak jste pochodila u krále?''zeptá se.,,Špatně. Má pochyby o mé nevině,ale ted' o tom mluvit nechci.'' Podívám se na Francoise. Je vidět,že ji někdo moc zbil. Přejdu k ní a kleknu si k ní.,,Francoise kdo ti to udělal?''zeptám se jí klidným hlasem. Podívá se na mě jako když se štěně podívá na svého pána. Zakroutí hlavou.,,Neboj se. Mě to můžeš říct já tě ochráním.'',,Výsosti ona by vám to ráda řekla,ale nejde to. Vyřízli jí jazyk,''řekne mi Jonathan. Zalapám po dechu.,,Opravdu?''zeptám se Francoise. Ta přikývne a slzy jí začnou stékat z očí. Pohladím ji po tváři a potom obejmu.,,Neboj se. Za tohle zaplatí.'' Pustíme se. Já ji utřu slzy.,,Slibuji ti,že za tohle zaplatí. Stane se jim něco horšího než smrt.'' Francoise přikývne. Vstanu a upravím si sukni od šatů.,,Běž si ted' odpočinout a potom se zase můžeme sejít,''řeknu mile. Francoise se mi ukloní a odejde druhými dveřmi. Když se zabouchnou dveře a její kroky ustoupí otočím se na Jonathana.,,Někdo musel zjistit,že pro mě pracuje. Musela vidět něco co nesměla říct.'',,Ale proč ji nechávali naživu?'''zeptá se zadumaně Jonathan.,,Aby mě mohli obvinit. Kdyby ji zabili jen by zakryli svůj čin. Takhle ji mohli umlčet a ještě mě obvinit,''řeknu trpce a sednu si na pohovku u okna. Jonathan si sedne vedle mě.,,Máte na někoho podezření?'',,Victorie. Určitě to byla ona. Ona by získala nejvíce kdybych zmizela. Anabell by nastrkala Christopherovi do postele,vládla by paláci a její tajné plány by mohly pokračovat. Byla to ona. Ted' mě jenom zajímá co udělala,že nechtěla,aby Francoise promluvila.'',,To nevíme a asi se to nikdy nedozvíme,když Francoise nám už nic neřekne.'' Podívám se na něj.,,Je mi jí líto. Byla mi oddaná a takhle dopadla. Musíme se o ni postarat,''řeknu a podívám se z okna.,,Pošlete ji pryč i s odměnou?'',,Vlastně ne. Nechám si ji tady. To,že nemůže mluvit neznamená,že nemůže tajně slídit. A to co uvidí mi přece může napsat,''řeknu. Pát vteřin mi to trvá než mi to dojde. Popadnu Jonathana za ruku.,,No ano. Ona mi přece může napsat co viděla!''vykřiknu vzrušeně. Jonathanovi to taky dojde a usměje se.,,Ano. Půjdu za ní a přivedu ji zpět,''řekne. Kývnu a pustím ho. Jonathan se mi ukloní a potom odejde.

Mysterious Queen - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat