E i g h t

1.5K 122 7
                                    


,,Ľúbim ťa Rose." neisto zašepkal. ,,Už dlho."

,,J-ja." ostala som v rozpakoch a vzdialila som sa na bezpečnú vzdialenosť. ,,Ty ma nemôžeš ľúbiť, ty si môj..." chytila som sa za čelo. ,,Najlepší kamarát."

,,V pohode.. ja... Aj som myslel že by som tým mohol viac pokaziť ako niečo..."

,,Ja len... nechcem vzťah vlastne vieš ako to dopadlo s Williamom a ja proste neurobím znova..." bola som rozhorčená.

,,V pohode Rose." chytil mi tvár do svojich dlaní a uprene mi hľadil do očí. ,,Len som ti to potreboval povedať."

,,Mňa to mrzí."

,,Prestaň Rose, ber to tak že mi starká uliala pred hodinou whisky. To mi pripomína že alkohol dokáže rozospievať." a začal vyťahovať gitaru. ,,Chceš aby som spieval?"

,,No to si píš." usmiala som sa.

I won't let these little things sleep, out of my mouth

'Coz it's you, it's you, it's you,
they add up to, and I'm in love with you.

And all these little things.

Unášalo ma do spánku, a tak som si pomaly ľahla do spacáku zatiaľ čo Niall spieval.

,,Daj mi trochu času." šepla som Niallovi a mám dojem že ma počul.

*O niekoľko hodín neskôr:*

Zo spánku ma vytrhlo zvláštne šuchotanie a zvuky. Pozrela som sa na Nialla, no ten pokojne odfukoval.

Zavrela som oči a snažila som sa opäť zaspať. No ten zvuk sa ozýval znova a znova. A čoraz hlasnejšie. Začínala som sa báť. Pomaly som sa vyšuchla zo spacáku aby som Nialla nezobudila.

Nemala som v pláne zliezť, na to som sa príliš bála, len som nakukovala na z kraja bunkra.

Zbadala som nejaký pohyb, no od koho alebo od čoho šiel, som nezaregistrovala. Prešuchla som sa k Niallovi, a začala som ho drgať aby sa prebral.

,,Rose, ešte päť minút." odohnal ma rukami. ,,Poď a ľahni si ku mne." zamrmlal.

,,Na niečom sme sa dohodli." drgala som ho. ,,Niall, niečo alebo teda niekto je dole." zašepkala som.

,,Určite sa ti to len zdalo." znova zatvoril oči.

,,Niall prosím ťa. Urob to kvôli mne."

,,Rose, sme v lese. Je tu všeličo."

Rachot sa ozval znova.

,,Niall ja ťa tu ošľahám s tými patikmi ak ihneď nevstaneš a nepôjdeš sa pozrieť čo sa deje." rozčuľovala som sa.

,,Uuh, už idem." pretieral si oči a pomaly vstával.

No tentokrát sa ten zvuk ozval znovu, a Niall si konečne uvedomil, že niečo nieje v poriadku. No to že sa ten zvuk ozýval, to nebolo všetko.

Zrazu sa začal hýbať aj rebrík, a to značilo jediné, značilo to to, že sa ku nám niekto alebo niečo chce silou mocou dostať. Ešte chvíľu a rupnú mi nervy.

,,Rose, daj sa za mňa." odsunul ma a teraz bol on tým, ktorý bol na kraji bunkru.

,,Niall, dávaj si pozor." šepla som.

,,Neboj Rose, ochránim ťa." na to sa už rebrík začal doslova hojdať, a na ňom som zahliadla červené oči. Toto nie je dobré. Vôbec. No tá vec nebola sama. Za ňou šli ešte dve. Boli čierne a tie oči nepatrili človeku a ani zvieraťu. Čo to...

No to už Niall pohotovo vyberal nožík.

Odkiaľ ho má?
Rose, teraz nie je čas na to, odkiaľ ho zobral. Je dôležité že ho má.

,,Rose neboj s---" niečo zdraplo Nialla a ja som ho šla brániť.

Rozbehla som sa k nemu, no na mňa skočila niečo druhé. Zrýchlil sa mi tep a môj dych nebol vôbec stabilný. Začalo ma to škrtiť. Trhala som sebou a snažila som sa dostať preč.

,,Šibe ti? Nerež ma." započula som povedomý hlas.

,,Ty idiot. Ty si neskutočný idiot. Zabijem ťa, zabijem!" na to však pustil nôž na zem a ja som započula smiech.

,,Vy ste idio---. Zlez z Rose!"

,,Harry?" spoznala som kučeravca keď ma vytiahol na nohy a zliezol zo mňa.

,,Vy ste takí debili! Nehorázni!" kričal Niall. No tí dvaja sa len chytali za bruchá a smiali.

,,A ozaj, sorry Rose. Ale trocha som ťa musel poškrtiť, aby to nestratilo efekt." žmurkol.

,,Čo si ju?!" narovnal sa Niall a postavil sa čelom k Harrymu.

,,Sorry bro, bol to len žart." dal ruky do obranného gesta.

,,Príšerný žart." pretočila som očami.

,,Ale Rose, snáď sa nehneváš." prehovoril Liam.

,,Len sme sa chceli zabaviť. A nevedeli sme ako a toto je proste tak vydarený žart!" znova sa rozosmial, a ku nemu sa pridal aj Harry.

,,Ako ste vedeli že tu budeme?" obrátil sa ešte stále naštvatý Niall. ,,Odkiaľ máš ten kostým?'

,,Noo to tuto Rose. Stretol som ju v obchode ako kupovala veci do vašeho bunkru. A potom som sa stratil medzi regálmi na Halloween."

,,Ináč, ostávame tu spať."

,,Taaak to nie?!" Niall sa výstražne pozeral.

,,Ale bro. Prosím." pridal sa aj Liam. Niall sa obzrel na mňa a ja som len mykla pleciami.

,,Tak fajn. Ale ešte jeden žart a nevylezieš odtiaľto živý." ukázal na nožík.

,,Dobre , dobre sľubujem." pretočil Harry očami.

_____________________

Viete, píšem si debilníčky na časti aby som vedela alebo také osnovy tak... keď to nájdete tak mi nepíšte do správ že to tak mám ja to aj tak nenájdem :DD lubim vás! ❤️

Hope you like it. :3
Xx N Xx

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Where stories live. Discover now