KTO MI POSIELA SMSKU O PIATEJ RÁNO?
-------------------------------'
Od ocko:
Ahoj Rose. Dúfam že som ťa nezobudil. Len som ti chcel oznámiť, že dnes večer letíme na Karibik. Pobaľ sa. Dve letenky máš na stole, len pre istotu, že by ťa nespoznali, že si moja dcéra. Samozrejme, môžeš zobrať aj Nialla. Maura už o tom vie. Pá xx------------------------------------'
Chvíľu mi trvalo, než som sa zobudila zo šoku, že je päť hodín ráno. Potom mi trvalo než som zaostrila svoje rozospaté oči na obrazovku. A teraz rozdýchavam šok z toho, že sa ma ani nespýtajú, a proste letíme na Karibik.
Kšeftujú poza môj chrbát, a tentokrát do toho zatiahli aj Nialla a Mauru.------------------------'
Od Rose pre oca:
Hurá! (Myslela som to ironicky)
Akože vážne? Len tak mi oznámite že letíme na Karibik? Zasahuješ poza môj chrbát, a ešte do toho zaťahuješ aj Nialla aj Mauru.
Xx neznášam to.---------------'
Od ocka:
Miláčik, potrebujeme si oddýchnuť. Aj ty. Tak v čom je problém? X
------------------------------'
Neodpísala som mu a nespokojne som si povzdychla. V čom je problém?! Vybavujú to bez môjho súhlasu.
,,Čo sa deje zlato?" super, zobudila som aj Nialla.
,,Mhm nič." zaborila som si hlavu do vankúša.
,,To hovor niekomu inému. Viem že by si sama od seba nevstala o piatej ráno." pobozkal mi chrbát ruky.
,,Fajn. Poviem ti to. Ale nahneváš sa."
,,Na teba? Nikdy." usmial sa.
,,Noo.. Dnes.. My..." začala som.
,,My?" usmieval sa. Obávam sa, že ho ten úsmev prejde.
,,My ideme dnes večer na Karibik." vypustila som zo seba.
,,Čo?"
,,Dnes ideme na Karibik." zopakovala som a bála som sa jeho reakcie.
,,Robíš si srandu že?" úsmev mu nezmizol z tváre.
,,Nie." povedala som a ukázala som mu môj mobil s esemeskami.
,,Wau." bolo jediné, čo z neho vyšlo.
,,Už sa teším." a znova zaboril hlavu do vankúša. Toto je jeho reakcia?,,Vnímaš čo som povedala? Mám pocit že ešte spíš." pozrela som sa naňho, no on sa len usmieval.
,,Veď vnímam. Ideme na Karibik, tak mám podľa teba plakať?" vystieral si stuhnuté svaly.
,,Nie. Len som myslela že sa budeš hnevať."
,,Na teba? Nie." pohladil ma po stehne.
,,Fajn. Takže prijímaš ponuku na Karibik?" usmievala som sa.
,,No jasné. Ale teraz si ešte ku mne ľahni." rozospatým hlasom dodal.
Neprotestovala som, a ľahla som si. Obmotal okolo mňa ruku, a nos si zaboril do mojich vlasov. O chvíľu som už len počula spokojné vydychovanie. Zaspal. Snažila som sa postaviť, chcela som sa začať baliť, aj tak už teraz nezaspím. No nešlo to.
Niall vedel prečo si okolo mňa obmotával ruku. Aby som mu nezdrhla. Má všetko premyslené vopred.Snažila som sa, no s jeho rukou to ani nepohlo. Začala som mu jemne jazdiť po ruke s mojimi prstovými vankúšikmi s nádejou, že ho to zašteklí, a ruka sa povolí. No namiesto povolenia, si ma prudko otočil k sebe.
,,O čo sa pokúšaš zlato?" uškŕňal sa.
,,Chcela som vstať." prosto som povedala.
,,Ale ja som chcel ešte driemkať."
,,Ale ja ťa nebudím. Kľudne spi ďalej." mykla som plecami a šla som z postele von, no oblapil ma tesne okolo brucha.
,,Nie. Ja chcem driemkať s tebou." hlasom podobným päťročnému decku sa ozval. Takto to nepôjde. Zahájila som akciu, rozcuchala som mu vlasy, čo spôsobilo, že ruky mu vyleteli k vlasom a ja som bola voľná. Zliezla som z postele, a šla som k dverám na kúpeľni. Než som stihla otvoriť, vankúš ma zasiahol rovno do hlavy, a druhý do nôh. Stratila som rovnováhu, a Niall ma rýchlo chytil.
,,Nikam nejdeš." zasmial sa a odniesol ma späť do postele. Potom si ľahol, a svoju ruku mi dal cez pás. Usmieval sa ako slniečko.
,,Už si spokojný?" s prehnane nudným hlasom som povedala.
,,Hej. Presne teraz som spokojný." zatváral oči. Zase. Prechádzala som mu šteklivo po lícach aby nezaspal.
,,Rose-Melody! Ešte raz tak dneskajšok si ma nepraj. Budem mrzutý." vyhováral sa z polospánku.
Mykla som plecami, a vstala z postele. Na papier som si spísala zoznam.Osušku, plavky, knihu (aj keď s Niallom sa asi nebude dať čítať), nabíjačku, lak, šampón, veci, šaty, kozmetiku ( vlastne len balzám, keďže Niall mi všetko vyhodil do koša )...
Všetko som mala napísané. Už len letenky. Letenky sú v mojej izbe.,,Niall." šepla som. ,,Vstávaj."
,,Mmmm." ozval sa.
,,Potrebujeme letenky."
,,A?" zívol.
,,Sú v mojej izbe." vysvetlila som.
,,Okej už idem." sadol si a pobozkal ma na líce. Začal sa prezliekať, a mne sa poskytol pohľad na jeho svaly.
,,Neslintaj toľko." uchcetol sa.
,,Ja? Ani sa na teba nedívam." odvrátila som zrak a začala som skúmať hodiny na stene. Podišiel ku mne a zdvihol mi bradu.
,,Áno dívaš." povedal a ja som sa začervenala. ,,Ale páči sa mi to." pobozkal ma na nos, a šiel do kúpeľne. Fajn, trapas dňa za nami.
Šla som za ním, že si aj ja umyjem zuby.
,,Chytaj." hodil do mňa kefku v obale.
,,Dík." podišla som k nemu, stúpla som si na špičky a pobozkala som ho na líce. Usmial sa začal si umývať zuby. (Pozn. Nejdem tu opisovať aké pohyby robil so zubnou kefkou hej? :DD )
Umyli sme sa, a vyšli sme z kúpeľne. Niall sa obliekol do svojich džínsov a čierneho trička, a ja do mega teplákov, a bieleho trička.
,,Vyzerám ako bezdomovec." vyslovila som nahlas, keď som prechádzala okolo zrkadla.
,,Narážaš na môj vkus?" vynoril sa Niall spoza skrinky.
,,Nie. Len je mi to trocha voľné." zasmiala som sa a počula som aj Nialla ako sa smeje.
Fakt v tom musím vyzerať ako idiot.
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
Takžé, psychicky sa pripravujte na časť 13+.. Pretože sme sa s kamoškou AndreaZichov stavili, že ak ju napíše ona, tak aj ja :DD
Blbá som no..
Votes a Comments xx
Love you goodbye
Xx N Xx
CZYTASZ
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
FanfictionNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...