33. In safety

851 72 6
                                    

A oblapili sa okolo mňa dve svalnaté ruky. Cítila som okolo seba prúd vody, čo naznačovalo že daná osoba pláva so mnou nad hladinu. Bola som veľmi vyčerpaná, no aspoň ma niekto zachránil. Studený vzduch narazil do mojej tváre, hneď po vyplávaní nad hladinu. Ostro som sa nadýchla, a moje pľúca konečne dosiahli vytúžený kyslík. Rozkašľala som sa, a niekto ma vysadil na okraj lode. Hneď potom urobil to isté aj on.

,,Rose si v poriadku?! Čo si stvárala?" dve vystrašené modré oči ma prepaľovali po mojom tele odzhora až dole. Smrkla som, a opäť som sa rozkašľala.

,,V poriadku?"chytil ma za plecia, a jemne so mnou zatriasol. Prikývla som hlavou, a Niall si ma pritisol na jeho hruď. Ostro som dýchala, a kvapky z mojich vlasov stekali na Niallovu ruku.

,,Strašne si ma vyľakala. Odteraz budem chodiť všade s tebou. A opovážiš sa protestovať." viedol náučný monológ, a pravdupovediac som ho počula len z časti, keďže moje uši boli plné vody. Kašľala som aj naďalej.

,,Si v poriadku?" chytil moju hlavu do jeho dlaní.

,,Áno." dostala som zo seba objala som ho. Bola som mokrá, a on taktiež. Rukou mi prechádzal po mojich totálne mokrých vlasoch a hladil ma.

,,Ideme sa prezliecť." zdvihol sa, a potiahol ma za moju boľavú ruku, načo som bolestne sykla. Ihneď sa otočil, a zobral si moju ruku na skenovanie. Jeho modré oči behali od môjho zápästia, až po moju dlaň, ktorá bola totálne rozrezaná.

,,Ty si si ublížila?" spýtal sa, načo som ja len prikývla. ,,To preto si nevyplávala však?" skonštatoval.

,,Poď ideme do kúpeľne, ale najskôr do šatníku, ťa prezliesť." stále rozprával, a ja som len šla za ním.
Po dlhej chodbe zabočil cez biele dvere, a napokon sme vošli do kajuty, kde bola spálňa.

,,Ozaj, kde sú rodičia?" opýtala som sa, pretože by tu niekde mali byť. No teraz som vlastne celkom rada že tu nie sú. Mama by aj tak len panikárila.

,,Šli ešte do reštaurácie pre Pizzu. Vraj nám ju donesú. Objednal som ti hubovú, keďže viem že ju máš rada." usmial sa, a bral nejakú košeľu, ktorá bola tak trocha ako šaty, a na sebe mala ananásy.

,,Na toto ti posiela mama." podával mi košeľo-šaty. Zobrala som si to od neho, a zostala som stáť.

,,Prečo sa neprezliekaš?" oprel sa o stenu, a na seba nahodil svoj úškľabok. On s tým nikdy neprestane.

,,Žeby preto, lebo niekto mi nenechá trochu súkromia?" ironicky som dodala.

,,Akokeby som ťa nikdy nevidel nahú zlato." pomalými krokmi prechádzal ku mne. Začervenala som sa, ale vlastne má pravdu.

,,Nemusíš sa predo mnou hanbiť." odhrnul mi pramienok mokrých vlasov z tváre. ,,Si nádherné dievča." usmial sa, a prstom mi prešiel po spodnej pere. Asi ma to malo vzrušiť, ale priznávam sa, skôr ma to šteklilo.
Zasmiala som sa, a otočila som hlavu na bok, aby ma znova nepošteklil. Pozrela som sa na jeho reakciu, a mal nechápavý výraz s nadvihnutým obočím.

,,Šteklí ma to." odpovedala som, a on sa rozosmial.

,,Ja som to urobil ale pre niečo iné." skusol si spodnú peru.

,,No a?" mykla som plecami a zvrtla som sa na otočku. Jeho ruky ma však oblapili skôr než som stihla urobiť krok vpred. Otočil ma čelom k nemu, a pobavene sa mi díval do očí. Naklonila som sa k nemu, on zas ku mne, a zľahka ma pobozkal.

,,Už neskáč do vody v prístave." zašepkal, a zadíval sa mi do očí.

,,To nebolo naschvál." odpovedala som, aj keď viem že Niall to vie taktiež.

,,Ja viem. Ale čo by si robila keby som tam nebol?! Keby si sa utopila?! Keby že ťa nezachránim?! Opatrnosti nikdy nie je dosť, to si zapamätaj. Čo by si robila, keby že sa topíš? A ja by som ťa nezachránil?!" z jeho hlasu šiel karhavý tón, s nervozitou.

,,Ale ty si tam bol, ja som sa neutopila, a zachránil si ma." svoje ruky som mu dala na plecia.

,,Ozaj, ukáž mi tú ruku." spamätal sa, a na vatu s obväzom mi dal nejakú modrú vodu.

,,Bude to štípať?" odtiahla som sa, keď sa Niall chystal priložiť obväz na moju pokožku.

,,Nie. Sľubujem." priložil mi na ruku obväz, a obkrútil ho. Mal pravdu. Neštípalo to.

,,Idem si zobrať veci, hneď som naspäť." rozbehla som sa hore schodmi po lodi. V 'obývačke' som schmatla tašku, a chcela som sa otočiť, no narazila som do hrude. Dopekla, človek tu vrazí fakt do všetkého.

,,Uh, čo tu robíš?" spýtavo som hľadela na Nialla, ktorý mal prekrížené ruky.

,,Odteraz budem všade s tebou. VŠADE." zdôraznil. Super. Fakt.

,,Idem na WC." povedala som Niallovi, keď ma všade prenasledoval.

,,No a?" nadvihol obočie.

,,No bé? Nepôjdeš so mnou ešte aj do kúpeľne. A nebudeš sa pozerať na to, ako cikám. Až tak zle na tom nie som." odtlačila s ho odo dverí. Zamračil sa, no poslúchol.

,,Rose?" započula som hlas zpoza dverí.

,,Áno?" otrávene som sa ozvala.

,,Žiješ?"

,,Nie, zožrali ma pirane zo záchodu."

,,Prestaň. Nechcem aby sa ti niečo stalo." poklopkával po dverách na kúpeľni. Umyla som si ruku, a stlačila som kľučku. Niall ktorý sa opieral o dvere sa už neopieral, a ležal rozpľasknutý predo mnou na koberčeku.

,,Si v pohode?" pribehla som k nemu.

,,Hej." stroho sa postavil.

,,Čo si zvádzal?" oprela som sa o stenu.

,,Nemôžem za to, že si otvorila dvere zrovna vtedy, keď som bol o ne opretý." poškrabal sa na lakti.

√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√

Nová časť.
Ja viem, dlho som nepridala časť. Kurnik, ja som nemala čas, ale že vôbec. Dotrepala som sa tu o deviatej, a táto časť je výplodom mojej hlavy :DD
Dúfam že sa vám aspoň troošička páči. ;)
Xx N Xx

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang