26. Hotel room 13+

1.1K 76 25
                                    

Warning⬆

S Niallom sme sa teda vybrali obzrieť pláž. More bolo nádherné Azúrové, a piesok bol jemný ako hodváb. Už sa neviem dočkať až sa zajtra pôjdeme kúpať. Ale v hlave mi stále vírila myšlienka na dnešný večer. Strašne sa bojím, že sa niečo dokazí, a ja sa mu potom od hanby nepozriem do očí.

,,Vnímaš zlato?" Niall sa predo mňa postavil. Prikývla som, aj keď nemám tušenia, čo práve povedal. Potiahol ma za ruku, a ja som pochopila, že asi povedal, že ideme naspäť do hotela. Ugh, už sa to blíži.

,,Rose." zašepkal, keď za sebou zatvoril dvere od našej izby.

,,Hmm?" otočila som sa.

,,Vaši ostali na pláži a my sme tu sami." zvodne si ma prezeral. Pomaly som prikývla, a on sa ku mne priblížil. Zamkol dvere, a vypol si mobil, a podišiel ku mne s úškrnom na tvári.
Ani som sa nenazdala a už som bola natlačená na stene, a ani som sa nemohla brániť, keďže Niall držal moje ruky nad hlavou. Dravo sa vrhol na moje pery, ja som ostala v šoku, a ani som sa nepohla. No po chvíli, som sa rozhodla, že si to začnem užívať. Niall by mi nikdy neublížil.

Aj ja som sa mu vrhla na pery, a začala som mu skúmať každý kútik jeho úst tak, ako mi to robil on. No zastavil ma.

,,Teraz som na rade ja." zašomral a dravo si olízol pery. Potom sa na mňa opäť vrhol. Jeho jazyk putoval po mojich perách a následne na môj jazyk. Naše pohyby boli synchronizované, a veľká časť stresu zo mňa opadla. Odtlačila som ho, pretože mi chýbal kyslík. Oprel si to jeho čelo o to moje, a hlasno sme dýchali. Potom prudko zakýval hlavou zo strany na stranu, a zobral ma do náruče. Jediné čo som si uvedomila, bolo to, že ma preniesol na posteľ. Začala som nestabilne dýchať, a s vyplašenými očami som sa pozerala na Nialla, ktorý si vyzliekol tričko. Naklonil sa nado mňa, a pohladil ma po líci.

,,Ššš, keď ti bude niečo nepíjemné, len mi povedz, a ja ihneď prestanem." jemne sa na mňa usmial.

,,Dob-bre." snažila som zo seba striasť všetok strach, a užiť si to. Chvíľu ma skúmal, a potom sa mu vrhol na krk.
Zaklonila som mu hlavu, aby mal lepší prístup. Ostro mi vsal kožu, a ja som nadšene vzdychla. Bože, je to fakt príjemné. Keď Niall počul môj vzdych, uškrnul sa, a opäť ostro začal sať moju pokožku a zanechával na nej fialové fliačky. Zatvárala som oči, pod návalom slasti, ktorá sa nedala vydržať. Prehupla som sa na Nialla, a teraz som bola ja tou, ktorá bola na vrchu. Ľahla som si naňho, a rukou som mu prešla po jeho nahej hrudi. Šla som postupne nižšie, a nižšie. Zastavila som až na jeho boxerkách, a on zatvoril oči, a slastne zavzdychal.

Uškrnula som sa, a vrhla som sa mu na pery. Svoje koleno, som mu položila na jeho citlivé miesto v boxerkách a jemno som ním pohla, na čo on zase vzdychol.

,,Ah, nevieš čo mi spôsobuješ Rose." vydýchol. Bola som šťastná, že sa mu to páči. Pohla som kolenom, a čakala som na Niallovu reakciu. Prudko sa zdvihol a zavzdychal. Prevalil sa na mňa, a jeho ruky oblapili môj chrbát. Chcel ma zbaviť podprsenky. Podarilo sa mu to, a moja podprsenka letela na zem. Začal mi jazykom prechádzať po hrudi. Sakra, ja som bez podprsenky, a on má ešte stále boxerky. Neisto som zatiahla za lem jeho boxeriek, a on sa opäť uškrnul.

,,Tak ty takto." zvýraznil svoj hlas, keďže si všimol, že mu chcem dať dole boxerky. Pomohol mi, a jeho boxerky už som ani nespatrila, no viem, že leteli cez izbu. Chcela som ho pobozkať, no zastavil ma.

,,Počkaj, počkaj." zavrtel hlavou. ,,Dáma je ešte stále oblečená, a to sa mi nepáči." a začal mi sťahovať môj posledný kus oblečenia. Neprotestovala som, veď viem, že mi neublíži. Už sme boli obaja nahí, a Niall sa na mňa spýtavo pozrel. Viem o čo žiada. Prikývla som, a on ma posledný krát pobozkal. Zacítila som mierny tlak v podbrušku, a to značilo to, že Niall do mňa vošiel. V tej chvíli som cítila všetku vášeň, a lásku. Potom miestnosť naplnil môj a Niallov vzdych. Naše nosy sa o seba obtierali.

,,V pohode?" Niall sa na mňa pozrel. Prikývla som. Zrýchlil tempo, a ja som mu zaryla nechty do chrbta, pretože sa tá slasť nedala zvládnuť. Naše telá sa synchronizovane hýbali, a naše vzdychy boli čoraz hlasnejšie. Prirazil hlbšie, a ja som sa prehla v chrbte, a slastne som zavzdychala, až mi to prišlo trapné. Niall spomalil tempo, a už mu toľko nezáležalo na prírazoch. Vedela som že je blízko vrcholu, a ja tiež.

,,Niall,..." vzdychla som. ,,Ja ... Už." nezvládla som to dopovedať, a Niall posledný krát prirazil. Potom sa zvalil vedľa mňa, a ja som zacítila príval rozkoše, čiže orgazmu. Naše hrude sa prudko dvíhali, a ja som rozdýchavala to, čo sa pred chvíľou stalo.

,,Si úžasná." pobozkal ma na moje vlhké vlasy.

,,Aj ty." zatvorila som oči, a pritisla som sa na jeho hruď.

Niall's pov:

Na dnešok mám pen jednu vetu. Zažil som s Rose ten najlepší sex.

√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√

Strašne sa za to hanbííím.
Prepáčte. Ja. To. Proste. Neviem. Písať. Som hrozná.
Ale hádam som perverzáčky potešila.
AndreaZichov tu to máš, a ak o tom niekomu povieš, zabijem ťa :D

All the pervers love Xx N Xx










Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Où les histoires vivent. Découvrez maintenant