45. I am perfect

855 72 8
                                    

,,To neurobíš." šúchala som si dlaňami po očiach, pretože slaná voda ako všetci vieme, mi nerobí moc dobre, a momentálne nič nevidím. Cítim len to, že Niall ma nesie čoraz hlbšie do studeného mora, a nemá so mnou dobré úmysly.

,,Ako vieš čo chcem spraviť?" počula som jeho uchechtnutie.

,,Neviem, ale viem že určite nie niečo dobré." prevrátila som očami.

,,Uvidíš." zacítila som ako ma jeho paže zdvíhajú do vzduchu.

,,Nie prosím, prosím nie. Nehádž ma tam!" začala som prosíkať a dúfať že sa nado mnou zmiluje. ,,Urobím čokoľvek!" povedala som, a on sa uškrnul. Potom ma dal naspäť na úroveň zeme, a ja som si spokojne vydýchla.

,,Čokoľvek?"

,,Áno." znudene som povedala, a očakávala som od neho niečo zákerné. Medzi tým čo som sa zamýšľala čo asi povie, zacítila som jeho mokré pery na tých mojich. Jemne si ich otrel o tie moje. Prekvapene som tam zostala stáť ako obarená.

,,Už aj začneš spolupracovať, alebo sa budeš ďalších päť minút dívať aký som úžasný?" vytrhol ma z mojich myšlienok, a zlovestne sa uškŕňal.

,,Úžasný?" ironicky som zopakovala.

,,Neprovokuj."

,,Tak mi to dokáž." vyzvala som ho. Na nič nečakal, chytil ma za boky, a pritiahol si ma k tak prudko nemu že  som narazila do jeho mokrej hrude. Náš výškový rozdiel by som asi mala spomenúť, keďže som bola pricapená na jeho hrudi, a kebyže sa nepostavím na špičky, asi by sme sa nikdy nepobozkali. Pozrela som sa mu do očí, a chcela som z nich vyčítať, či sa mám naozaj postaviť na špičky, a teda vlastne či ma chce skutočne pobozkať.

,,No, makaj." vyzval ma, a ja som sa neisto nadvyhla. Trošku mi pomohol aj on, tým že ma svojimi rukami trošku nadvihol a pomáhal mi udržiavať stabilitu. Pozerala som sa mu do očí, a on sa začal približovať. Nechala som ho nech prvý začne on, bola som zvedavá či to naozaj urobí.

Keď bol dosť blízko, položil jeho mäkké pery na tie moje. Jemne po nich prechádzal jazykom, a ja som si to naplno užívala. Uvoľnila som svoje telo, a nechala Nialla so mnou robiť čo chcel. Musím uznať, že bozkávať sa vie veľmi, veľmi dobre. Z môjho príjemného pocitu ma vytrhla ostrá bolesť, ktorú mi práve spôsobil tým, že mi strašne silno skúsol peru. Sykla som a hneď som pootvorila ústa, pretože mi v perách pulzovala bolesť.
On ani nič iné nečakal, a jazykom mu vošiel dovnútra. Jeho jazyk mi putoval všade, po celom vnútri. Začínal mi dochádzať kyslík, a chcela som sa odtiahnuť. Odťahovala som sa, veľmi pomaly, no nešlo to. Chytil ma za rebrá ( snáď viete ako :D ) , a nechcel ma pustiť. Prudko som protestovala a vtedy sa mi to konečne podarilo.

,,Nemala som kyslík, prestaň sa smiať." buchla som ho do hrude, keď mu prišlo ohromne vtipné, keď som nahlas dýchala. Fakt ohromne vtipné že keď máte silnejšieho chalana, a chcete sa nadýchnuť, tak proste nemôžete. A jemu, to príde ešte vtipné.

,,To som nevedel prepáč." dal ruky do obranného gesta.

,,Chceš povedať že keď si cítil že som sa snažila odtiahnuť, tak si ma ešte viac pritlačil na teba, a tebe to nedoplo."

,,Nie, nedoplo mi že tak málo vydržíš bez kyslíka." zasmial sa. ,,A nechcel som prerušiť tú najkrajšiu chvíľu v živote." povedal zatiaľ čo mi zastrkoval pramienok mojich mokrých vlasov za ucho.

,,Si mokrý." povedala som keď mu kvapkalo z vlasov.

,,Fakt? Žeby sme obaja v mori?" ironicky dodal.

,,Prestaň." zasmiala som sa.

,,Neštekli ma na nohe." pomrvil sa, a ja som stále nechápala.

,,Čo?"

,,Prestaň ma štekliť Rose."

,,Uh, ale ja ťa vážne nešteklím." reagovala som na moje krivé obvinenie.

,,Tak čo mám na nohe?"

,,Ja neviem." mykla som plecami. ,,Oh, čo ak to bude nejaká mäsožravá ryba, ale nejaká medúza?!!"

,,Rose, upokoj sa. Sme skoro pri pláži."

,,Tak čo tam sakra máš?" znepokojovala som sa.

,,Kľud. Pozriem sa."

,,Dobre."

,,Čo to bolo? Zviera?"

,,Nie." stručne povedal. ,,Je to len... Riasa." povedal a ja som vydýchla. Potom sa začal smiať.

,,To nebolo vtipné ty idiot." hravo som ho buchla po pleci.

√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√

Takžee... Toto je tá "žhavejšia" časť, ktorá je hrozná, nevedela som ako opísať ten bozk... Čo už :/
Môžte mi povedať do komentu čo si o tej časti myslíte, veľmi ma každý jeden poteší ❤❤❤❤❤❤

Xx N Xx

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Where stories live. Discover now