Bölüm 14

9.2K 690 35
                                    


Olayın üstünden geçen bir haftalık süre sonunda herkes yeni hayatına uyum sağlamıştı. Esra bile daha iyiydi. Artık biraz daha yüzü gülüyor, evden çıkıyordu.

Şirkette ise saldırı sonrası ilişkiler resmiyet kazanmıştı. Kimse dile getirmese de korku bulutları koridorlarda dolaşıyor, sessiz köşelerden fısıltılar yükseliyordu. Aşırı güvenlik tedbiri de bu ortamı körüklüyordu.

Çalışanların ikizlere ve patronlarına bakışlarında bile bir tedirginlik vardı. Her an kötü bir şey olmasını bekler gibiydiler.

Bu olumsuz havayı dağıtmak için akıllarına gelen şeyi yaptılar. Davet edildikleri bir başka defileyi bir magazin olayı havasına soktular. Beklenenden biraz daha fazla ses getiren bir bağış kampanyası olması için kızlar bir moda evi ile anlaştılar. Defileye katılacakları kıyafetlerin beklenenden biraz daha cesur olmasını sağladılar. Moda evinin bir önceki sezon için hazırladığı kıyafetlerin kura ile dağıtılmasına, bu kura için bilet fiyatlarının çok uygun tutulmasına ve böylece bilet satışlarından büyük meblağlı bir bağışın toplanmasına ön ayak oldular. Bir taşla iki kuş vurulmuş, günlerce gazetelerde gülen yüzlerinin görülmesi şirkette de olumlu etki göstermişti. Herkes eski haline dönmüştü.

Başkalarının yanında Necdet de daha normal davranıyordu ama geçen sürede içini rahatlatacak bir şey öğrenememişti. Korumalarının araştırma neticeleri içten bir gülüşe hasret bırakmıştı onu. Ne kağıdın ne kullanılan yazıcının tespit edilememiş olması çok canını sıkıyordu. Postaya atıldığı yer küçük bir posta bayisi idi. kamera olmadığı için kimin gönderdiğini bulmaları imkansızdı. Polisler henüz resmi raporu vermese de onların da bir şey bulamadıklarını kuşlar söylemişti.

*****

Nihayet Endonezya gezisinin tarihi gelmişti. Biri Söğüt Holding biri de Endonezya'daki fırtına nedeni ile iki kez ertelenen gezi bu kez gerçekleşiyordu. Mine, aksi bir şey olup gezi tümden iptal edilecek diye korkuyordu. Bu seyahat iş amaçlı olduğu kadar Mine için özel amaçlar da içeriyordu. Yiğit'in gerçek amacını, kimi istediğini ve kendisinin duygularını ölçeceği bir fırsattı bu seyahat. Yaşanan karmaşık günler ikisinin de hareketlerinden sonuç çıkartmaya uygun değildi. Herkes gergin ve sıkıntılıydı. Gün yaklaştıkça sıkıntının azalacağına artması Mine için olağandı. Bilmediği Yiğit'in de aynı derecede tedirgin olduğu idi.

*****

Yiğit, valizini alıp evden çıkmadan bir an geriye dönüp baktı. Unuttuğu bir şey yoktu. Pasaportu, bileti ceketinin cebindeydi. Tabletini elinde tutmanın daha kolay olduğuna karar vermişti. İş ile ilgili hiçbir şeyin olmadığı tabletin kaybolması en çok yenisinin alınmasına neden olacağı için bu kabin tipi çanta taşımaktan daha kolay gelmişti.

Kapısını çekip kilitlerken döndüğünde tüm kilitleri yine kendisinin açacağını, evde karşılayan birinin olmamasının artık eskisi kadar hoş gelmediğini düşünüyordu.

Mesela bu geziden iki kişi dönüp bu kapıdan da iki kişi girebilme ihtimali vardı. Aylardır aklını bulandıran Mine Söğüt bunu ister miydi? Hiç sanmıyordu!

*****

Bir büyük bir de küçük valiz kapının yanında taşınmayı bekliyordu. Odasına son kez göz gezdirdi. Çantasını açıp kimlik, pasaport ve bilet kontrolünü yaptı. Telefonu, tableti, müzik çaları... Mini boy el kremi, dudak bakım kremi yanındaydı. En önemli şeylerin yanında olduğuna karar verdikten sonra ikizinin oturduğu koltuğa yaklaştı.

Korkutan MirasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin