"Düzenlendi. Yoksun"

13.4K 486 20
                                    

Çağrı Doğan

"Neyse canım boş ver sen Feza'yı içeri geçelim mi?" diyerek çekiştiriyordu beni Hilal. Ama benim aklım hala Feza'nın gidişinde. O bana tokat atıp gittikten sonra sarhoşluğum dan çıkabildim. Elleri yüzüme değince. Şimdi ne yapıyor acaba? Nerede? Kimin ile? Allah'ım deliricem. Unutmam lazım her şeyi.

Alkol kullanmıştım ve Feza'nın nerede olduğunu bulmam lazımdı. İlk işim taksi çağırmak oldu. Alkollü bir şekilde araba kullanamazdım. Taksi gelmişti. Evin adresini verip hızlı bir şekilde gitmesini söylemiştim. Yolda telefonumu açmış "Kelebek'M" yazısını bulmaya çalışıyordum. Onu arayacağım diye sarhoşluktan çoğu zaman "Kemal abiyi" ve "Kunduz Hoca"yı aramıştım. En sonunda Feza'yı bulduğuma şükrediyordum. Telefonu kapalıydı. Fezalara gelmiştim. Koşarak kapının önüne gittim. Sarhoşluğun salaklığından olsa gerek bas bas bağırıyordum.

"Feza! Feza'm. Aç kapıyı aşkım. Affet beni Feza'm!"

Balkona Gizem çıkmıştı. Kapıyı açması için yalvarıyordum. Açmamıştı.

"Açın kapıyı lan!" diyerek bağırıyordum. En son kapının önünden geçen 3 serseriye bağırmıştım.

"Ne bakıyonuz!" dememle iş nereden nereye gelmişti. Üçü birlikte evin önüne gelmiş beni dövüyorlardı.

"Ahh!" diye bağırırken Kerem kapıyı açmış ve onları kovmuştu. Yeminle karizma yerlerde.

"Oğlum başımıza ne belalar açıyorsun ya!" diyerek beni salona taşıyordu Kerem.

"Den nesdyon golun ya?"

"Sövüyon mu bana ne ?"

"Tok be."

"Tamam sus!" diyerek beni koltuğa oturttu.

"Ne olmuş lan buna?" diyerek yanıma oturdu Eray.

"Dolmuş bana?" Yarım ağız gülüyordum.

"Lan sus!" diyerek omzuma vurmuştu Kerem. Kızlar ortada yoktu.

"Kıslar nelde ?"

"Oğlum seni görürlerse parçalarlar sus azıcık!" Eray'ın uyarısı karşısın da kafa salladım. O sırada Bade ve Ecem aşağı inmişti.

"Çağrı.." demişti sessizce Ecem. Bade ise hareketsiz bir şekilde merdivenin önünde duruyordu. Ama hareketsizliği uzun sürmedi. Koşarak yanımıza geldi Ecem. Bade ise Yakama yapıştı.

"Ne yaptın onla? Çağrı bana doğruyu söyle! Bir şey yapmadınız dimi? Feza senin yüzünden gitti."

"Feza nereye gitti?"

"Bilmek mi istiyorsun?"

"Bade lafı uzatma! Nerede?"

"İzmir'e gitti."

"Saat gecenin bi vakti ! Nasıl gitti bu saatte?"

"23.00 uçağına bindi. 2 hafta boyunca gelmeyecek." demişti beni dövecekmiş gibi bakarken.

"Ne yapmaması ne oluyor?" demişti Kerem başıma dikilerek.

"..."

"Cevap ver Çağrı!"

"Ben. Ben Hilal'i eve getirdim."

"Ne?"

"Duydun işte Kerem." lafımı bile bitirmeden Ecem tepeme çıkmış bana vurmaya başlamıştı.

"Allah belanı versin Çağrı! Nasıl yaparsın bunu sen?"

"Ecem dur bir dakika! Ecem dur dedim. Aa yeter ama Ecem gel buraya." diyerek kucağına almış Ecem'i balkona çıkarıyordu Kerem. Telefonumu cebimden çıkarıp Kemal abiyi aradım.

Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin