Medyada Gizem'in giydiği kıyafet
Bora Ateşdağlı
Seni seviyorum demek neden bu kadar zor? Hiç başka birine demediğin bu iki kelime ne kadar değerli mesela?
Yine kolumda bir kız. Dudaklarım da başka bir dudak. Ama kulaklarım da o kızın sesi değil Bade'nin sesi var.
'Belki de kıskanıyorumdur!"
Bunu cidden içten mi söylemişti bana? Hadi lan içten söylese neden böyle davranıyor? 'Salak Bora. Kıza yeri geldiğim de söyleyeceğim dedin. Gözünün önünde kızlara asıldın. Daha ne yapacaksın acaba?' Sen nereden çıktın lan? 'Hep buradaydım da sesimi çıkarmıyordum' İyi şimdi de sus o zaman. 'İyi be' diyerek iç sesim ile konuşmayı bırakmıştık.
"Bora ne düşünüyorsun tatlım?" demişti yanımda ki yollu.
"Seni ilgilendirmez."
"Peki. Sinirli olma canım." demişti 'ı' harfini uzatarak.
"Neyse hadi görüşmemek üzere." diyerek kızın kolundan çıktım arabaya doğru yürümeye başladım.
"Gene konuşalım Bora!" diyerek bağırıyordu arkamdan. Arabaya atlayıp eve gittim. Eve vardığım da Eray koltukta uyuya kalmıştı. Kerem ise her zaman ki gibi sümüklüye bir şeyler anlatıyordu balkonda. Çağrı ise Feza'nın florunu boynuna dolamış tekli koltukta büzülmüştü. Eray ile Çağrı'yı uyandırıp odalarına gitmesini söyleyip Kerem'in yanına geçtim. Sümüklü ile konuşup bir yerden de sigarasını içiyordu.
"Ah be sümüklü. Tahta parçası filansın ama iyi geliyorsun bana, bize. Bugün Bade'nin durumu ile karşına geldim. O şerefsiz Badem'in bacaklarını demir ile yakmış." ne diyor lan bu!?
"Ne yakması lan?" diyerek kapıdan balkona geçtim.
"Lan amk ne diye ses vermeden geliyorsun yav! Altıma ettim."
"Cevap?"
"Kardeş emir verme bana! Hem sana ne lan Badem'den kıza ne boklar yapmışsın."
"Ne yapmışım lan ben?"
"Sevdiğini söylemiş sonra söylerim filan ayağına yatmışsın. Törende kızlara yavşamalar filan hayırdır?"
"Ne yapayım şimdi?"
"Lan seni öldürürüm! Onu ben Defne'nin yerine koydum! Onun canını yakarsan benim canımı da yakmış olursun. Bade'den uzak duracaksın bundan sonra!" diyerek yakama yapışmıştı Kerem. Ellerini ittim hemen.
"Durmayacağım Kerem! Onu sevdiğimi söyledim ama dinlemedi bile."
"Bora siktir git şuradan!" diyerek sümüklünün karşısına oturup eli ile gitmemi işaret etti. Hemen odaya çıkıp kendimi yatağa attım. O Bade'nin bacakları yanmış dedi değil mi? O bacaklara nasıl kıydı lan o it. 'Bora düşündüğün tek şey bu mu lan? Bacaklarını mı düşünüyorsun? Canı nasıl yanmıştır bir düşünsene!' Karışma sana sen iç ses. 'Valla senin iç sesin olmak çok iğrenç bir şey' Ne dedin sen! İç ses sana diyorum. Cevap versene lan. Resmen iç sesim bana rest çekip susmuştu. Haklı mıydı? Sonuna kadar.
Bade Soyluhan
Uyumak için Deniz beni odaya götürüyordu. Odaya girdiğimiz de Deniz beni yatağa büyük bir özenle bıraktı.
"İyi geceler Çikom." diyerek anlımdan öptü. Tam kapıdan çıkıyordu ki.
"Denis."
"Efendim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]
Roman pour AdolescentsBir tarafta , Onun için her şeyi göze alan, mavi hayalleri bir olan bir kız; Bir Diğer tarafta , Sevdiği kadın için siyah hayatından çıkmaya çalışan bir adam. Bu hikayenin sonunda ne mi oldu? 'Siyah'a Mavi Sıçradı' * Fa...