#Medya da Gelen Hediye#
Iyi okumalar 💕💫Eda'dan devam
Hata kelimesi kötü bir şey size göre değil mi ?
Peki bir soru, Siz hiç yaptığınız hatayı çok sevdiniz mi ?
Hata bazen kötüdür, bazen iyi. Güzel hatalarda vardır. Sevdiğin adamın veya kadının yanında olmak güzel hatadır. Annesi babası konuşmayan bir çocuğun aralarını yapmak için yalan söylemesi de güzel bir hatadır. Güzel hatalar vardır her daim. Ve tabii en güzelleri de...
"Eda gerçekten özür dilerim. Yemin ediyorum bir an afalladım aklımı başımdan aldın ama valla bir an da oldu özür dilerim" Sinan'a dönüktü sırtım.
O ise kızmışım sanmış olmalı ki bir saattir dil döküyordu.
"Eda kızma be. Yemin ediyorum çok seviyorum kızım. Yarı yolda bırakmam seni biliyorsun"
"Eda seni şu yastıktan bile kıskanıyorum lan ben"
"Sinan bir daha konuşursan o ağzını ısırırım yemin ediyorum" diyerek yatak da oturur pozisyon aldım ve yorganı göğüslerime kadar çektim.
"Eda pişman... " Sinan'ın lafını dudaklarımla kesmiştim. Şimdi de kestiğim lafı atmak vardı. Alt dudağını esir alıp bir anda ısırdım. "Ah! Kızım deli misin be sen? Ama bu hoşuma gitmedi değil he ama dudağım kanıyor sanırım." deyip sırıttı.
"Sen daha gülme." dedim ciddi bir ton ile. Sinan bana 'ne?' bakışlarını atıyordu. "Yani gülme çok tatlı oluyorsun ve bu benim ömrümden ömür alıyor." Sinan bunu duyunca daha bir güldü. "Gülmek ömrü uzatırmış ya hani, ben güleyim. Ömrümü ömrüne vereyim." Seviyorum lan seni.
"Eda."
"Efendim?"
"Pişman mısın ?"
"Hataydı." deyip kestirip attım.
Ama peşinden ekleyeceklerim onu musmutlu edecekti. Yerde duran iç çamaşırlarımı üzerime geçirip yataktan çıkıp banyoya ilerledim. Banyonun eşiğin de durup soru işaretleriyle bıraktığım adama döndüm.
"Ama en güzel hatamdı. Ve ben ilk defa pişman olmadım hata yaptığıma. Demek ki hatalar da güzel olabiliyormuş Sinan Soyman." Sinan gülümsediğin de bende gülümsedim.
"İznin ile" deyip banyoya girdim ve kapıyı kapattım. Sıcak su vücudum da soğurken ben ise derin derin nefes alıp veriyordum.
Babama ne diyecektim ? Ya da dedeme ? Peki ya Mert'e?
Neden mi bunları düşünüyorum ?
Eda Soyluhan ve Sinan Soyman dün birlikte doruklara ulaştı da ondan.! Hey hey ayıplamak yok ! Evleneceğiz sonuçta hem bir dakika bir dakika. Diğer kitaplarda ne yapıldığı bile anlatıyor onlara ayıb yok bana ayıb var. Ayıb ama !
Otelin bornozların dan birini üzerime geçirip dışarı çıktım. Sinan çoktan diğer banyoya girip duşunu almış üstünü bile giymişti.
"Kıyafet getirdim balım sana" deyip poşet uzattı. Poşeti alıp Sinan'ı yanağından öptüm. "Dudağıma yapışırsın diye bekliyordum valla ben" dediğin de güldüm.
"Alıştın ha sende"
"Alıştırdın abi ne yapayım. Evlencez zaten her gün alırım ben öpücüğümü" deyip göz kırptı.
"Bende öyle diyodum zaten" deyip banyoya geri ilerledim. O ise arkamdan "Zorla alırım abi! Hakkım değil mi ?!" diye bağırmıştı. Deli be bu. Benim delim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]
Teen FictionBir tarafta , Onun için her şeyi göze alan, mavi hayalleri bir olan bir kız; Bir Diğer tarafta , Sevdiği kadın için siyah hayatından çıkmaya çalışan bir adam. Bu hikayenin sonunda ne mi oldu? 'Siyah'a Mavi Sıçradı' * Fa...