"Yenge?"

8.8K 318 8
                                    

Medyada Elzem

Bade'den devam ♥

Adam Yağız'ın kazandığını söyleyince moralim bozulmuştu. Üstelik bir kişi ile kazanmıştı. Ne olurdu yani bir erkek daha gelseydi! O anki sinirle kalıp gidecektim. Kapıya yaklaştığımda Yağız beni kolumdan tutup kendine dönderdi.

"Hayırdır? Bir hafta benimsin küçük." deyip dudağıma yapışmıştı. Şaşkınca ona bakıyordum. Daha tanışalı bir hafta oldu ve bu bana ne yaptı?

"Hop hop! Yavaş gelin lan!" diyerek bize bakıyordu Eray. Kendimi çekmeye çalıştım fakat olmadı. Adam da öküz gücü vardı adeta. Ellerini belime daha sıkı dolayıp beni kendine çekti. Vücudumuz yapışıktı resmen.

"Yağız dur." diyerek zar zor konuşuyordum. Yağız ise en son hafifçe öpüp çekildi. Eray'a eli ile telefon işareti gibi bir şey yapıp beni tuttuğu gibi bardan dışarı çıkardı. Arabasına doğru yönelmişti. Elimi bırakıp sürücü koltuğuna doğru yöneldi. Ben ona tuhaf bakışlar atarken bağırması ile irkilmiştim.

"Bin sene kızım!"

"Hayır. Eve gideceğim ben." diyerek arabama doğru ilerlerken yine aynı şeyi yapmıştı. Kolumdan tutup çekerek arabanın yanına getirdi.

"Bin." diyerek sürücü koltuğuna oturdu. Kapımı açsaydı bari. Kapıyı açıp arka tarafa oturdum.

"Ben senin şoförün müyüm lan? Bin yanıma." diyerek dikiz aynasından bana bakıyordu.

"Tamam." diyerek arkadan öne geçtim. Son gazla yolda ilerliyorduk. Yağız'ın beni bıraktığı yerden geçerken yine o çocukları görmüştüm. Kapalı bir kızı yakalamışlardı. Kapalı be o! Kapalılığı geçtim kızın namusu var gidin sürtüklerle birlikte olun ne diye zorla yapıyorsunuz ki?

"Yağız durur musun?"

"Niye?"

"Ya şu çocuklar başka bir kıza tecavüz ediyor."

"Sana ne"

"Ne demek sana ne ya? Bırak yardım edeceğim kıza! Kapalı bir de utanmak yok sizde."

"Sus." diyerek arabayı sağa çekti. Hemen arabadan inip koşarak çocukların olduğu yöne gittim. Kız yalvaran gözlerle bakıyordu çocuklara.

"Hey bırakın onu!" dediğim de herkes bana bakmaya başladı. Kız benim sesimi duyunca gülümsemeye başladı. Bende ona gülümseyip yanına gittim. Elinden tutup yerden kaldırdım.

"Hadi gel gidiyoruz." diyerek kızın elini tutup yürümeye başladım. Bir tane çocuk kızı tutmuş kendine çekiyordu.

"Yenge bırak sana kızı."

"Sus sen! Benim ile gelecek o." diyerek kızı çekmeye çalışıyordum. Ama çocuk bırakmıyordu.

"Bırak sana çocuk!" diyerek çocuğa bağırıyordum. O ise gülerek tepki veriyordu. En sonun da kızı kurtarmayı başarmıştım. Kızı hemen arkama çektim.

"Gidin şimdi!"

"Yenge ayıp oluyor bak!"

"Sus da gidin. Ben buralardayken kız filan halledemezsiniz siz."

"Of çok oldun ama! Yağız ağabey seni halledip atacak zaten!" deyip beni ağaca fırlattı. Bacağım ağacın gövdesine sert bir şekilde vurmuştu. Ama şuan bacağımı düşünecek durum yoktu.

"Ne saçmalıyorsun sen? Bırak o kızı dedim sana!" diyerek yerden kalkıp kızın önüne geçtim.

"Önce beni halledin yiyorsa!" diyerek dik durdum. Kız ise ağlıyordu arkamda. Kulağına eğilip "Ağlama kurtaracağım seni." diyerek tekrardan çocuğa döndüm.

Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin