Yağızdan devam --->
Film bitmişti. Saat gecenin 12'sine geliyordu. Yarın ben şirkete Bade ise okula gidecekti. Bade filmi izlerken uyuya kalmıştı. Ona bakarak gülmeye başladım. Masumdu. Fazlasıyla hemde. O artık benimdi, bana aitti. Onu bırakmayacaktım. Herkesi gerekirse onun mutluluğu için uzak tutacaktım. Gözünden akan bir damla yaş için tüm İstanbul'u yakabilirdim. 'Onu en çok sen yaktın be Yağız' Ulan iç ses geldin gene. 'Onu üzme Yağız. Değerini son anda anlarsın' Üzmem iç sesim. 'Görücez' Ulan hiç iyi bir şey söylemiyon amk. He yine gitti. Lafı ortaya atıp siktir ol zaten.
"Yağız?"
"Hı?"
"Of geç olmuş ben yatayım artık. Nerede kalayım?" diyerek ayağa kalkıp esnemeye başladı.
"Benim odada yat. Kıyafetleri filan halledersin zaten"
"Tamam iyi geceler" diyerek merdivenleri çıkmaya başladı. Benim de uykum gelmişti sanırım. Üst kata çıkıp odamın karşısında ki odaya girip kendimi yatağa attım. Gözlerimi kapatır kapatmaz uykuya dalmıştım.
*******************
"Yağız, uyansana!"
"Hıh"
"Senin ile yatayım mı?" dediğin de tek gözümü açıp Bade'ye bakmaya başladım.
"Sapık! Öyle değil. Şu film rüyama girdi"
"Hım" diyerek gözlerimi kapadım.
"Geleyim mi?" dediğin de sağ tarafa kayıp Bade'ye yer açtım. Oda ellerini çırparak yatağa girdi. Sırtı bana dönüktü. Şuan o Edirne'de ben Ardahan'daymışım gibi yatıyorduk. Yorganı üstüme çektim. Kaloriferler çalıştığı halde hala hava soğuktu.
"Mal mısın?" diyerek Bade yorganı çekiştiriyordu.
"Ne dediğini sabah soracağım sana çok uykum var." diyerek yorganı bir hamlede üzerime çektim. Bade'nin üstü açılmıştı. Bir de üstün de sadece tişörtüm vardı. Bacaklarını karnına çekip ısınmaya çalışıyordu. Çaktırmadan gülümseyip belinden tutup çektim kendime doğru.
"Ne yapıyorsun sen?"
"Donmak istemiyorsan sus ve uyu!" dediğim de mızmızlanarak uyumaya çalışıyordu.
"Bade mızmızlanma!"
"İyi be" diyerek sustu. Saçları burnuma gelmişti. Bol bol koklayabilirdim. Kokusu narkoz etkisi yaratıyordu bende. Saçlarını koklayarak gözlerimi kapadım. Nasıl oldu da değiştirdi bu küçük beni? Üstelik tanış da çıktı. Acayip. Acaba söylesem mi? Ya da yaz tatilin de sürpriz yaparım artık. Her neyse lan uyuyacaktım bide ben.
******************
Sabah uyandığım da Bade yine yanımda yoktu. Bu kız beni cidden delirtecekti. Yataktan doğrulup bağırarak merdivenlerden inmeye başladım. "Bade!" diyerek tam mutfağa girecektim ki Bade elin de çay tepsisi ile kapıdan çıkıyordu. Çarpışmıştık ve PAT! Çaylar üzerime döküldü.
"Amına..." diyerek tişörtü sallamaya başladım.
"Hih! Özür dilerim şey çıkar şunu hadi" diyerek tişörtümü çekiştiriyordu. Tişörtü üstümden çıkarıp kendimi koltuğa attım. Bade koşarak yukarı çıkıp bir tişört alıp yanıma gelmişti.
"Özür dilerim sen aniden şey edince, ben şey oldum. Şey olunca da senin üstün şey oldu. Çok şey oldu mu?"
"Ne diyon gülüm?"
"Of." diyerek tişörtü yüzüme fırlattı. Cidden sinir bozucu oluyordu.
"Lan!"
"Bağırma da kahvaltıya otur. Ben üzerimi değiştirmeye gidiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]
Novela JuvenilBir tarafta , Onun için her şeyi göze alan, mavi hayalleri bir olan bir kız; Bir Diğer tarafta , Sevdiği kadın için siyah hayatından çıkmaya çalışan bir adam. Bu hikayenin sonunda ne mi oldu? 'Siyah'a Mavi Sıçradı' * Fa...