Medyada Baran
Ecem Alkanlı
Dünkü maçtan sonra kafam da cidden feci bir acı oluşmuştu. Ama tabi ki ben kimseye bir şey diyememiştim. Kerem'e söylersem Baran'ı öldürebilirdi. Çocuk yanlışlıkla atmıştı sanırım kafama ama 7 yıldır ilk defa kafama smaç yemiştim. Bu cidden insanı göt edebiliyordu. Ama Gizem maça girdiği zaman benim hıncımı esmer kızdan çıkarmıştı. Şuan saat 08.55 ve biz Muharrem hocanın dersin de inkılapları işliyoruz. Cidden kafam çok ağrıyordu. Gizem testi çözüyor bana veriyordu.
"Ecem iyi misin?" diye sormuştu Muharrem hoca.
"Gibi gibi hocam."
"Hocam arkadaş dün smaç yedi kafasına." diyerek araya girdi Aslı olacak su aygırı.
"Kapa lan çeneni!" diyerek Aslı'ya öldürücü bakışlar atıyordu Gizem. Muharrem hoca uyarmıştı bizi. Fakat benim kardeşlerim durur mu? Tabi ki HAYIR.
"Su aygırı! Hatırlatırım geçen hafta süs havuzun da yüzüyordun. Nereden geldi bu öz güven patlaması? Hayırdır?" demişti Bade göz kırparak. Kız cidden göt olmuştu. Susup önüne döndü. Koray ile Duran kahkaha atarak gülüyordu. Muharrem hoca bir kere daha uyarmıştı bizi. Ama Koray ile Duran hala susmamış Aslı ile dalga geçiyorlardı.
"Hiştt! Birinizi atacağım şuan ama. Koray dön önüne dön!" diyerek bağırdıktan sonra kimse de çıt çıkmamıştı. Benim kafam ise içmişim gibi ağrıyordu. O sıra da mesaj gelmişti. Hemen açıp baktım.
Kimden: (0536)*** ** **
"Kafan çok acıyor mu?"
Kime: (0536) *** ** **
"Kimsin?"
Kimden: (0536)*** ** **
"Bir zamanlar deliler gibi aşık olduğun Eymen güzelim."
Kime: (0536) *** ** **
"Eymen geçmişi unut! Hala senden tiksiniyorum! Numaramı nereden buldun sen?"
Kimden: (0536) *** ** **
"Beni hafife alma. Her şeyi istediğim zaman öğrenirim!"
Kime: (0536) *** ** **
"Ah pardon unutmuşum. Adam korkutarak ölümle tehdit ederek buluyordun değil mi? "
Mesajı yollayıp numaraya engel attım. Bu kendini ne sanıyordu? Geçmiş geçmişte kaldı sonuçta. Artık önüne baksın benle uğraşacağına.
"Ne oldu lan?" diyerek dürtüyordu Gizem beni.
"Anlatırım sonra." deyip kafamı tekrar sıraya koydum ve gözlerimi kapadım daha fazla dayanamayıp. Uyandığım da Kerem yanıma oturmuştu. Ve bağırıyordu birine.
"Hakan şimdi hiç uğraşamam o ibneyle. Ama sen halletmez isen ben büyük zevkle hallederim!"
"Kerem." diyerek başımı çevirdim.
"Ecem. Hakan kapa." diyerek telefonu masanın üstüne koydu ve saçlarım ile oynamaya başladı.
"Neler karıştırıyorsun sen?"
"Boş ver de sana ne oldu 20 dakikadır uyuyorsun?"
"Başım azıcık ağrıyor da." 'Azıcık mı? Şuan sanki kafam bedenimden ayrılmış gibi hissediyorum.'
"Doktora gidelim mi?"
"Gerek yok aşkım."
"Peki karı nasıl istiyorsan." diyerek kafasını sıraya koyup bana doğru çevirdi. Abi millet nereler de romantizim yaşıyor biz sıra da yaşıyoruz. (Pis sapıklar tabi ki de yatağı kastatmedim hani yemekden filan sjbd)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]
Genç KurguBir tarafta , Onun için her şeyi göze alan, mavi hayalleri bir olan bir kız; Bir Diğer tarafta , Sevdiği kadın için siyah hayatından çıkmaya çalışan bir adam. Bu hikayenin sonunda ne mi oldu? 'Siyah'a Mavi Sıçradı' * Fa...