Medya da Sinan Ve Eda sürpriz shbd
Bade'den devam
Sevdiğim insanlar neden sürekli gider ki ?
Çok mu meraklılar bırakıp gitmeye ?
Nasıl gönderiyim şimdi ben Ömrümü ?
Yavrumun babasını nasıl gönderiyim mermilerin, itin kopuğun arasına ?
Eğer ona bir şey olursa ben, ben Emir'e ne cevap verirdim ? Aniden karnıma giren ağrıyla düşünceleri aklımdan uçup gitmiş, yerine acı gelmişti.
"Şimdi sırası değil hayır ya !" hızla banyoya yöneldim. Gördüğüm şey ile iyice yüzümü buruşturdum. Bugün değildi, olamazdı. Bir iki gün geç gelemez miydin ?!
Banyodan çıkıp temiz iç çamaşırları ve rahat olacağım bir eşofman takımı alıp üzerimi değiştirmeye başladım. İç çamaşırlarımı üzerime geçirmiştim fakat eşofmanı giymekte epey zorlanmıştım. Karnım o kadar çok ağrıyordu bacağımı dahi hareket ettiremiyordum. Zar zor da olsa üzerimi giyip yatağa uzandım. Dizlerimi karnıma kadar çektim ve ellerimi bacaklarıma doladım. Bir kaç dakikaya kalmaz ağrım geçerdi. Umarım.
Gözlerim hafiften kapanıyordu ki Emir'in yüksek ses ile ağlaması sayesin de ağrımı filan umursamayıp hızla yataktan kalkıp Emir'in yatağına yöneldim. Emir kıpkırmızı olmuş ve en yüksek seviyede bağırıyordu. Eğilip onu kucağıma aldım ve çenemi alnına yerleştirdim.
"Emir ! Ateşin var kuzum senin !" hızlı bir şekilde Emir'i yatağımıza yatırıp üzerinde ki kalın tulumu çıkarıp sadece ince bir tişört ve külotlu çorapla bırakmıştım.
"Anne ! Anne çabuk gel !" Emir o kadar çok bağırıp ağlıyordu ki dayanamıyordum. Hem karnıma giren ağrı yüzünden, hemde Emir'in bu denli ağlamasından dolayı bende göz yaşlarımı tutamıyordum.
"Nuran sultan ! Eda ! Ya biriniz baksanıza be!" bağırmam dan dolayı Emir korkmuş olacak ki ağlama şiddetine şiddet katıyordu. "Özür dilerim annecim özür dilerim" Emir'i öpüp yatağına koydum ve sallamaya başladım. Normal de olsa bir kaç dakika kalmaz susardı fakat susmuyordu işte. Emir'i bırakıp komedinin üzerinde ki telefonuma yöneldim. Bir yandan ağrımı dindirmek için öne eğik bir şekilde yürüyor diğer yandan da Yağız'a ulaşmaya çalışıyordum.
"Efendim Bade"
"Efendine başlatma şimdi Yağız neredesin sen !"
"Annemlerdeyim üzerimi değiştirmeye geldim bir sorun mu var ? Emir neden ağlıyor?!"
"Yağız çabuk gel Emir hasta! Ateşi var susmuyor bir türlü. Annemlere sesleniyorum ama ne gelen var ne giden !"
"Emir'i hazırla çabuk geliyorum!" deyip telefonu yüzüme kapatmıştı. Bavulun içinden aldığım montu ve ayakkabıları Emir'e giydirip bere takımını da geçirdim üzerine.
Ardından sandalyenin üzerinde ki montumu da alıp üzerime geçirdim ve hızlı adımlarla alt kata inip Yağız'ı beklemeye başladım.
Bir yandan karnımı tutuyor bir yandan da Emir'i kucağım da sallıyordum. "Ağlama annecim ne olur ağlama. Neredesin be adam neredesin !"
"Geldim Bade hadi çabuk ol !" diyerek Emir'i kucağımdan alıp arabaya yöneldi. Kapıyı kapatıp arabaya bindim. Arkada oturan genç kız dikkatimi çekmişti. Kimdi şimdi bu ? Yağız Emir'i arkaya vermiş ve yerine yerleşmişti. "Tamam aşkım sakin ol hastahaneye gidiyoruz şimdi bak" arkada ki kız Emir'e mi aşkım demiştim ? Sakinsin Bade.
"Yağız evdekiler nerede ?"
"Eymen'in ailesi yemeğe davet etti onlarda gittiler. Nuran sultanları da ben yolladım şey tek kalalım diye"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]
Teen FictionBir tarafta , Onun için her şeyi göze alan, mavi hayalleri bir olan bir kız; Bir Diğer tarafta , Sevdiği kadın için siyah hayatından çıkmaya çalışan bir adam. Bu hikayenin sonunda ne mi oldu? 'Siyah'a Mavi Sıçradı' * Fa...