"Düzenlendi. Kıskanıyorumdur belki ?"

10.4K 334 14
                                    

Medyada Bora

Bade Soyluhan

Dünkü kavganın ardından Deniz evden gitmişti. Saat şuan 03.36 ama hala o yoktu. Kızları zorla uyutmuş Bora hariç herkesi de evine göndermiştim. Bora'yı ise hala ikna edememiştim. Benim kötü olduğumu, asla yalnız bırakmayacağını söyleyip duruyordu. Şimdi ise kafamı Bora'nın omzuna koymuş ve yavaş yavaş gözlerimi kapatıyordum. Ona sinir oluyordum evet ama iyi çocuk gibiydi ha ?

Hikayesini hiçbirimiz tam olarak bilmiyorduk sonuçta. Ama hayatından memnun muydu? Kesinlikle hayır.

Ben buları düşünürken Bora saçlarım ile oynamaya başlamıştı. "Sen kimsin hacı ? O asil saçlarıma dokunma iznini de kim veriyor sana ha ?" dedim. Tabii ki de diyemedim saçmalamayın. Ama neden bende bilmiyorum. Herşey üst üste gelmişti ve Bora beni mutlu etmek için elinden gelen herşeyi yapıyordu.

 Bir anda kapı açılmıştı. Hemen Bora'nın omzundan kafamı kaldırıp kapıya doğru koşmaya başladım. Deniz gelmişti. Elin de viski şişesi bir sağa bir sola sallanıyordu.

"Deniz?" diyerek karşısına dikilmiştim. O da tek kaşını kaldırıp bana bakıyordu.

"Deniz kiğm la?" ah senin içtikten sonra ki o güzel türkçen yok mu?

"Sen çabuk sarhoş olmazsın ne kadar içtin?" diyerek hesap sorarken o anahtarlığı arıyordu. Anahtarı elinden alıp anahtarlığa astım. Tek kolunun altına girmiş oturma odasına götürmeye çalışıyordum. Bora bana yardım etmek amaçlı diğer kolunun altına girmişti. Ağabeyimi odasına götürdük yatağa yatırdık. Şimdi hesap verme vaktiydi. 

"Ne kadar içtin demiştim Deniz."

"Şimdi janım kardeşim. 19- 20 belhi az daha fajla." bir şeyler saçmalıyordu. Cidden anlamıyordum. Çağrı'nın konuşmasına alışmıştım ama Deniz'i ilk defa böyle görmüştüm. Bora bana bakıyordu. Anlamadığımı anlamıştı sanırsam.

"Diyor ki Deniz ağabey; '19- 20 veya az daha fazla içmiş olabilirmiş." ağzım bir karış açılmıştı. 20 kutu bira içilirdi ama viski? 

"Zarar vermez mi Bora? Bu salak alışkandır gerçi ama işte." başımı önüme eğmiştim. Utanmıştım Allah kahretsin. Abi beni utandırıyorsun! Ah salak kas yığını !

"Öğğ. Iğğ öyğğ!" Deniz tuhaf sesler çıkarıyordu. Bora oturduğu yerden bir hamlede kalkıp Deniz'i oturttu. Korkmam gerekiyor muydu şimdi?

"Korkmalı mıyım?"

"Kusacaktı sanırım. Geri yutmasın diye ayağa kaldırdım. Ama yardım et bana da buralara kusmasın."

"Tamam." diyerek ağabeyimin kolunun altına girmiştim. Bu çocuk ne kadar ağırdı böyle. Deniz'i lavaboya getirmiş içeri atmıştık. Bora ile dışarı da çıkmasını beklerken Deniz'in telefonu çaldı.

Hayatımın Kadını arıyor...

Kesin Burcu bu. Şimdi ben açamazdım ki ağzıma geleni söylerdim. Bora telefonu işaret ederek;

"Ver, ver de ben konuşayım." diyerek telefonu elimden aldı.

"Alo."

"..........."

"Şey ben Deniz'in arkadaşıyım."

".........."

"Merak etmene gerek yok uyuyor şimdi."

".........." 

"Peki söylerim." diyerek kapamış telefonu bana uzatmıştı. Ne konuştuklarını merak etsem de sormadım. Deniz laneti banyodan çıkmıştı. Açılmıştı artık.

Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin