"Düzenlendi. Sevgilim mi?"

8.4K 308 31
                                    

Medyada Buğlem

Yağızdan devam gençler

"Psikopat Mafya'm" diyerek tepki vermişti Bade. Mafya'M derken? Bade cidden güzel kızdı fakat Yağız Karahan sevmez dalga geçerdi. Bunu bilmiyordu yazık. Tekli koltuğa iyice yayıldıktan sonra küçüğün telefonu çalmaya başladı. Hemen ekrana baktım.

Cenker arıyor... Cenker arıyor... Kimdi şimdi bu Cenker denen? Telefonu açsam mı? Açmayayım ya. Açsam mı lan? Açalım canım ne olacak.

"Alo?"

"Bade. Napuosun?" içmiş mi la bu?

"Ben Bade değilim."

"Timsin pehi?"

"Yağız Karahan." dedim kararlı bir şekilde.

"Şu mafya olan tatlak adam mı?"

"Doğru konuş!"

"Bade'nin ne isi var senhe?"

"Sana ne lan! Kapat şu telefonu da sız bir yere!" diyerek telefonu kapadım. Bu dengesizin ne işi vardı Bade ile? Bu Cenker, Cenker Aygün'mü acaba? Whatsapptan baksam mı? Bakayım bakayım hemen telefonu elime aldım. Hadi ama kilit vardı. Ne yazsam acaba? 4 sayı?? Doğum tarihi mi acaba? Kaç yaşındaydı bu? 19 veya 20 denemekte fayda var. Kilit yerine 1996 yazdım olmadı tabi. 1997 yazdım oda olmadı? Acaba benim ki gibi? Tuttuğu takımın kuruluş tarihi. Bu hangi takımlı acaba? Galatasaray mı ki? Benziyor da ha. 1905 yazdım. Yanlıştı. 1903 yazdım. Onu da kabul etmedi. Fenerbahçe mi denedim en son. 1907 yazdığım da açılmıştı. Vay bizim ki Fenerbahçeliymiş. Ortak yönümüz daha. Gözüm gelen mesaja takılmıştı. Baksam mı acaba? Bakayım ne olacak ki. Tıkladığım da Kuzi :) yazıyordu. Hemen mesajları okumaya başladım en başından.

"Bade geldim kuzen neredesiniz?"

"Kuzi biz AVM'ye geçiyoruz."

"Tamam Kuzen."

"Kuzen Bora beni sorarsa bilmiyorum de tamam mı?"

"Ateşdağlı?"

"Evet."

"Tamam da kuzen neden ki?"

"Kuzen bir sürü şey oldu."

"Ne oldu lan!"

"Baran diye delinin biri beni kaçırdı. Bacaklarımı demir ile yaktı. Tam tam bana şey yapacaktı ki Kurtarıcım geldi."

"Ne! İyi misin şimdi sen? Nasıl bana haber vermezler!"

"Eda sakin ol bir tanem."

"Kim o kurtarıcı?"

"Yağız."

"Yağız mı? Tanıdık geliyor kuzen sanki."

"Kuzen bildiğime göre mafyaymış." 

"İyi meslektaşız kuzen o zaman."

"Hadi ama babam mafya olabilir ama ben değilim Eda. Sende!"

"Hadi ama Bade. Koskoca Ahmet Soyluhan'ın kızısın sen!" Ne! Ahmet amcanın kızı Bade mi?

"Ne var bunda? Amcam da bu işleri yapıyor Eda Soyluhan."

"Ben şikayetçi değilim ki."

"Neyse Eda Gizem'in partisin de konuşuruz."

"Tamam Bade."

Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin