Medya da Feza
Feza dan devam --->
Demir denen çocukla yeni tanışmıştık. Bana Yağız'ın arkadaşı olduğunu söylemişti. Burnu kanıyordu lavabodan çıktığın da.
"Şey burnun kanıyor" dedim elim ile işaret ederek. Peçeteyi hemen burnuna tuttu. "Şey Yağız ile tartıştık da" dediğin de merak etmiştim ama sormayacaktım.
"Hım. Neyse görüşürüz sonra" deyip aşağı Ahu sultanların yanına indim. Merve abla, Ahu sultan, Nur abla, Fatoş abla oturuyordu.
"Hani benim Ahu Sultanım" diyerek içeri girdim gülümseyerek. Ahu sultan ve diğerleri bana öcü görmüş gibi bakıyorlardı. "Ne? İnsan sevinirdi yani"
"Kız deli siz ne zaman geldiniz?" diyerek yanıma gelip sarıldı Ahu teyze.
"Yarım saat filan oldu sultan. Duymadın mı seslerimizi?"
"Yok kızım duymadık"
"Tabi kim bilir kimi çekiştiriyordunuz" deyip yanlarına oturup ağzıma bir kurabiye attım. "Kızım sevgilin de pek yakışıklıymış" Merve abla bunu söylerken ben öksürme krizlerine girmiştim. Nereden gördü bunlar ki?
"Helal yavrum helal al iç" diyerek suyu elime tutuşturdu Fatoş abla. Suyu içerken ne cevap vereceğimi düşünüyordum. Bardağı yavaşça sehpanın üzerine bıraktım. "Evet yakışıklıdır benim aşkım" Vay açık sözlüyüm be.
"Tanışacağız değil mi?"
"Tabi Fatoş ablacım. İlk senin ile tanıştıracağım" Nur abla bana tip tip bakıyordu. "Nur ablam seninle de tanıştıracağım ya bakma öyle korkuyorum"
"Deli kız. Güzelleşmişsin ondan baktım" Ben mi güzelleşmişim? "Abla yiyip yiyip ediyoz işte" dediğim de gülmeye başlamışlardı.
"Anne!" diyerek Yağız içeri girdi. "Efendim oğlum"
"Anne biz yarın geri döneceğiz. Elzem gelmeyecek o yüzden"
"Oğlum Mustafa ağabeyimi bir görseydi"
"Anne zaten haftaya geliriz tatile giriyoruz malum"
"Peki Yağızcım" Yağız arkasını dönüp gitmişti. Yarın gideceksek bu geceyi iyi geçirmeliydik. "Neyse sultanlar siz takılın biz partiye kaçıyoruz"
"Ne partisi kızım?"
"Ahu sultan kafa dağıtırız Bade ile çocuklara iyi gelir"
"Tamam dikkat edin" dediğin de tam kapıdan çıkacaktım ki "Fatoş abla. Enes uyuyormuş bak uyandırmadım değerimi bil" diyerek gittim. Gizem ve Ecem hala oturma odasındalardı.
"Kalkın gidiyoruz."
"Nereye?"
"Partiye gidiyoruz Ecem kalkın hadi" dediğim de erkekler bana bakıyorlardı. "Sizden izin almam gerekiyordu değil mi? Gidebilir miyiz? İzin verdiğiniz için teşekkürler" deyip gülümsedim. "Şu kıza bak ya hem soruyor hem cevaplıyor" diyerek Nafiz eniştem gülmeye başladı. "Ben, Yağız ve yukarIdakiler de geliyorsa tabi giderseniz" deyip ayağa kalktı Esad. "Sizi davet ettik mi?" gözlerimi devirdim.
"Sus Fezo! Düşün önüme" deyip Bizi ittiriyordu. "İyi akşamlar efendim sizlere" deyip odadan çıktık.
"Esadi üstüne düzgün şeyler giy de rezil olmayalım" diyerek yukarı çıkıyorduk. "Siz güzel giyinin asıl da beni yerle bir etmeyin!" diyerek bağırıyordu.
********************
"Gizem şu beyaz elbiseyi giy!"
"Tamam!" diyerek üstünü çıkarıp elbiseyi giyindi. Bade de bacakların da ki yaralar pek belli olmadığından dizinin üstünde siyah beyaz puantiyeli bir elbise giymiş saçlarını yapıyordu. Ecem kırmızı siyah şeritleri olan etek ve üzerine siyah bluz giymişti. Eda da ayrı bir güzeldi. Kırmızı siyah detayları olan bir elbise giymişti. Ben ise üzerime beyaz etek ve siyah püsküllü gömlek giymiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]
Teen FictionBir tarafta , Onun için her şeyi göze alan, mavi hayalleri bir olan bir kız; Bir Diğer tarafta , Sevdiği kadın için siyah hayatından çıkmaya çalışan bir adam. Bu hikayenin sonunda ne mi oldu? 'Siyah'a Mavi Sıçradı' * Fa...