"Düzenlendi. Hazırlıklara Başlıyoruz"

8.7K 295 11
                                    

Medyada Gizem :*

Eray Boygar

"Kardeşlerim dediğim insanlar var evet. Kimisi piç çıktı kimisi sonuna kadar devam etti." - Halise ÜNAL

Kerem ile tanışalı 4 yıl olmuştu. Kardeşten öteydi benim için. Benim öz kardeşim, yeri gelince abim, yeri gelince babam, yeri gelince psikopatın teki. Ne olursa olsun arkam da duracağına emindim. Çağrı da Kerem gibi ama ne bileyim işte. Çağrı serseri filandır. Kerem ise birini sevdi mi içten sevenlerdendi. Ben ise hayatım boyunca 2 kişiye aşık olmuştum bu hayatta. Biri beni doğuran kadın. Biri ise Gizem. Şuan Gizem'in yanından geliyorum. Geliyoruz. Çağrı ve Feza geri dönmüşlerdi. Üstüne üstelik Bade'nin ağabeyi olduğunu öğrenmiştik. Bir de kendinden küçük bir erkek kardeşi olduğunu. Ben ne kadar bilsem de Kerem ve Çağrı bilmiyorlardı.

 Biz eve gelirken kavga çıkmıştı Bade ile ağabeyi arasından. Bora Bade'nin yanında kalmış biz de eve gelmiştik. Kerem maçı kazanmış mıydı ki? Koşarak Kerem'in odasına çıktım. Leptabı eline almış müzik dinliyordu. Geldiğimi görünce laptabın kapağını hemen kapattı.

"Lan niye kapıya vurmuyon oğlum."

"Bırak şimdi kapıyı filan da basket maçı ne oldu?" diyerek tekli koltuğa oturmuş cevabını bekliyordum.

"Her zaman ki gibi kardeşim." diyerek sırıtmaya başladı.

"Kaybettin o zaman." dedim dalga amaçlı. Başta 'Tabi ki kanka.' demişti ama sonra;

"Ne dedin sen? Lan ne zaman kaybettim ben?"

"Şaka yaptım be oğlum. İdda neydi?"

"İdda mı? Yapmadık ki. Eğlencesine takıldık. Göt oldu gitti zaten."

"Ne salak bir şeysin ya. Neyse  ben aşağıdayım. Dışarısı buz gibi."

"Tamam ben de gelirim birazdan yanına."

"Tamam." deyip merdivenlerden inmeye başladım. Oturma odasında koltuğa yayılıp facebook'a girmek için telefonu elime aldım. Ana Sayfa'da gezerken bir de ne göreyim! Bora'nın her yeri ruj izi ve kız etiket yapıp ben yedim tarzı bir şeyler yapmıştı. Bade ne yaptı acaba? Bana kalsa bence Bade ona karşı boş değildi.

Hemen rehbere girip Bade'yi tuşladım. İki çalışta açmıştı.

"Efendim kardeşim."

"Kardeş Bora facebook? Anlıyon daha."

"Gördüm. Sinirlendim ve..."

"Ve?"

"Seni kıskanıyorum dedim."

"Oha lan söyledin mi?"

"Ya o mala ne söylicem ki ben ? Ben herkesi kıskanırım arkadaşımsın sonuçta dedim. Bir şey demesine izin vermeden uzaklaştım. Eray birde bi...ba...mesa.... kim bil....."

"Neredesin sen? Sesini zor duyuyorum! "

"Eray sence neredeyim? Ne kadar saçma sorular soruyon sen."

"Bizim orada mısın?"

"Erboy 'dayım işte Eray."

"Benim mekandasın. İçme sakın sonra kafan git gel yapıyor."

"Bakarız."

"Ne yapıcaz!"

"Tamam Eray."

"Aferim sana Minik."

"Bade. Neden gittin sen?" diyen bir erkek sesi geliyordu arkadan.

"Bade kim o?"

" Bora." dedi yutkunarak. 

Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin