"Siktir Git!"

7.4K 293 20
                                    

Medya da Eray

Rümeysa dan devam   --->

İlk defa mutluluğu birine bu kadar yakıştırıyorum. Onun mutlu olması demek benim mutlu olmam demek çünkü. Bade kaç senedir ilk defa böyle. Cenk onu aldattığından beri kimseye güvenememişti. Hiç bir erkeğe yaklaşmamıştı. Bir ara Bora diye biri vardı hayatın da ama sonradan onun yaptıkları da Bade'mi üzmüş ve yeniden yaralamıştı. Ama Yağız cidden başkaydı. Üstelik aileden biriydi. Bade Yağız'ı tanımıyormuş başta. Zaten 4 senedir yok buralar da nasıl tanısın her neyse. Eve gece gelmiştik. Bade ile birlikte yatmıştık çok uykumuz olduğu için. Yağız başka bir odada. Mert ve Eda ayrı bir odada kıvrılmıştı. 

"Kuzen hadi kalk" diyerek yarı açık gözlerimle Bade'yi dürtüklüyordum. Ama bizimkinde tık yoktu. "Baso kalk!" dediğim de kafasını kaldırıp bana baktı. "Tamam" deyip gözlerini ovalamaya başladı. Saat 13.00'ı gösteriyordu. "Acıktım hadi kalk!" diye mızmızlandığım da Mert içeri girdi. "Ya ben acıktım kızlar ya Eda'da uyuyor zaten hadi kalkın" dedi tüm içtenliğinle. "Geliyorum tatlım bunlardan hayır yok bize. Bir de misafiriz" diyerek yataktan kalkıp Mert'in yanına gittim. Saçlarını karıştırdım. "Günaydın yakışıklım" diyerek onu kolumun altına alıp aşağı indik. Evi bilmediğimden salonun orada ki her odaya dalıyorduk Mert ile. Sonunda bulmuştuk mutfağı. Aslında normal yerdeymiş anormal olan bizmişiz. Dolabın karşısına dikilip sekiz tane yumurta aldım. 

"Rümeysa abla"

"Efendim canım"

"Bana ailemizi anlatır mısın?"

"Canım biliyorsun ben bir Soyluhan değilim. Ama birlikte büyüdüğümüz için bildiklerimi anlatırım."

"Tarık ve Ensar'ın huyları değişti mi? Ya da beni hiç merak ettiler mi?" dediğin de yumurtaları ocağın üzerinde ki suya bırakıp masaya Mert'in yanına oturdum. "Senden sonra daha serseri oldular. Seni hep görmek istediler ama amcam hep engel oldu. Tarık'ın sevgilisi var şuan. Ensar desen aynı işte benim salak kardeşim. Sen Enes'i gördün mü bu arada?"

"Enes kim?"

"Enes de Ocak ayında doğdu. Kardeşim yani"

"Demek o beşikte yatan oydu."

"Hani görmemiştin" dedim tebessüm ederek. Aynı şekilde karşılık verdi "Uzaktan görmüştüm. Uyanmasın diye yaklaşmadım. Biz böyle tatliş tatliş konuşurken aniden bir ses geldi. 'Foşş! Foşş!'

"Rümeysa yumurtalar!"

"Allah!" diyeek dumanları elim ile uzaklaştırmaya çalışıyordum. Bir an da bir alarm sesi gelmeye başladı, kafamıza su damlaları filan düşmeye başlamıştı. 'Dıtt... Dıtt...' "Bu su nereden geliyor lan! Hele bu ses! Ne oluyor ya!" diyerek bağırıyordum. "Rümeysa ne yaptın ya!" diyerek bana bağırıyordu Mert. "Ben bir şey yapmadım ki sen de yanımdaydın ne yaptım ben?" diyerek hala bağırıyordum. 

"Ne oluyor lan!" diyerek Yağız, Bade ve Eda içeri girdi. "Ne yaptınız ulan siz" diyerek tavan da bir şeye dokundu Yağız. Bir anda ses ve sular durmuştu. Mert ve ben sırılsıklam olurken diğerleri gülüyordu.

"Nu neydi şimdi?" diyerek ıslak saçlarımın arasından bizimkilere bakıyordum. "Ulan duman çıkınca yangın söndürücü devreye girmiş" diyerek yukarı da duran beyaz şeyi bana gösterdi.

"Bunun ne işi var lan burada!" diyerek tişörtünü sıkıyordu Mert. Bir müddet sonra Eda elinde havlular ile içeri girdi. "Al kuzi." diyerek havlu üzüme fırlattı. "Al aşkım" Mert'e ise özenle sarıyordu havluyu.

"Pis lanet! Benim yüzüme at ona sar tarafçı!" dediğim de Bade gelip yanağımdan öptü ve havluyu bana sardı büyük bir özenle. "Aşkım kıyamam sana ben"

Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin