Arkadaşlar kb hiç verimli bir çalışma yapamadım. Zaten kısa yinede bir göz gezdirin en azından:) ❤
Feza dan❤
Yağız silahını Baran'a doğrultup iki el ateş etmişti. Seviniyorduk Badem kurtulmuştu. Ama Baran'ın çırpınan vücudu Bade'nin sırtına çarpınca Bade dengesini sağlayamayıp uçurumdan düştü. Yağız koştu fakat tutamadı Nefesimi. Gizem de Bade'yi bulurum diyerek peşinden atlamıştı. Koşarak uçurumun başına gittim.
"Bade! Gizem!" diyerek bağırıyordum. Yağız ise baktığımda Eray ile koşup uçurumdan aşağı atlamışlardı.
"Dikkat edin!" diyerek ağlıyordu Ecem. Bu nasıl oldu böyle? Bir kupa için mi her şey? Bir kalak demir parçası için mi canımız yanıyordu? Bizim de yardım etmemiz gerekirdi. Onlar oradan nasıl geri çıkacaklardı?
"Burada Eray!" diyerek bağırıyordu Gizem. Hemen uçurumdan aşağı bakıp Bade ve Gizem'i aradım. Gizem çırpınıyor, Eray ve Yağız'da o tarafa doğru yüzüyorlardı. Yağız Bade'yi kucağına alıp kıyıya yüzmeye başladı. Eray ve Gizem'de peşlerinden gidiyordu.
"Çağrı aşağı aşağıdan nasıl gelecekler?"
"Aşkım siz bekleyin hemen arabayla gidip geleyim ben" diyerek arabaya ilerledi Çağrı. Ecem ve Ben hala ağlıyorduk. Bade'ye ya bir şey olduysa? Ya kafasını çarptıysa? Ya dizilerde ki gibi hafızası giderse? Ne yaparız biz? Baran yerde çırpınıyordu. Her şey onun yüzünden olmuştu. Hepsinin suçlusu oydu.
"Feza hadi Yağız'lar gitti!" diyerek beni Çağırıyordu Çağrı. Koşarak Yağız'ın arabasına atladım. Sinan arabayı kullanıyor, Çağrı yanın da ve ben arkada oturuyordum. Hızla Yağız'ı takip etmeye başladık.
Yağız Karahan
Hızla orman yolundan çıkmaya çalışıyordum. Bade uçurumdan düştüğü zaman bir şeye çarpmış olabilirdi sonuçta. Son sürat ana yolu arıyordum. Bulduğum da en yakın hastaneye sürmeye başladım. Bizim hastaneye gidecek kadar vaktimiz yoktu.
******************************
Hastaneye girdiğimiz de Bade'yi hemen alıp yoğun bakıma götürmüşlerdi. Yoğun bakımın önün de bekliyorduk. Badem'e ya bir şey olduysa? Allah'ım ne olur yardım et. Beni onsuz bırakma. Tanışalı bir hafta filan olmuştu ama Bade'yi seviyordum. Hemde çok. İlk defa birine "Seni seviyorum" demiştim. Kafamı duvara yaslayıp yere oturdum.Aç gözünü küçük. Sana ihtiyacım var. O anlar hala çınlıyordu kulağımda.
"Yağız yardım et ne olur!"
"Sözümü tutamadım. Bir haftalık ömrüm yokmuş demek ki."
"Bir şekilde geçti günler.Senin yanında kendimi güvende, bir o kadar da tehlikede hissetmiştim."
"Senin yanında kendimi güvende, bir o kadarda tehlikede hissetmiştim."
"Psikopat Mafya'm sanırım seni seviyorum"
Aklıma geldikçe çıldırıyordum. Sesi kulaklarım da çınlıyordu hala. O korku dolu gözleri... Ah ulan az daha erken gelseydim! Baran'ın benim ile derdi olmasaydı belki de ona zarar vermezdi. Şuan onun yerine belki de ben olurdum. O acı çekmezdi.
"Bade Soyluhan'ın yakınları?" diyerek doktor dışarı çıktı. Yerden hemen kalkarak adamın karşısına dikildim.
"Biziz" diyerek ayakta zor duruyordu Feza.
"Bade hanımın durumu şuan iyi gibi. Hiç bir darbe almadığı için çok şanslısınız. Hafıza kaybı yaşayabilirdi darbe aldığı zaman. Bu ara da Kurtarıcım diyerek sayıklıyor. Başta narkozun etkisidir diye düşündük fakat şuan ayık durumda ve hala sayıklıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]
Teen FictionBir tarafta , Onun için her şeyi göze alan, mavi hayalleri bir olan bir kız; Bir Diğer tarafta , Sevdiği kadın için siyah hayatından çıkmaya çalışan bir adam. Bu hikayenin sonunda ne mi oldu? 'Siyah'a Mavi Sıçradı' * Fa...