"Düzenlendi. Kıyamam"

13.4K 452 18
                                    

Bölüm şarkısı: Ersay Üner: Yürüdüm

Çağrı Doğan

O kadar güzel uyuyordu ki. O kadar tatlı ve hırçındı ki. Ben bu güzelliğimi üzmüştüm? Ben delirmiş olmalıyım. Dünyanın en güzel şeyine neler söyledim. Haksızlık ettim. Diye düşünürken sayıklamaya başladı Feza.

"Çağrı... Yazıklar olsun!" Haklıydı. Ona nasıl... Aman Allah'ım ben neler yaptım. diye düşünerek camın önüne gittim. Saat 10.00 olmuştu bile. Ne zor bir  geceydi. Bunların hepsi son 12 saat içindemi olmuştu. Deyip elimi yüzümü yıkamaya gitmiştim. İlk işim Keremleri aramaktı. Kerem'i aradığımda açmamıştı. Bora'nın telefonu kapalıydı. Eray ise meşgule almıştı. Bir şey mi oldu acaba? diye düşünürken Bade'yi aramaya karar verdim. Açmıştı telefonunu.

"Efendim Çağrı."

"Bade bizimkiler neden telefonları açmıyor?"

"Uyuyorlar Çağrı. Gece hiç uyumamışlar. Kalktığımda Bora ile Kerem koltukta Eray ise masada uyuya kalmıştı. Bir sorun yok değil mi?"

"Yok. Ben şimdi Feza'nın yanındayım." 

"Barıştınız mı?"

"Hayır. Kaldığı oteldeyim. Aynı odada. Gece uyurken rica ettim otel müdüründen ve Feza'nın odasına girdim."

"Çağrı. Sana güveniyorum."

"Güven Bade." 

"Ha Çağrı. Bu arada benim kuzenim var Eda. İzmir'de yaşıyor. Ona durumu izah et. Sana seve seve yardım eder."

"Sağ ol Bade. Numarasını mesaj atarsın."

"Peki görüşürüz." deyip telefonu kapadı. Üstümde ki kıyafetler dünden kalmış leş gibi içki kokuyordu. Değiştirmem gerekiyordu. Tişörtümü çıkardım. Bavuldan tişört almak için koltuğa oturdum. Beyaz uzun kollu tişörtümü alıp ayağa kalktım. Ben tişört kafamdan geçirmeye çalışırken bir çığlık koptu.

"Aaaa! Sapık var!" O sapık ben miydim?

"Dur dur benim. Bağırma!" derken kafama sıkışmış olan tişörtü çıkarmaya çalışıyordum.

"Sen kimsin be?"

"Lan bir şu tişörtü çıkarmama yardım etsen."

"Tamam." deyip tişörtü çekiyordu. Benim olduğumu hala anlamamıştı. Tişört kafamdan çıkınca saçlarımı geriye atarak;

(Burada açabilirsiniz.)

"Sürpriz." dedim gülerek. Ama pek sevinmemişti Feza.

"Çağrı?"

"Evet. Ben geldim. Mesaj atmıştım. İnanmadın mı yoksa bana?"

"Ben sana güvenmeyi bıraktım."

"Bak. Kırıcı olma!"

"Sen daha iyi bilirsin kırmayı. Yıkmayı!"

"Feza bak..."

"Senin kalbin var mıydı harbiden?"

"Yeter! Sus da beni dinle."

"Susmicam. Sen dün gece konuştun. Ben dinledim. Şimdi dinleme sırası sende. Ben o gün 2 saat seni bekledim sen okuldan gittikten sonra. Bana orospu dediğin gün o orospu seni 2 saat boyunca -6 derecelik bir havada seni bekledi. Okulda gördüğün olay ise Burak beni itmişti. Kalkmak için çabaladım ama beni sımsıkı tutmuştu. Sen anlamadan dinlemeden Hilal'in kollarına koştun. Yazıklar olsun! Bütün bir gece boyunca o gecenin kabusu ile uyudum. Biliyor musun? Nereden bileceksin ki sen Hilal'in kollarında mutluydun."

Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin