"Balo-1"

6.9K 276 27
                                    

Yağız dan devam --->

Onun kokusu ile uyumayı hiçbir şeye değişmezdim ben. Onsuz geçen her gün haramdı sanki. O kollarımın arasında olunca Dünya da ki en değerli varlık elimde oluyor.

"Yağız kalk sana!" Bade bağırınca olduğum yerden zıplamıştım. "Ne bakıyorsunuz lan işinize bakın!" deyip Bade'ye bakmaya başladım. Biz burada mı uyumuştuk?

"Bu Yağız değil mi?" sesin geldiği yöne baktığımız da 6 kız buraya doğru koşarak geliyordu resmen.

"Kim bunlar?" diyerek önüme dikilmiş bana bakıyordu Bade. Bilmiyorum anlamında kafamı sallayıp kızlara baktım. Abi yamyam gibiler lan.

"Bade önüme geç lan" deyip Bade'nin arkasına geçtim. Bade kollarını beline koyup kaşlarını çattı. Arkadan dürtükledim. "Yapma lan çok tatlı oluyon!" dediğim de susmam için işaret yapıp kızlara döndü. "Hayırdır? Deli danalar gibi koşuyonuz?" dediğin de önde ki esmer kız ezikleyici bakışlar atıyordu. "Sana koşmuyoruz ezik" deyip Bade'yi kenara itti. Kız yanıma gelmeye başladı. "Hop hop! Yaklaşma ona!" deyip kızı itti. Oha şuan benim için kavga ediyor.

"Küçük çok oldun ama sen!" deyip Bade'nin üzerine yürümeye başladı. Hemen kızı tutup geri fırlattım. "Hayırdır kimin üzerine yürüyorsun sen?"

"Yağızcım tamam küçük diye ezdirmek istemiyorsun ama hak etti."

"Ulan sevgilim o benim!" dediğim de kız önce donup kaldı ve ardından kahkaha atmaya başladı. "Yeni oyuncağın mı?"

"Siktir git şuradan! Ne oyuncağı"

"Hadi ama bu kızla ciddi düşünüyor olamazsın" deyip gözlerini devirdi. "Kes sesini!"

"Ah şu salak kız yüzünden vermeyi unuttum. Geçen numaramı istemiştin al" deyip kağıdı elime tutuşturdu ve kızlarla gitti. Geçen? Numara? İstemek?

"Oha lan! Benden yüz bulamayınca kıza mı koştun?"

"Saçmalama "

"Güvenim her geçen gün parçalanıyor" deyip gitti. Ulan bu kız nereden çıktı şimdi.

"Bade güzelim dur."

"Bade dur lan dur" deyip kolundan tutup geri çektim. "Ne var Yağız!"

"Ulan şöyle laf sokup sokup gidiyorsun valla erkekliğimden şüphe ediyorum" dediğim de bana bakıyordu. "Salak mısın?" dediğin de düşündüm ulan ne saçma cümle kurmuşum be.

"Tamam saçma olmuş ama ben ondan numara filan istemedim."


"Tamam uzatmayalım hadi gidelim" deyip elimi tuttu. Otele doğru yürüyorduk. Bugün geri dönecektik İstanbul'a çünkü neymiş efendim mezuniyet balosu varmış yarın falan filan. Neymiş bir günde zor hazırlanırlarmış. Ulan bir pantolon gömlek tamam aslında.


**************


"Yağız sende geliyorsun bizle değil mi?"


"Nereye?"


"Alış verişe"


"Ne işim var benim kızlarla ya" dediğim de Sinan ve Eray araya girdi.


"Hadi lan inat etmede kalk. O benimde balom sayılır gavat" dedi Eray. "Abi şu cadı beni eşi seçti diye ben niye gidiyorum ki" diyerek gözlerini deviriyordu Sinan.

Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin