"Düzenlendi. Basket Maçı"

9.5K 321 11
                                    

Ecem Alkan

Eymen'i görmem ile Kerem'i alıp okula koşmam bir oldu. Olay çıkacağı çok belliydi. Zaten her halukarda Kerem Eymen'i görecekti ama ben bunu erteleyebilirdim. Belki bir kaç dakika ama erteleyebilirdim. 

"Ecem nereye gidiyoruz böyle"

"Üşüdüm ben de o yüzden." dediğim de Kerem camdan dışarı kitlenmişti.

"Onun ne işi var?!" al işte görmüştü Eymen'i. Kerem merdivenlerden aşağı depar atarken ben sadece dua ediyordum. 

"Allah'ım helvası bol fıstıklı olsun. Amin"

Eymen Şafak

Zafer arıyor...

"Sonuç ne?"

"Abi halledememişler."

"Nasıl halledemediniz?"

"Abi Cenk onlara yardım etti. Bide yeni bir çocuk katılmış aralarına."

"Yeni çocuk hakkında bilgi topla!"

"Tamam ab.." demeden telefonu kapamıştım. Bu yeni çocuk canımı sıkacak gibi. Kerem yetmiyor birde bu velet çıktı başımıza. Sözleşme artık yok. Herkes istediği gibi davranacak! 

Telefonu yan koltuğun üstünden aldıktan sonra Ecem'in fotoğraflarına bakmaya başladım. Fotoğraflarımıza. Onu Kerem yüzünden kaybetmiştim. Hıncımı elbet alacaktım. Son gazla Doğan Kolejine sürmeye başladım. Bizim kolejler pek uzak değillerdi. Yaklaşık 10 dakikada geldim. Tabi benim yolda 110 km/hız la gelmemin de büyük bir etkisi vardı. Kapının önünde Bade vardı. Tek başına oturuyordu. Yanına gidecektim. Saçlarımı düzelttikten sonra ceketimi alıp arabadan indim. Hızlı adımlarla ilerlemeye başladım.

"Bade." 

"Eymen?" demişti oturduğu yerden kalkarak. Şaşırmışa benziyordu. 

"Nasılsın?" demiştim tebessüm ederek.

"İyiyim de senin ne işin var burada?"

"Geldim işte öyle ne zamandır görüşemiyoruz."

"Eymen bir Simbat Koleji öğrencisi olarak Doğan Kolejine gelmişsin. Yürek filan mı yedin sen?"

"Aman be bana ne ben sizi görmeye geldim zaten."

"İyi de şimdi bizim çocuklar görür Eymen aramız bozulur kavga çıkar filan."

"Bade ben de sizin ailenizin üyesi sayılırım. Tabi ki de benle konuşacaksın."

"Haklısın ama geçmişimiz sen...." Bade lafını bitiremeden Kerem yanımıza doğru koşuyordu.

"Bade!"

"Ke - Kerem."

"Ne yapıyorsun burada sen bunla?" kolunu sıkıyordu aynı zamanda Bade'nin.

"Konuşuyorduk Kerem. Bu arada canımı acıtıyorsun!"

"Bununla mı? Bade hasta filan mısın sen!"

"Kerem kolumu acıtıyorsun bırak!" diyerek Bade kolunu kurtarmaya çalışıyordu. Hemen araya girdim.

"Bırak Bade'yi!"

"Sen karışma lan it! Sıra sana da gelecek."

"Bırak dedim!"

"Karışma lan!"

"Yeter be artık!" diyerek Kerem'e yumruk salladım. Ve Bade'yi hemen arkama çektim.

"Kerem! Aşkım." diyerek Kerem'e çağırıyordu Ecem.

Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin