Trabzon'un Maçka İlçesi'nde, PKK'lıların erzak çaldığını ihbar eden ve girdikleri evi gösterirken teröristlerin açtığı ateşle yaşamını yitiren 15 yaşındaki Eren Bülbül, babası Hasan Bülbül'ü 14 ay önce kaybetmiş. Çok yoksullar. Köylü bu aileyi çok seviyor, "Sakin ve terbiyeli" dedikleri bu kalabalık Bülbül Ailesi'ne erzak yardımı yapıyordu. Evleri, köyün ucunda, ormanın tam dibindeydi. Eren, okul harçlığı için mevsimlik işçilik yapıyor, fındık topluyordu. Tıpkı şehit düştüğü cuma gününün arifesinde olduğu gibi.
Eren'in annesi, ağabeyleri, ablaları Çamlıdüz Yaylası'nda hayvancılık yaparken Eren de topladığı otları evine getirdi. Bir hafta önce, eve geldiğinde, köylünün verdiği ve kış için sakladıkları 5 çuval un, şeker, yağ, çay ve kuru gıda ürünlerinin çalındığını fark etti. Polisi aradı. Perşembe günü jandarma karakolundan telefon geldi. Eve gelip keşif yapacaklardı. Kendisinin de hazır bulunmasını istediler.
Eren, fındık topladığını ancak ertesi gün Köprüyanı köyünün karşı yamaçtaki camisinde kılacağı cuma namazından sonra kendisini almalarını istedi. Birlikte namaz kıldığı polis memuru Namık Özten, karakoldan gelen Başçavuş Ferhat Gedik ile birlikte üçü eve gittiler.
Etrafı araştırarak eve geldiler. Ne olduysa o anda oldu. 20 metre yukarıda boş koyun ağılı, merek (samanlık) vardı ve hemen sonra sarp yamaçta orman uzanıyordu. Ağıldan PKK'lı teröristlerin yaylım ateşi başladı. Eren, Başçavuş Ferhat Gedik ve polis Namık Özten kanlar içinde yere yığıldılar. Eren ile Başçavuş Ferhat hastanede şehit oldu. Özten'in durumu iyiye gidiyor. - www.trabzonhaber.com.tr
O gün yine aynıydı. Para kazanmak için sabahtan kalkıp fındık bahçesine çalışmaya inmişti. Annesi ve kardeşleri yaylada hayvan bakarken o da başkalarına fındık toplayıp para kazanmaya çalışıyordu.
Evi yoklamak için gittiğin de evinden mamul çalındığını ve o tahta kapının zorlandığını anladı. Etrafta ki terör örgüt üyelerinden haberi vardı. Bu işte bir bit yeniği olduğunu düşündü ve hemen pusuya yattı. Bir müddet sonra evine gelen teröristleri görüp hemen askeri birliklere haber verdi.
Tek amacı Türkiye'yi bu pisliklerden korumaktı.
Tek amacı memleketinin insanlarını korumaktı. Tek amacı buydu. Ne kahramanlıkta gözü vardı, ne de para da pulda...
Açılan ateşlerin arasında ölüm kalım savaşı verirken bile komutana 'Komutanım yere yatın.' diyen bir yiğitti o.
Ve o askere veya polise taş yada molotof atarken değil, onları teröristlerden korurken vefat etmişti.
Eren BÜLBÜL Başkaydı. O cesur bir yiğitti. Bazıları gibi korkak değil.
Eren BÜLBÜL Başkaydı. O memleket aşığıydı. Diğerleri gibi hain değil.
Ve;
Eren BÜLBÜL Başkaydı ki, O Gerçek Türktü...
İyi Ki Vardın Eren BÜLBÜL.
Saygıyla ve Rahmet Anıyoruz. Mekanın Cennet Olsun Eren...
#İYİKİVARSINEREN
- Halise ÜNAL.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]
Teen FictionBir tarafta , Onun için her şeyi göze alan, mavi hayalleri bir olan bir kız; Bir Diğer tarafta , Sevdiği kadın için siyah hayatından çıkmaya çalışan bir adam. Bu hikayenin sonunda ne mi oldu? 'Siyah'a Mavi Sıçradı' * Fa...