"Yolun Sonu"

5.2K 253 33
                                    

İyi Okumalar :)

Yazar dan devam -->

Bade cümlesini tamamlayamadan gözleri pes etmişti. Nefesi tükeniyordu. Galiba bu sefer cidden de sonsuzluğa gidiyordu. Bade gözlerini sonsuzluğa kapatırken bile kollarını karnından çözememişti. Çözememişti. Yavrusunu bırakmak istemedi.

Emir Bade'nin gözlerini kapadığını görünce korktu. Korku öyle bir şey ki arabayı çalıştırmak aklına bile gelmemişti ilk 2 dakika da. Kendine gelince en yakın hastaneye son sürat sürdü. Yağız'a ne diyeceğini düşünüyordu. Bade ile bebeğine ne olacağını düşünüyordu. Babası haklı mıydı? 'Yarın ikisin den biri olmayacak!' demişti. Gerçekten de yarın ikisinden biri olmayacak mıydı?

Bade aradığın da Yağız telaşa kapılmıştı. Ama Emir'e güveniyordu. Ona zarar vermeyeceğini de çok iyi biliyordu. Ama hala tedirginlik üzerindeydi. Ali ve birkaç adamı görevlendirip Boğaz'da ki evleri sorgulatıyordu.

Her şeyi halledip bir an önce eşini ve yavrusunu görmek istiyordu. Ama bilmiyordu ki eşi ölümle burun burunaydı. Yağız son Akıncılar planını halledip sonun da odasına gelmişti. Kendini bir an önce uykuya bırakmak istiyordu. Ama ondan önce eşini aramalıydı. Ama nasıl olacaktı? Ayağa kalkıp Emir'i aramaya karar verdi. Tek sorun telefonunu hangi cehenneme fırlattığıydı?

Uzun uğraşlar sonucu telefonunu bulmuştu. Sesli mesajı dikkate almamıştı nedense. Ama bilmiyordu ki o mesaj tüm kaderini değiştirecekti...

Mesajın Emir'den olduğunu görünce her şeyi bırakıp sesli mesajı dinlemeye başlamıştı. Dinliyordu, dinliyordu ve işte o cümle tamamlanmadan Yağız'ın gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. Şaşkındı. Daha birkaç saat önce sesini duymamış mıydı? İyiyiz demişti. Yalan mıydı yani? Bir hışımla arabasına ilerleyip bir yandan da Emir'e ulaşmaya çalışıyordu. Açmıyordu, lanet olsun ki açmıyordu işte. Eray ve Sinan'ı aramaya karar verdi sonunda. Şuan onlara ihtiyacı vardı, hem de gereğinden fazla ihtiyacı vardı.

Bu sıra da kızlar her şeyden habersiz derslerine yönelmişti. Açıkçası Bade umurlarında, ve ya o anlık akılların da değildi.

Emir ve Bade'yi de unutmamak lazım tabi. Emir zar zor yetiştirdiği Bade'yi ameliyat önünde bekliyordu. Yağız'ı aramış ve olanları anlatmıştı. Ne diyecekti Yağız'a şimdi? Çok çaresizdi, hemde çok...

Bade'nin tüm hayatı kelime kelime gözlerinin önünden geçiyordu.

           

Şuan vücudun da hissettiği şeyler canını yakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şuan vücudun da hissettiği şeyler canını yakıyordu. Nasıl yani? Neden bu kadar acı hissediyordu? Gözlerini yavaş yavaş açmaya çalıştı. Işık vardı karşısın da kocaman bir ışık. Ve duyduğu bir kaç Ses vardı.  Baygın gözlerle hala tavana bakıyordu. Burayı iyi biliyordu. Kendine gelince nerede olduğunu anlamıştı. Ameliyathane de idi. 

Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin