Sinan'dan devam --->
"Sevdiğini bırakamazsın Sinan. Kendimden biliyorum. Eğer Bade'yi bırakabilseydim, ölüydüm. Onu bırakmamak için ölümden kaçtım Sinan ben. Sırf onu bırakmamak için hayata tutundum. Her şey onu için. Sende kendin için değil, onun için gitme." demişti Yağız. Kendim için değil de onun için gitmemiştim.
O uçurum da deli gibi bağırırken anlamıştım. Seviyordu. Hemde gerçekten seviyordu. Bursa'ya gittiklerini öğrendiğim de dayanamayıp onları takip etmiştim. Yol boyunca hüzünlü şarkılar dinleyip ağlamıştı mesela. Birazcık uyumuştu. Birazcık da hayal kurmuştu için de BİZim olduğumuz. Ama beni aradığın da dayanamadım. Karşısına çıkamadan yapamadım. O öyle konuşunca daha bir özledim. Hatta ben Yağız'ın hastahanede olduğu günleri saymazsak ilk defa ağlamıştım. Neden peki ? O benim yüzümden ağladı diye. Benim yüzümden hayata küstü diye. Benim yüzümden perişan oldu diye. Ama hepsi bitti. Allah'ın emriyle o benim.
"Sinan. Sen ciddi misin?"
"Evet uyuz. Hatta Mert'in gelmesini bile beklemem bana kalsa ama Mert'e söz verdim."
"Gitmediğini biliyordu yani o?"
"Hayır. Yani evet ama oda bir kaç dakika önce öğrendi" dediğim de arkadan birinin bağırmasıyla Eda'yı kucağımdan indirdim ve gözlerimi kapadım.
"Ağzına sıçim lan senin ağzına sıçim!" deyip yumruk indirdi yüzüme. Bilin kim,? Yağız tabii.
"Sıç kardeşim sıç" deyip kendimi iyice yere attım.
"Koduğumun piçi! Nasıl gidersin lan sen!"
"Gitseydim burada olmazdım Yağız" Yağız beni yerden kaldırıp sarıldı. Ve kullağıma fısıldadı "Bir daha gidersen ecdadını s*kerim." gülümsedi sonra.
"Yaparsın bilirim" dedim.. "Eda ise Yağız'a cins cins bakıyordu. "Eda şunu alda arabaya binin. Ali sizi bekliyor. " dedi ve gitti. Eda koluma girip beni arabaya götürdü.
"Güzel koydu ama" deyip sırıttım.. "Dur daha bu onun cezası. Benim cezam da var" dedi.
"Ceza?" dediğim de beni arabaya bindirdi. Rümeysa uyuyordu. Ali arabayı çalıştırdı.
Eda başını omzuma koydu. "Mesela 1 hafta boyunca benim ile uyumayacaksın ve beni öpmeyeceksin. O yüzden sus ve uyu. 7 Gün böyle bir şey olmayacak çünkü" deeyip gözlerini kapattı. Ali yandın sen bakışlarını bana atarken ben sırıttım ve fısıldadım.
"Sen öyle san Uyuz"
**********
Ali'nin beni dürtüklemesiyle uyandım. "Sinan geldik hadii Eda'yı alda git" dediğin de kafamı salladım ve Eda'yı alıp arabadan indim. Evin kapısın da tüm aile bizi bekliyordu. Bade ve Yağız kapının önüne gider gitmez Emir ellerinden alınmıştı. Abi bu aile tam bir torun hastası! Derin bir nefes alıp yürümeye devam ettim. Mustafa Dedem bize çatık kaşlarla bakarken, Murat abi tebessüm ediyordu. Başım ile selam verip içeri girdim ve karşıma çıkan ilk yatak odasına Eda'yı yatırdım.
Masum görünüyordu. Fazla Masum.
Can yakmazmış gibi gözüküyordu.
Kalbimi çalmazmış, parçalamazmış gibi.
İçeriye Bade'nin girmesiyle gözlerimi Eda'dan çekip Bade'ye odakladım. Konuşmasını beklediğimi anladığın da derin bir nefes aldı.
"Bırakmaman gerekiyordu. Gitmemen gerekiyordu Sinan"
"Gitmedim yenge."
"Üzdün ama Sinan. Çok üzdün."
"Bade bir tek o üzülmedi! Ya ulan o okulunu bana tercih etti! Bana güvenmediğini söyledi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya[the wattys 2022] [Tamamlandı]
Teen FictionBir tarafta , Onun için her şeyi göze alan, mavi hayalleri bir olan bir kız; Bir Diğer tarafta , Sevdiği kadın için siyah hayatından çıkmaya çalışan bir adam. Bu hikayenin sonunda ne mi oldu? 'Siyah'a Mavi Sıçradı' * Fa...