*Leondre*
Chris zajęła miejsce obok mnie.
-Hej jestem Leondre, ale mów mi Leo.-powiedziałem
i uśmiechnąłem się.-No cześć. Jak wiesz już jestem Christina, ale nazywają mnie Chris.-zaczęła mówić.
-Ładne imię, dla ładnej dziewczyny.-Na te słowa zarumieniła się uroczo.
Rzeczywiście była bardzo ładne. Gęste blond włosy do połowy pleców, zielone oczy i różowe usta.
-Yhhm... Dziękuję.
-Nie ma sprawy... Chciałabyś iść może po lelcjach do kina?-zapytałem z nadzieją.
-Oczywiście! O której?
-Może na 19:00, grają fajny film. Spotkajny się pod kinem, bo nie wiem gdzie mieszkasz.
-Dobrze!
I wtedy dzwonek zadzwonił.
Spędziłem przerwę z moimi kumplami. Pod koniec, gdy miał już dzwonić dzwonek na lekcję, pszyszedł mój kolega z ławki.-Hej wszystkim!-powiedział.
-Cześć. Dlaczego cię nie było?-zaczęły się pytania.
-Aa ten... Trochę źle się czułem i miałem nie iść do szkoły. Ale potem mama stwierdziła, że nic mi nie jest i musiałem iść...
Dzwonek zadzwonił. Siedliśmy w jednej ławce. Po chwiki do klasy weszła spóźnione Chris.
Gdy zobaczyła, że już z kimś siedzę, zrobiła smutną minę i usiadła na końcu klasy. Zrobiło mi się strasznie głupio, że nic jej nie powiedziałem.********************
Po lekcji podszedłem do niej.-Hej Chris sorry, że ci nie powiedziałem, ale zwykle siedze z nim...
-Spoko Leoś nie denerwuj się... Kino nadal aktualne?-czy czy ona nazwała mnie Leoś? Jakie to słodkie...
-No pewnie! To pa ja idę do domu!
-Papa-przytuliła mnie na porzegnanie.
Wow! To było cudowne uczucie...
*Caroline*
Dzisiaj w szkole było beznadziejnie! Doszła jakaś lalunia, która zaczęła kleić się do mojego przyjaciela! Przez tą laskę, prawie w ogóle nie rozmawiałam z nim!
'Prawie'?! Ja wcale z nim nie gadałam! Z tego co Kath zdołała podsłuchać to umówili się na randkę! Nie no mam ochotę jej jebnąć... Do tego wracałam sama do domu...*Leondre*
Po powrocie ze szkoły umyłem się, przebrałem i odrobiłem zadania. Potem zjadłem obiad.
O 18:30 wychodziłem już z domu, aby zdążyć na autobus... No tak mama nie mogła mnie podwieźć, bo była w pracy.Pod kinem byłem o 18:54.
Dziewczyna już tam czekała.-No cześć!-powiedziała i pocałowała mnie w policzek.
Jeszcze lepiej!
-Cześć, chodź, bo nas nie wpuszczą.-zaśmiałem się.
-Oke!
Poszedłem kupić pop corn, pepsi
I jakieś żelki...
CZYTASZ
Just Breathe❤ L.D || 1 i 2 || (ZAKOŃCZONE)
Fanfiction1. Pewnego dnia Leondre Devries - prześladowany chłopak- poznaje dziewczynę. Oboje są skrzywdzeni przez los, dlatego za bardzo sobie nie ufają... Jednak gdy wytłumaczą sobie niektóre sprawy, to się zmieni. Z czasem łącząca ich więź staje się cor...