*Leondre*
-Leo? Co ty tu robisz?!- usłyszałem w pewnej chwili i natychmiast się odwróciłem.
Za mną stał Charlie. Widziałem jak na twarzy Chris pojawia się grymas. Dziwne...
-Charlie? O to samo mógłbym się ciebie spytać...
-Szedłem do mojej babci w odwiedziny... Ale to chyba nie jest takie ciekawe. Co ty robisz u niej?
-No jak to co?! Poznaj moją dziewczynę. Charlie to Chris, Chris to Charlie.
Nie podali sobie ręki. Nastąpiła totalna cisza.
-Ale my się znamy...-powiedziała nieśmiało dziewczyna.
-Niestety...-dodał mój przyjaciel.
Co?! O co im do cholery chodzi?!
-Co?!- spytałem zdziwiony.
-To moja była. Radzę ci się z nią nie zadawać.-odparł chłopak.
WTF?! O co mu do kurwy nędzy chodzi? To moja dziewczyna!
-Charlie to moja dziewczyna! Nie obrażaj jej, bo ją kocham!
-Ja tylko ostrzegałem...-powiedział i odszedł.
Byłem na niego strasznie wkurzony! Jak on śmiał! Nie będę za nim biec.
-Leo nie przejmuj się nim. Po prostu z nim zerwałam, a on robi z tego wielką aferę. Wejdź lepiej, pooglądamy może jakiś film.- zaproponowała.
-Może kiedy indziej. Przepraszam, ale muszę iść i to przmyśleć. Pa.-powiedziałem i nawet jej nie przytulając na pożegnanie, odwróciłem się na pięcie o odszedłem.
Nie wiem komu ufać...
******
Wróciłem do domu. Położyłem się na łóżku i zacząłem rozmyślać.
Po jakichś 20 minutach doszedłem do wniosku, że powinienem pogadać z Charliem. Zadzwoniłem do niego, abyśmy spotkali się w parku z godzinę.******
Siedziałem na ławeczce i właśnie w tej chwili przyjaciel się do mnie przysiadł.
-Cześć.
-Cześć. Mógłbyś mi wytłumaczyć, o co ci chodziło jak mówiłeś, że nie warto się zadawać z moją dziewczyną?
-Dobra. Zacznę od początku.
Jakiś rok temu z nią chodziłem.
Byliśmy razem sześć miesięcy, lecz pewnego dnia dowiedziałem się od jej koleżanki, że mnie zdradza. Zerwałem z nią. Potem
Opowiadała fałszywe plotki na mój temat. W końcu gdzieś się przeprowadziła. I właśnie dowiedziałem się gdzie...
Okazało się, że jesteś jej kolejną ofiarą.-Charlie, może kiedyś tak było, ale zapewniam cię, że ona się zmieniła. Jest naprawdę super dziewczyną!
-Nie sądzę...
-A ja tak.
-Jak nie wierzysz to trudno.
I tak się w końcu przekonasz...-Mam się bać?-zapytałem ironicznie.
-Możesz.
I jak ostatnio miał w zwyczaju, odwrócił się, i odszedł.
CZYTASZ
Just Breathe❤ L.D || 1 i 2 || (ZAKOŃCZONE)
Fanfic1. Pewnego dnia Leondre Devries - prześladowany chłopak- poznaje dziewczynę. Oboje są skrzywdzeni przez los, dlatego za bardzo sobie nie ufają... Jednak gdy wytłumaczą sobie niektóre sprawy, to się zmieni. Z czasem łącząca ich więź staje się cor...