W mediach macie Hello by Bars and Melody <3
*Caroline*
Cudownie! Gdy wyszłam z domu Leondre odrazu zaczęłam żałować. Chciałam zawrócić i biec do niego przepraszając, ale moja honorowa strona wygrała.
Teoretycznie, nic nie zrobiłam.Teoretycznie...
Cóż, i tak nie miałam zamiaru wracać i błagać o litość.
*Leondre*
No i poszła... Kurde mogłem się nie kłócić o głupie 'Yhym'...
No, ale ona się sama o to prosiła! Gdyby ona mi tak opowiadała o swoich przeżyciach i uczuciach to bym jej dał jakieś rady i pomógł. A tymczasem słysząc 'Yhym' miałem wrażenie, że mnie nie słucha. Że mam mnie w dupie i to co do niej mówię jej zupełnie nie interesuje.
Ale z drugiej strony teraz muszę siedzieć sam. Poszedłbym do Charlsa, ale mieszka za daleko...
Postanowiłem jednek do niego zadzwonić.* w rozmowie kursywą pisene jest to co mówi Leo, a zwykłą czcionką Charlie*
*Charlie*
-Halo?
-Hej, to ja Leo.
-O cześć!Co tam?
-Z jednej strony dobrze, z drugiej beznadziejnie...
-Ojej. Co się stało?
-Ehh... Od czego mam zacząć? Dobre czy złe?
-Dobre.
-No to do naszej szkoły ostatnio doszła taka laska. I spodobała mi się bardzo. Dzisiaj wyznałem jej miłość, a ona mnie pocałowała.
-Leo wow! To chyba syper! Wielki dzień!
-Ale złych wieści nie słyszałeś...
-To powiedz.
-Pamiętasz jak opowiadałem ci o Carol? To ona przyszła do mnie dzisiaj, bo chciałem jej powiedzieć tą całą sytuację.
No i ja opowiadałem, i opowiadałem... A jak skończyłem, to ona odrzekła tylko 'Yhym'. To ja się na nią wydarłem, a ona delikatnie mówiąc wkurwiona wyszła...-Jeju Leo... Współczuję ci, bo wiem, że ci na niej zależy. Ale nie martw się, sprawa się rozwiąże. Szybciej niż myślisz...-to mówiąc w głowie zaczął układać mi się plan.
Szczerze, uważam, że tych dwoje do siebie ciągnie. Myślę jednak, że trzeba im trochę pomóc...
Jutro przyjade do tego cholernego Port Talbot i pogadam sobie z tą Caroline.
W końcu znajdę jej dom, bo mieszka na przeciwko Leosia.____________________________________
No tak! Charlie wkracza do akcji! Bo co to za opowiadanie bez niego?
W kolejnych rozdziałach stanie się ważnym bohaterem.
I o Madzi też usłyszycie.BESOS :*
CZYTASZ
Just Breathe❤ L.D || 1 i 2 || (ZAKOŃCZONE)
Fanfiction1. Pewnego dnia Leondre Devries - prześladowany chłopak- poznaje dziewczynę. Oboje są skrzywdzeni przez los, dlatego za bardzo sobie nie ufają... Jednak gdy wytłumaczą sobie niektóre sprawy, to się zmieni. Z czasem łącząca ich więź staje się cor...