Source 1
Sufjan Stevens | Futile Devices
"
It's been a long, long time
since I've memorized your face
It's been four hours now
since I've wandered through your place
And when I sleep on your couch
I feel very safe
..
I do love you
And I would say I love you,
but saying it out loud
It's hard
so I won't say it at all
..
But you are the life I needed
all along
"ufuk • çizgisi
Sabah Alice ve Rose kahvaltı için eve çağırmıştı. Parti planı hakkında konuşacaktık. Annemle babam da Seattle'dan dönmüşlerdi. Masada sadece iki servis açıktı biri benim diğeri Jacob için ama o henüz gelmemişti. Telefonumu kontrol ettiğimde henüz cevap gelmediğini gördüm. İşi uzamış olmalıydı. Veya döner dönmez sızmıştı ve hala uyuyordu.
"Günaydın Nessie." İkisi de seslendi masada yanlarına geçerken.
"Günaydın!" Neler planladıklarını merak ediyordum. Tabağıma hazırladıkları kreplerden minik bir kule yaptıktan sonra üzerinde akçaağaç şurubundan gezdirdim. Üzerine de sadece yabanmersini attım.
"Hadi anlatın, çok heyecanlıyım." Alice söze başladı.
"Öncelikle, herkes on altı yaşına girdiğini düşündüğü için temamız 'sweet sixteen' olacak."
Yaş konusu hayatımda her zaman karışık bir durum olmuştu. İnsanlar için on altıncı yaşıma girecektim, dünyada geçirdiğim süre olarak altı yılımı tamamlayacaktım. Fakat Carlisle'ın birkaç ay önceki son kontrollerinde metabolizma yaşım yirmi iki çıkmıştı. Açıkçası hissettiğim yaş da yirmilerdi zaten. Kendimi yaşıtlarıma göre daha olgun hissediyordum. Neyse ki görünüşüm arkadaşlarımla uyumluydu.
"Dekor için pembe ve beyaz tema seversin diye düşündük. Buna aksi bir yorumun yoksa." Kafamı salladım. Alice anlatmaya devam etti.
"Müzik için DJ olacak. Profesyonel fotoğraf ve video çekimi yapılacak fakat ayrıca masalara polaroid kamera da koyacağız, tatlı anılar biriksin istiyoruz. Ve karaoke köşemiz olacak."
"Kulağa harika geliyor." Söze Rosalie devam etti.
"Yiyecek olarak hot dog ve hamburger olacak, ayrıca vejeteryan ve vegan opsiyonlar da olacak. Pastanı sana atacağım seçeneklerden seçebilirsin. Tatlı alternatiflerimiz de olacak kekler, kurabiyeler, tatlı çörekler, şekerlemeler. İsmine özel imza birkaç kokteyl yapacaklar, içeriği için yine konuşuruz ama alkolsüz olacaklar tabii ki. Bir de marshmallow için kamp ateşi yine yakacağız. Geçen yıl herkes bayılmıştı ona."
"Çoğunlukla dans ederek ve bolca fotoğraf çekerek geçecek zaten," dedi Alice de.
"En önemli kısma gelelim. Hazır mısın?" dedi Rosalie gülerek. Tek kaşım kalktı. Merak etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ufuk çizgisi | the twilight saga
FanfictionReneesme'nin görüşünden The Twilight Saga'nın devamı. (hikaye 2013'te geçmekte) Stephenie Meyer'ın The Twilight Saga kitap serisinden esinlenerek 2010'da yazmaya başladığım bir Reneesme & Jacob hayran kurgusu. Hikayemin adını Twilight serisinin is...