²⁴ cevap bulamadığım sorulara daha fazla dayanamayacaktım

629 29 4
                                    

Source 1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Source 1

Tamino | Chambers

"
I've given my words to you
I'd do it again
You know them by heart by now
You have them within

Oh, would you still offer your embrace
If it's another place you'd find me in?
If it's ours and ours to use
How can we refuse a cease of fire?
Between your heart and mine

Well, I'll surrender first tonight
You'll have me rise, you'll have me fall

I've given my heart to you
You know its ways
Yes, in its chambers you have lived

My fear is dead
I lost it in you

I do hear you
I do need you
"

ufuk • çizgisi

Her yer ışıl ışıldı. Spot ışıkları gözlerimi alıyordu. Alkışlar ve düğün marşını duyuyordum. Başta bulanık olan görüntü sonradan netlik kazandı. Şimdi her şeyi tam anlamıyla görebiliyordum. Herkes yüzünde koca bir tebessümle bir yere bakıyordu. Bende merakla baktıkları tarafa döndüm. Sam elindeki yüzüğü nazikçe Emily'nin parmağına takıyordu. Herkes alkışlarken ben gözlerimi yüzükten alamıyorum. Yüzük bir anda manyetik bir güçle beni kendisine doğru çekmeye başlıyor. Karşı koyamayıp yüzüğe doğru atılıyorum. Koşuyorum, koşuyorum... Tam yüzüğe dokunacakken her yeri bembeyaz bir ışık kaplıyor. Ardından gördüğüm son şey ise Jacob'un yüzü oluyor.

Ter içinde rüyamdan uyanıp yatakta doğruldum ve bir süre kalp atışlarımın düzene girmesini bekledim. Kalkıp elimi yüzümü yıkadığımda biraz olsun sakinleşmiştim. Bu yüzük meselesi beni çok etkilemişti. Telefonumu kontrol ettiğimde Kate'in mesajını gördüm.

Kate: Bugün derste kan gruplarına bakılacak unutma!

Dün derslere dikkatimi veremediğim için bunu kaçırmıştım. İyi ki mesaj atmıştı. Kate'e teşekkür ettikten sonra hızlıca üzerimi giyindim. Okulu tümden asmaya karar verdim. Cevap bulamadığım sorulara daha fazla dayanamayacaktım. Bir an önce gerçeği öğrenmek istiyordum.

Jacob'a da beni almaya gelmemesi için okula gitmeyeceğimi açıklayan bir mesaj attıktan sonra arabama atladım ve La Push'un yolunu tuttum. Quil ve Claire'in evine uğramıştım ilk ama evde yoklardı. Daha sonra Jared ve Kim'in evine vardığımda merakla pencereden bakan bir çift yüzle karşılaştım. Arabamı duymuş olmalılardı. Hemen kolyemi bluzumun içine sakladım. Ben arabadan inerken kapıya çıkmışlardı bile.

 Ben arabadan inerken kapıya çıkmışlardı bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ufuk çizgisi | the twilight sagaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin