Source 1
Lucy Rose | Conversation
"
Conversation don't come easy
But I've got a lot to sayIf you look at what we once had
Well, it feels many moons awayBut I came for you
I've dreamt names for you
It's true
No one makes me high like you doAnd I craved for you
I lost sleep with you
Who knew?
No one loves me quite like you doRead me wrong, you won't be the first
And sure as hell not the lastNo one told us this was easy
We felt like it should've beenAnd this is your last chance
To figure it out
That I came for you
And I've dreamt names for you
"ufuk • çizgisi
Jacob'un evinin önüne park ettikten sonra kapılarını çaldım. Kapıyı açan Billy oldu.
"Selam Billy. Jake henüz gelmedi mi?"
"Çok kısa uğrayıp sahile geçti. Geç kalmayın, Charlie ile Sue bizi bekliyor."
"Ne zamandır Charlie'yi ziyaret etmek istiyordum, ben de sizinle geleyim." Gülümseyerek kafasıyla onayladı. İkisini de özlemiştim, ne zamandır vakit geçirememiştik.
Billy ile vedalaşıp kumsala doğru yürüdüm. Jacob'u gördüğümde kayalıklara oturmuş, denize taş atıyordu. Sessizce yaklaştım ve boynuna kollarımı dolayarak sarıldım. Hiç ses çıkarmadan öylece durdum. Bir an duraksasa da, "Nessie," diye mırıldandı ve ellerimi çekip arkasını dönerek beni kucakladı.
"Şaşırdım. Neden geldin buraya kadar?" Dudak büktüm.
"Eğer istemiyorsan gidebilirim."
"O anlamda söylemediğimi biliyorsun. Arasaydın yanına gelirdim, bir sorun mu var?" Gözlerinde endişe belirmişti birden.
"Telaşlanma, sadece seni görmek istedim. Bir şey olduğu yok."
"Gelmene sevindim. Otursana," diyerek yanını işaret etti. Kayalığa oturduğumda kolunu omzuma sararak beni kendine doğru çekti. Bir süre kıyıya vuran güçlü dalgaları izledik beraber. Rüzgar güçlüydü, saçlarımı dağıtıyordu.
"Sürüde her şey yolunda mı?" diye sordum sohbet açmak için. Bir süre cevap gelmeyince geri çekilip yüzüne baktım. Kaşları çatılmıştı.
"Seth mühürlendi. Onunla ilgileniyorduk," dedi.
"Mühürlendi mi?" Jacob'un kızardığını gördüm. Bu çok sık olmazdı. Mühürlenme ne demek bilmiyordum, daha önce hiç duymamıştım.
"Uzun bir hikaye, belki de daha sonra an-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ufuk çizgisi | the twilight saga
FanficReneesme'nin görüşünden The Twilight Saga'nın devamı. (hikaye 2013'te geçmekte) Stephenie Meyer'ın The Twilight Saga kitap serisinden esinlenerek 2010'da yazmaya başladığım bir Reneesme & Jacob hayran kurgusu. Hikayemin adını Twilight serisinin is...