Yumi
Znowu pojawiłam się w tym samym miejscu. Wszędzie była gęsta, biała mgła.
Stałam, jakbym czekała, aż coś się wydarzy. Z daleka słyszałam czyjś śpiew, ten sam, co wtedy.
Głos był coraz głośniejszy, zbliżał się do mnie z każdą sekundą.
Musiałam uciekać, inaczej by mnie dopadł. Nie wiedziałam, co to, ale wiedziałam, że muszę uciekać. Po prostu muszę. Strach przepełniał mnie całą, a śpiew stawał się głośniejszy.
Czułam, jak jest bliżej i bliżej...
*
Obudziłam się. Krzyknęłam najgłośniej, jak mogłam.
Wszyscy byli już w pozycji siedzącej, oprócz Nyi. Miała twardy sen.
- Yumi?- spytał Jay.- Znowu ci się to przyśniło?
Zapaliłam lampkę i pokiwałam twierdząco głową.
- Teraz nie zasnę - powiedziałam ze smutkiem.
Oplotłam rękami nogi i oparłam brodę o swoje kolana.
Chłopcy usiedli na łóżku, a Lloyd przysiadł się do mnie, kładąc mi rękę na plecach, lekko je gladząc, co działało kojąco.
- To... co teraz robimy, hm?- zapytał Jay.
Kai tylko złapał się za szyję i myślał. Po dłuższej chwili powiedział:
- Mam pewien pomysł...
Po krótkiej chwili
Leżałam z powrotem w łóżku... ale nie sama. Chłopcy leżeli razem ze mną.
Nawet nie myślałam, że moje łóżko jest takie duże. Z lewej strony miałam Kai'a, a po drugiej Lloyd'a. Jay leżał przygnieciony do ściany.
- Czuję się idiotycznie - wydusił Jay.
- Musimy jej jakoś pomóc - powiedział stanowczo Kai.
- Jak ma jej to niby pomóc, geniuszu?- pdpowiedział trochę zezłoszczony Jay.
- Nie narzekaj.
- Trochę... tu... ciasno - ledwo powiedziałam.
- Jay, jesteś za gruby!- stwierdził Kai, a ja i Lloyd zaczęliśmy się śmiać.
- Ugh... a może to ty jesteś GRUBY?!
Jay zepchnął Kai'a z łóżka.
- O, nie!- Kai wstał, chwytając pierwszą lepszą poduszkę. Już miał wymierzyć nią w Jay'a.
- Przestańcie - powiedziałam spokojnie.
- On mnie obraził!- Jay wskazał palcem na władcę ognia.
- Dobra, przepraszam - Puścił poduszkę.
CZYTASZ
Władcy Żywiołów I Ninjago
FanfictionJednego, niezwykłego dnia, dziewczyna, która wiedzie normalne życie odkrywa w sobie moc. Przeszłość daje o sobie różne znaki. Na jaw wychodzą tajemnice, stary wróg postanawia wyjść z ukrycia. Przez to całe życie bohaterki zaczyna się zmieniać. Kto...