2

3.7K 161 1
                                    

Au.. dostávám loktem do hlavy od toho kluka vedle sebe „Oh my god, sorry" omlouvá se a shýbá se ke mě „I'm fine" otevírám oči a všímám si jeho obličeje. Oh můj bože to je Cameron Dallas. Brada mi padá k zemi.
(Teď česky pozn.aut.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
„Jste v pořádku?" ptá se „Oh.. jo jsem, nic se neděje" vstáváme „Dobře, jsem Cameron, Cameron Dallas. Ahoj" podává mi ruku „Já jsem Natálie Wágnerová" chytám mu ruku.
„Kam letíš?" ptá se a pouští mou ruku „Do Los Angeles ty?" jsem tak nervózní, celá se třesu
„Taky, proč tam letíš?" zajímá se „Na dovolenou" usmívám se „A kde.. kde máš Nashe?"
„Jo Nash, ten sedí vzadu" otáčím se a zjišťuju, že sedí vedle Marti. „Ty znáš Nashe?"diví se
„Už asi jo, znám i tebe" usmívám se.

Vypadá líp než na fotkách, videích a na všem možném, tohle je pravý Cameron Dallas a sedí vedle mě. To nedám, hrnou se mi slzy do očí, to nejsou slzy smutku ale štěstí. Chce se mi ječet, ale nejde to „Jsi v pohodě?" ptá se Cam a já kývu. To nedám cítím jak mi po tváři stéká slza. Zvedám se a rychle jdu na toaletu „Natálie?" otáčí se za mnou Terka, když jdu kolem ní. Běžím a zavírám se v kabince, utrhávám toaletní papír a utírám si slzy. Sedám si do kouta. Za nedlouho někdo klepe „Natálie? Jsi tam? Co se děje?" ozývá se Cameronův hlas „Nic jsem v pořádku" odpovídám a vycházím z kabinky „Vážně?" Cam zvedá obočí „Jo, dva roky si přeju se s tebou setkat a teď sedím vedle tebe, je to lepší než jsem si kdy myslela" pořád mám rudé oči od pláče.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Další díl brzy :)

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat